Ζέστη και air condition πάνε μαζί το καλοκαίρι στο αυτοκίνητο. Και είναι λογικό. Το θέμα είναι το πόσο σωστά κάνουμε χρήση του κλιματισμού στο όχημά μας. Γιατί ναι μεν η ζέστη είναι ανυπόφορη, αλλά θα πρέπει να προσέχουμε αφενός την υγεία μας αφετέρου το ίδιο το αυτοκίνητο.
Δείτε για παράδειγμα τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι οδηγοί με το air condition στα αυτοκίνητά τους...
Δεν βάζουμε σε σωστή θέση τους αεραγωγούς
Ένα πολύ βασικό λάθος για την λειτουργία του κλιματισμού είναι ότι δεν βάζουμε τους αεραγωγούς σε σε σωστή θέση και δεν επιλέγουμε τη σωστή ροή αέρα. Γι' αυτό κάποιες φορές δεν αισθανόμαστε δροσιά. Σύμφωνα με εμπειρογνώμονες δεν έχει να κάνει με τη θερμοκρασία, αλλά προς ποια κατεύθυνση ρέει ο αέρας στην καμπίνα.
Βάζουμε αμέσως σε λειτουργία το aircondtion
Αυτό αποτελεί ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη. Η πρώτη κίνηση που θα κάνουμε θα πρέπει να είναι να ανοίγουμε πόρτες και παράθυρα να μπαίνει δροσερός αέρα. Έτσι καταφέρνουμε να μειώσουμε αισθητά τη θερμοκρασία στην καμπίνα των επιβατών. Αμέσως μόλις μειωθεί η θερμοκρασία τότε ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τον κλιματισμό, ο οποίος θα έχει άμεση ανταπόκριση.
Δεν αλλάζουμε όταν πρέπει τα φίλτρα
Γνωρίζεις ότι θα πρέπει να αλλάζεις τα φίλτρα στα 15.000 ή 20.000 χιλιόμετρα αφενός για να υπάρχει σωστή ροή αέρα, αφετέρου για να μην αναπτυχθούν μικρόβια στο φίλτρο που με την σειρά τους θα περάσουν στην καμπίνα; Επίσης καλό θα είναι να γίνεται μία φορά τον χρόνο συντήρηση του κλιματισμού ώστε το κλειστό κύκλωμα να έχει καλύτερη απόδοση.
Δείτε για παράδειγμα τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι οδηγοί με το air condition στα αυτοκίνητά τους...
Δεν βάζουμε σε σωστή θέση τους αεραγωγούς
Ένα πολύ βασικό λάθος για την λειτουργία του κλιματισμού είναι ότι δεν βάζουμε τους αεραγωγούς σε σε σωστή θέση και δεν επιλέγουμε τη σωστή ροή αέρα. Γι' αυτό κάποιες φορές δεν αισθανόμαστε δροσιά. Σύμφωνα με εμπειρογνώμονες δεν έχει να κάνει με τη θερμοκρασία, αλλά προς ποια κατεύθυνση ρέει ο αέρας στην καμπίνα.
Βάζουμε αμέσως σε λειτουργία το aircondtion
Αυτό αποτελεί ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη. Η πρώτη κίνηση που θα κάνουμε θα πρέπει να είναι να ανοίγουμε πόρτες και παράθυρα να μπαίνει δροσερός αέρα. Έτσι καταφέρνουμε να μειώσουμε αισθητά τη θερμοκρασία στην καμπίνα των επιβατών. Αμέσως μόλις μειωθεί η θερμοκρασία τότε ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τον κλιματισμό, ο οποίος θα έχει άμεση ανταπόκριση.
Δεν αλλάζουμε όταν πρέπει τα φίλτρα
Γνωρίζεις ότι θα πρέπει να αλλάζεις τα φίλτρα στα 15.000 ή 20.000 χιλιόμετρα αφενός για να υπάρχει σωστή ροή αέρα, αφετέρου για να μην αναπτυχθούν μικρόβια στο φίλτρο που με την σειρά τους θα περάσουν στην καμπίνα; Επίσης καλό θα είναι να γίνεται μία φορά τον χρόνο συντήρηση του κλιματισμού ώστε το κλειστό κύκλωμα να έχει καλύτερη απόδοση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ