Σάββατο 22 Ιουνίου 2024

Κωνσταντίνος Βασάλος σε Κατερίνα Καινούργιου: «Κυκλοφορείς κι εσύ έξω, πρόσεχε»


Ένα μήνυμα θέλησε να στείλει ο Κωνσταντίνος Βασάλος στην Κατερίνα Καινούργιου, μέσα από την σημερινή εκπομπή (22/6) της Σίσσυς Χρηστίδου.

Συγκεκριμένα, αφού στην εκπομπή προβλήθηκε ένα βίντεο με τα όσα έγιναν στις ψυχαγωγικές εκπομπές αυτή την εβδομάδα, ο Παύλος Σταματόπουλος είπε: «Η είδηση βέβαια είναι μία. Ότι η Καινούργιου είναι σε σχέση!

Γιατί το είπε ο Γκουντάρας, ότι κανένας από το τραπέζι δεν είναι ελεύθερος και η Κατερίνα δεν το αρνήθηκε! Άρα τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι σε σχέση! Τώρα ποιο είναι το επόμενο ρεπορτάζ; Ποιος είναι αυτός; Εγώ δεν ξέρω».

Τότε, ο Κωνσταντίνος Βασάλος ανέφερε: «Πάντως Κατερίνα, δεν ξέρω αν μας ακούει, επειδή κυκλοφορείς κι εσύ έξω, πρόσεχε! Γιατί βλέπω ότι γενικά λες κι εσύ: «είδα αυτόν με αυτήν», «είδα εκείνον με τον άλλον», «είδα τον Κωνσταντίνο στο Κολωνάκι». Κι εσύ κυκλοφορείς, οπότε Κατερίνα πρόσεχε!».

«Άρα, η Κατερίνα είχε δει εσένα και το είχε πει και τώρα της το φυλάς και λες ότι: «Θα πω κι εγώ» Πες!», του απάντησε η Σίσσυ Χρηστίδου.

Ο Κωνσταντίνος Βασάλος δεν θέλησε να το συνεχίσει και σημείωσε ότι: «Μπορεί να είμαι σκορπιός, αλλά δεν είμαι εκδικητικός. Δεν θα πω κάτι. Ο Γκουντάρας το είπε, εγώ δεν είπα κάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ