Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020

Συγκλόνισε ο πιλότος με την ομιλία του στην πτήση του ΠΑΟΚ όταν πετούσαν πάνω από την Κωνσταντινούπολη


 Ο Χάρης Τζόνος, πιλότος του αεροπλάνου που μετέφερε την αποστολή του ΠΑΟΚ στο Κράσνονταρ θέλησε να μιλήσει στους εκλεκτούς επιβάτες όταν η πτήση περνούσε πάνω από την Κωνσταντινούπολη. Και δεν έκρυψε τη συναισθηματική του φόρτιση.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που πετάω για εσάς και πολύ συγκινημένος που αυτή τη στιγμή πετάμε πάνω από την Πόλη. Πετάμε πάνω από την πατρίδα του ΠΑΟΚ και όπως πλέον και η φανέλα, ο ΠΑΟΚ είναι η Μικρά Ασία, είναι η Κωνσταντινούπολη, είναι η προσφυγιά.

Όνειρο μου ήταν να δω παιχνίδι του ΠΑΟΚ όταν ήμουν μικρός μένοντας στην Αθήνα και μου το πραγματοποίησε ο πατέρας μου και παίρνοντας μια φορά το τρένο. Τώρα πετάω μαζί σας και είμαι πολύ ευτυχισμένος. ΠΑΟΚ να είσαι και να μη φοβάσαι. Καλή επιτυχία» ήταν τα λόγια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ