Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Άννα Βίσση στην Αννίτα Πάνια: Διαβάζει γράμμα του Νίκου Καρβέλα και ξεσπάει σε δάκρυα


Ξέσπασε σε κλάματα η Άννα Βίσση διαβάζοντας ένα γράμμα του Νίκου Καρβέλα στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα αύριο, Παρασκευή, στο Open. «Εγώ παντρεύτηκα τον Νίκο Καρβέλα και την Άννα Βίσση μαζί. Χώρισα από τον Καρβέλα αλλά από τη Βίσση δεν έχω χωρίσει» είπε αρχικά η Αννίτα Πάνια, με την Άννα Βίσση να ξεσπάει σε γέλια.

Στη συνέχεια η Αννίτα Πάνια έδωσε στην Άννα Βίσση ένα γράμμα για να το διαβάσει: «Γουρουνίτσα μου, κάνω μεγάλα γράμματα για να μπορέσεις να τα διαβάσεις χωρίς γυαλιά. Εχτές το βράδυ έκανες τα μάτια μου να δακρύσουν, τα αυτιά μου να δονηθούν εξαίσια. Σήμερα το πρωί τη γλώσσα μου να ριγήσει και την μύτη μου να αγαλλιάσει. Πάντα η αφή συνεχίζει να μας χωρίζει γ@μ@το σ’ αγαπάω…» έγραψε ο Νίκος Καρβέλας και η Άννα Βίσση δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ