Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

Βασιλακόπουλος για την επίθεση σε ταβέρνα: Ο ιδιοκτήτης με απείλησε ότι θα μου κάψει το αυτοκίνητο


Για την καταγγελία που έκανε αναφορικά με επίθεση που δέχτηκε σε ταβέρνα στην Καλαμπάκα μίλησε ο καθηγητής Πνευμολογίας, Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, αποκαλύπτοντας κι άλλες λεπτομέρειες.

«Ήμασταν 20 περίπου λοιμωξιολόγοι. Είχαμε ένα συνέδριο στην Καλαμπάκα και επισκεφτήκαμε μία ταβέρνα. Ένας εκ των συναδέλφων μου πήγε στη διεύθυνση του μαγαζιού και ζήτησε να γίνουν έλεγχοι των πιστοποιητικών εμβολιασμών, καθώς βλέπαμε ότι δεν είχαν ελεγχθεί», ανέφερε κατά την παρουσία του στην πρωινή εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στον ΣΚΑΪ και πρόσθεσε πως αμέσως μετά πιθανότατα ο γιος του ιδιοκτήτη πήγε στο τραπέζι τους και τους ζήτησε τον λόγο.

«Βγαίνοντας από το μαγαζί έπεσαν δύο πάνω μου, έπεσα κάτω και μου έσκισαν το πουκάμισο. Οι συνάδελφοί μου προσπάθησαν να με σώσουν», ανέφερε για την επίθεση ο κ. Βασιλακόπουλος αποκαλύπτοντας ότι ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας τον απείλησε, όταν του είπε ότι θα δημοσιοποιήσει το περιστατικό. «Τι νομίζεις ότι επειδή βγαίνεις στα κανάλια και στον ΣΚΑΪ θα σε σώσουν, μου είπε ο ιδιοκτήτης και με απείλησε πως θα έρθει να με βρει στο νοσοκομείο στην Αθήνα, όπου εργάζομαι, ενώ μου είπε πως αν τολμήσω να μείνω το βράδυ στην περιοχή, θα μου κάψει το αυτοκίνητο», είπε.

Ο καθηγητής τόνισε πως δεν έχει καταθέσει ακόμα μήνυση «γιατί σκοπός μου δεν είναι να εκδικηθώ» και πρόσθεσε πως ο «στόχος των γιατρών δεν είναι να κάνουμε κακό στη κοινωνία, ζητάμε να εφαρμόζεται ο νόμος για να προστατεύεται η κοινωνία».

Κατέληξε δε λέγοντας πως σκέφτεται να ζητήσει αστυνομική προστασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ