Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΗ SAMSUNG ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ 1 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΣΤΗΝ APPLE!

Σύμφωνα με απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου η Samsung υποχρεούται να καταβάλει πάνω από 1 δισ. δολάρια ως αποζημίωση στην Apple λόγω παραβίασης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας.
Η Samsung ανακοίνωσε ότι θα προσφύγει κατά της απόφασης. «Θα ενεργήσουμε αμέσως», τόνισε σε ανακοίνωσή της. Το αμερικανικό δικαστήριο, έπειτα από εξέταση περίπου 700 καταγγελιών από την Apple και την Samsung, για παραβίαση των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, εκδίκασε ότι η Samsung έχει αντιγράψει κρίσιμα χαρακτηριστικά από τα δημοφιλή προϊόντα iPhone και iPad.
«Η σημερινή απόφαση δεν θα πρέπει να θεωρηθεί ως νίκη για την Apple, αλλά είναι ο Αμερικανός καταναλωτής, ο οποίος χάνει», είπε.
«Η απόφαση θα οδηγήσει σε λιγότερες επιλογές, λιγότερη καινοτομία και δυνητικά υψηλότερες τιμές», προσέθεσε.
Η Apple κέρδισε την Παρασκευή μια σημαντική δίκη κατά της Samsung στην Καλιφόρνια, με το δικαστήριο να διαπιστώνει ότι υπήρξε αντιγραφή του «iPhone» και του «iPad» από τη Samsung.
Το δικαστήριο έλαβε υπόψη του την ετυμηγορία ελεγκτικής επιτροπής η οποία μέσα σε λιγότερο από τρεις ημέρες εξέτασε επτά διπλώματα ευρεσιτεχνίας της Apple και πέντε της Samsung και με σχετική ευκολία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Samsung είχε αντιγράψει το iPhone και το iPad.
Η ετυμηγορία θα μπορούσε να οδηγήσει σε ολοκληρωτική απαγόρευση για χρόνια τις πωλήσεις των βασικών προϊόντων της Samsung και να σταθεροποιήσει την κυριαρχία της Apple στην συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά φορητών υπολογιστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ