Ο μάνατζερ του Τόμας Νεσίντ, που ήδη βρίσκεται στην αποστολή του ΠΑΟΚ στην Αυστρία, ανέφερε με δηλώσεις του πως πριν αποφασίσει ο Τσέχος διεθνής επιθετικός να πάει στην Θεσσαλονίκη, υπήρξε ενδιαφέρον και από τον Ολυμπιακό!Ο ατζέντης Γίρι Μίλερ ανέφερε σε ΜΜΕ της Ρωσίας: «Για τον Τόμας υπήρξε ενδιαφέρον από την Ολλανδική Τβέντε, την Γαλλική Ρεν, αλλά και από την Ολυμπιακό. Όμως αποφασίσαμε να συνεχίσουμε την καριέρα του Νέσιντ στον ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ