Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Το ελληνικό ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα 2012-2013 ξεκινά σήμερα με ομάδες χωρίς φορολογική ενημερότητα, χωρίς εγγυητική, με αβαβά διαδικασίες, με περιορισμούς στις μεταγραφές, που θα πληρώνουν σε φιλιά τις δόσεις των συμβολαίων των ποδοσφαιριστών τους, χωρίς καν μαντήλι να κλάψουν!

Η Ελλάδα θα παραμείνει μια χώρα απάτης, μαλαγανιάς, βολέματος, ατασθαλιών, μαγειρεμάτων και μεγάλης κομπίνας, με οποιαδήποτε κυβέρνηση.
Δυστυχώς, μας λείπει ένας μεγάλος ηγέτης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ