Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Ήθελε να φτιάξει μια συσκευή προστασίας από τον κορωνοϊό και κατέληξε στο νοσοκομείο με μαγνήτες μέσα στη μύτη του

Να κατασκευάσει μία συσκευή που θα προστάτευε τους ανθρώπους από το να κολλήσουν τον κορωνοϊό ήθελε ένας Αυστραλός αστροφυσικός, ωστόσο κατέληξε στο νοσοκομείο με μαγνήτες κολλημένους στη μύτη του.

Ο Δρ Daniel Reardon, όπως γράφει το BBC, σχεδίαζε να φτιάξει ένα κολιέ που θα «αντιδρούσε» κάθε φορά που τα χέρια εκείνου που το φοράει θα πλησίαζαν το πρόσωπό του.

Δυστυχώς τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα σχεδίαζε. «Η εφεύρεσή μου είχε το αντίθετο αποτέλεσμα, βούιζε ασταμάτητα μέχρι που πλησίαζε κάποιος μαγνήτης» περιγράφει.

«Αρχικά γέλασα και τα παράτησα προσωρινά. Στη συνέχεια άρχισα να τοποθετώ απερίσκεπτα μαγνήτες στο πρόσωπό μου. Πρώτα στους λοβούς των αυτιών μου, μετά στο ρουθούνι μου- σαν μαγνητικό piercing. Το πρόβλημα προέκυψε όταν έβαλα μαγνήτες στο άλλο μου ρουθούνι. Τότε οι μαγνήτες κόλλησαν μεταξύ τους με ενδιάμεσο το διάφραγμά μου».

Παρέμεινε ωστόσο ήρεμος.



«Στην αρχή πονούσε αλλά δεν αγχώθηκα πολύ. Άρχισα να αγχώνομαι πολύ όταν συνειδητοποίησα πως δεν θα ήταν εύκολο να βγάλω τους μαγνήτες» εξηγεί.

«Προσπάθησα ,ε τους δύο τελευταίους μαγνήτες μου να βγάλω αυτούς που ήταν στη μύτη μου, αλλά κόλλησαν κι αυτοί. Τότε ήξερα πως την πάτησα» συνεχίζει.

Ο Reardon δεν τα παράτησε και προσπάθησε με μία πένσα να βγάλει τους μαγνήτες από τη μύτη του, αλλά αποδείχθηκε πως κι αυτή η λύση είχε τις δικές της δυσκολίες.

«Η πένσα κολλούσε στη μύτη μου και πονούσα» περιέγραψε.

Τότε κατάλαβε πως δεν θα γλίτωνε μία επίσκεψη στο νοσοκομείο στη Μελβούρνη. Για καλή του τύχη, οι γιατροί κατάφεραν να απομακρύνουν τους μαγνήτες από τη μύτη του και τη γλίτωσε αλώβητος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ