Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

Ο Στοχ έχει κορωνοϊό: «Είμαι καλά, θα επιστρέψω σύντομα»

O Μίροσλαβ Στοχ αποκάλυψε μέσω Instagram πώς εκείνος είναι το κρούσμα κορωνοϊού στον ΠΑΟΚ, τονίζοντας πως θα επιστρέψει σύντομα στα γήπεδα.
O Mίροσλαβ Στοχ, μέσα από μια προσωπική τοποθέτηση, γνωστοποίησε πώς βρέθηκε θετικός στο τεστ covid-19 που υποβλήθηκαν οι παίκτες του ΠΑΟΚ, τονίζοντας πώς είναι καλά και σύντομα θα επιστρέψει στο γήπεδο.

Όπως είναι ήδη γνωστό, τόσο η οικογένειά του όσο και οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ και το τεχνικό επιτελείο βρέθηκαν αρνητικοί.

Αναλυτικά το μήνυμα του Σλοβάκου μεσοεπιθετικού:

«Όπως θα γνωρίζετε οι περισσότεροι από τα ΜΜΕ, στην ομάδα μας βρέθηκε ένα θετικό κρούσμα κορονοϊού. Δυστυχώς αυτός ο «τυχερός» είμαι εγώ. Μην ανησυχείτε, νιώθω καλά, και δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Είμαι σίγουρος ότι θα γυρίσω στο γήπεδο σύντομα, πιθανότατα την Πέμπτη και την Παρασκευή. Ευτυχώς, η οικογένεια μου, οι συμπαίκτες μου και το τεχνικό επιτελείο βγήκαν αρνητικοί στα νέα τεστ που υποβλήθηκαν. Ακολουθώ τις εντολές των ιατρών και μένω σπίτι για την δική μου ασφάλεια και των υπολοίπων».

Λίγα λεπτά μετά το μήνυμα του Στοχ, ο ΠΣΑΠ έστειλε τις δικές του ευχές στον ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ για περαστικά και ταχεία ανάρρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ