Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

Σε ποιο κανάλι και με ποιον παρουσιαστή θα βρίσκεται η Ελένη Τσολάκη τη νέα σεζόν

Tέλος η Ελένη Τσολάκη από τον Alpha! Μετά από χρόνια συνεργασίας με τον τηλεοπτικό σταθμό, η παρουσιάστρια αποχαιρέτησε τον Alpha!

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του gossip-tv.gr η Ελένη Τσολάκη έχει ήδη δεχτεί προτάσεις για την ερχόμενη σεζόν, έχοντας ξεχωρίσει μία ως την πιο «δυνατή» και εκείνη που θα την πάει ένα βήμα πιο μπροστά στην τηλεοπτική της καριέρα.

H Ελένη Τσολάκη έκανε μία ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram, με την οποία θέλησε να αποχαιρετήσει το τηλεοπτικό της σπίτι, όπως χαρακτηρίζει το κανάλι της Κάντζας:

«Ήταν Ιούλιος του ‘13 όταν πέρασα για πρώτη φορά την είσοδο αυτού του καναλιού!! Μικρή ακόμα, άγουρη αλλά γεμάτη ενθουσιασμό και ευγνωμοσύνη για την ευκαιρία που μου δόθηκε!!! Ο ίδιος ενθουσιασμός και η ίδια ευγνωμοσύνη που νιώθω μέχρι και σήμερα για όλους αυτούς τους ανθρώπους που με αγκάλιασαν τόσο ζεστά κ τόσο στοργικά και τα 6 χρόνια που ο Alpha ήταν το «σπίτι» μου!!

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου και κρατάω τη πιο ζεστή θέση στη κάρδια μου για όλους!! Ευχαριστώ που μέσα σ’ αυτούς τους διάδρομους, τα όνειρα μου έγιναν αληθινά!! Μεγάλωσαν, ωρίμασαν, δοκιμάστηκαν αλλά συνέχισαν να υπάρχουν!! Είμαι μόνο κερδισμένη!! Γέμισα από αγάπη, εμπιστοσύνη, εμπειρία και αναμνήσεις που δεν θα ξεχάσω ποτέ!! Κέρδισα και σχέσεις αληθινές που είμαι σίγουρη πως θα κρατήσουν!!  Σας ευχαριστώ και σας αγαπώ όλους και έναν έναν ξεχωριστά!!! Ήταν 6 καταπληκτικά χρόνια!! #blessed».

Σήμερα, η Γενική Διευθύντρια του Lifestyle του Ομίλου DPG, Διονυσία Ζαπατίνα αποκάλυψε πως οδεύει προς τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και η πρόταση που έχει δεχθεί είναι από τον… Γιώργο Λιάγκα που ετοιμάζει την καθημερινή εκπομπή του!



gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ