Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

Ελέγξτε μόνοι σας (προληπτικά) τα φρένα του αυτοκινήτου σας!

Μάθετε τώρα πώς μπορείτε να πραγματοποιείτε έναν προληπτικό έλεγχο στα φρένα του αυτοκινήτου σας ώστε να οδηγείτε πάντα με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια για εσάς και για τους γύρω σας.


Τα καλά φρένα σώζουν ζωές!

Το σύστημα των φρένων του αυτοκινήτου μας είναι ένα από τα κυριότερα τμήματα που αφορούν στον τομέα της ασφάλειας. Θα πρέπει πάντοτε να είμαστε σίγουροι για την αποτελεσματικότητά του, προκειμένου να μην βρεθούμε εκτεθειμένοι στον κίνδυνο ή να μην εκθέσουμε άλλους σε κίνδυνο. Ακόμα και αν δεν έχουμε ιδιαίτερες μηχανικές γνώσεις, μπορούμε να κάνουμε έναν προληπτικό έλεγχο σε βασικά του σημεία για να δούμε για πόσο χιλιομετρικό διάστημα θα έχει την απαιτούμενη απόδοση, αλλά και σε τι κατάσταση βρίσκεται, ώστε να παρέμβουμε εμείς ή κάποιο συνεργείο για να διορθωθεί τυχόν βλάβη ή φθορά.


Ελέγχουμε τακτικά τη στάθμη υγρών φρένων!

Το σύστημα πέδησης είναι ένα υδραυλικό σύστημα, υπεύθυνο να επιβραδύνει ή να ακινητοποιεί το αυτοκίνητό μας κάθε φορά που ασκούμε πίεση στο πεντάλ του φρένου. Τα υγρά που διαθέτει στο εσωτερικό του αναλαμβάνουν να μεταφέρουν τη δύναμη από το πεντάλ στο υλικό τριβής (τακάκι), προκειμένου αυτό με τη σειρά του να φρενάρει το δίσκο και να μειωθεί ο ρυθμός περιστροφής κάθε τροχού.

Σε αυτό το τμήμα θα πρέπει πρώτα να ελέγχουμε τη στάθμη των υγρών στο αντίστοιχο δοχείο τους, η οποία αν βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο, οφείλεται σε δύο πιθανά αίτια. Το πρώτο είναι η φθορά των υλικών τριβής, οπότε θα χρειαστεί να συμπληρώσουμε υγρό στο κύκλωμα, ενώ το δεύτερο και πιο σημαντικό, είναι η διαρροή από κάποιο σωληνάκι του συστήματος.

 Έτσι, καλό θα είναι να ελέγχουμε πίσω από κάθε τροχό τα σωληνάκια και αν δούμε την παραμικρή υγρασία, να απευθυνθούμε άμεσα σε κάποιο συνεργείο για την αντικατάστασή τους.


Παρακολουθούμε συχνά τη φθορά των δίσκων και των υλικών τριβής!

Η πιο συνηθισμένη και αναπόφευκτη φθορά από την καθημερινή και συνεχή χρήση του συστήματος πέδησης είναι εκείνη των δίσκων, αλλά και των υλικών τριβής. Μάλιστα, σε αυτήν οφείλονται τα υπολείμματα μαύρης σκόνης που δημιουργούνται συνεχώς πάνω στις ζάντες του αυτοκινήτου μας.

Το υλικό από τα τακάκια που εφάπτεται με το δίσκο έχει πάχος περίπου ένα εκατοστό, το οποίο με τη χρήση του μεσαίου πεντάλ ολοένα και μειώνεται. Το ίδιο σχεδόν ισχύει και για το δίσκο. Το σημείο όπου εφάπτεται το τακάκι πάνω στο δίσκο, μειώνει το πάχος του, με αποτέλεσμα να χρειάζεται αντικατάσταση. Και στις δύο περιπτώσεις, για να ελέγξουμε την κατάσταση των τμημάτων αυτών θα πρέπει να αφαιρέσουμε τον τροχό.


Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ