Κύριε Υπουργέ,
Η ΑΝΏΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ εκπροσωπώντας τους γονείς χιλιάδων μαθητών, σας ζήτησε από την προηγούμενη εβδομάδα συνάντηση, προκειμένου να εκθέσουμε το σύνολο των τραγικών ΑΜΕΣΩΝ προβλημάτων που μαστίζουν την δημόσια εκπαίδευση. Παρά τις καθημερινές οχλήσεις μας (γραπτές και τηλεφωνικές) δεν μας δώσατε καμία απάντηση, ούτε καν αρνητική!
Δεν βρίσκεται χρόνο για να συναντήσετε τους εκπροσώπους των γονιών, γιατί προφανώς δεν το θεωρείτε απαραίτητο, Προφανώς έχουμε αγεφύρωτες απόψεις για το τι συμφέρει τους μαθητές, και το γνωρίζουμε.
Κύριε Υπουργέ,
Είπατε: «Θα κάνω αυτά που απαιτείται να γίνουν.»
1. Διαπιστώνετε εγκαίρως, ότι θα υπάρξουν 22.000 μπορεί και 24.000 κενά εκπαιδευτικών (δήλωση σας στο MEGA). Απαιτείται λοιπόν ή όχι η πρόσληψη μόνιμου προσωπικού που θα στελεχώσει τα σχολεία και φέτος και του χρόνου και του αλλουνού ….έτσι που να μην βιώνουμε κάθε χρόνο έναν μαύρο Σεπτέμβρη, παρά προχωράτε σε ελάχιστες προσλήψεις και αυτές με ελαστικές σχέσεις εργασίας; Είναι κακό τα παιδιά μας να έχουν τον δικό τους εκπαιδευτικό από την αρχή της χρονιάς ή μήπως είναι κακό να αποκτήσουνε μόνιμη δουλειά με δικαιώματα άνθρωποι που παιδεύονται από τεράστια ανεργία και υποαπασχόληση;
2. Τι θα κάνετε με τις συγχωνεύσεις; Θα πάρετε πίσω ΟΛΕΣ τις συγχωνεύσεις (ΦΕΚ 1329/26.5.2014) ή ΑΠΑΙΤΟΥ ΝΤΑΙ συγχωνεύσεις για “παιδαγωγικούς” λόγους;
3. Αυτές τις ημέρες οι 85.000 μαθητές της Α΄ τάξης των Λυκείων και των ΕΠΑΛ εξετάστηκαν με την περιβόητη αντιπαιδαγωγική «τράπεζα θεμάτων» (Τ.Θ.Δ.Δ.). Τα δημοσιεύματα μιλούν για ΒΑΤΕΡΛΩ με 4 στα 10 παιδιά να κόβονται! Ποια είναι τα ακριβή στοιχεία κύριε Υπουργέ;
Απαιτείται λοιπόν ή όχι να μην μετρήσουν τα θέματα αυτά στην φετινή τελική βαθμολογία; Θα πάρετε πίσω την Τράπεζα Θεμάτων και το νόμο για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ που συνθλίβει τους μαθητές;
4. Θεωρείται ότι μπορεί να γίνει μάθημα με 25+ παιδιά σε κάθε τμήμα; Σύμφωνα, δε, με την ισχύουσα νομοθεσία σε κάθε μαθητή προβλέπεται 1,5 τ.μ. από την σχολική αίθουσα. Τολμάμε να κάνουμε σύγκριση με την προβλεπόμενη από τους κανονισμούς αναλογία «αμνοεριφίων» ανά τ.μ στους στάβλους της ελληνικής επικράτειας, που είναι περισσότερο από 2τ.μ. ανά ζώο. Ενώ, είναι νωπό στις μνήμες μας το παράγγελμα του ΚΕΕΛΠΝΟ στην έξαρση της γρίπης να υπάρχει τουλάχιστον 2 τ.μ. ανά μαθητή για λόγους υγείας.
Απαιτείται λοιπόν ή όχι μείωση του πλήθους των μαθητών ανά τάξη, με 15 για τις πρώτες τάξεις τους Δημοτικού και 20 για τις υπόλοιπες τάξεις και βαθμίδες;
5. Τι προτίθεστε να κάνετε προκείμενου να λύσετε το οξυμένο κτηριολογικό πρόβλημα του σχολικού δικτύου; Θεωρείται ότι ωφελεί το λαό το πρόγραμμα ΕΣΠΑ «JESSICA», σύμφωνα με το οποίο μεγαλοεργολάβοι και τράπεζες θα πληρώνονται από το ελληνικό Δημόσιο, μέσω ετήσιου αντιτίμου από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για να χτίσουν σχολεία πάνω σε δημόσια γη; Αλήθεια, τι σημαίνει ότι αυτοί οι όμιλοι θα έχουν και την ευθύνη λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης τους για 25 χρόνια!; Ποίον ωφέλησε τελικά η μείωση της κρατικής χρηματοδότης στην πρώην ΟΣΚ Α.Ε. από το ΠΔΕ κατά 80% και το προσωπικό της κατά 70,6%;
6. Το πρόβλημα της ασφαλούς και δωρεάν μεταφοράς που αφορά 230.000 μαθητές, είναι ιδιαίτερα οξυμένο. Τίθεται πλέον ζήτημα για την ίδια την φοίτηση των μαθητών στα σχολεία τους, την ύπαρξη σχολείων όπως τα μουσικά και τα καλλιτεχνικά, Προτίθεστε να το λύσετε με μόνιμο, δωρεάν και ασφαλή τρόπο σε συνεργασία με το Υπ. Εσωτερικών; Απαιτείται λοιπόν ή όχι κατάργηση της ΚΥΑ 24001/2013 που βάζει μαθητές, ακόμα και δημοτικού, και πάντως βαριά φορτωμένους, να περπατούν χιλιόμετρα ή να μετακινούνται με ΜΜΕ; Ρωτάμε αν γίνει ένα σοβαρότερο ατύχημα απ’ αυτά που ήδη καταγράφει η Τροχαία, …,θα αναλάβετε εσείς την ευθύνη;
7. Ο προκάτοχός σας είχε δηλώσει 3 φορές ότι θα βρεθεί ΕΣΠΑ για την σίτιση όλων των μαθητών, αλλά ακόμα και σήμερα χιλιάδες παιδιά υποσιτίζονται και γίνονται αντικείμενο φθηνής «φιλανθρωπίας» από μ.κ.ο. Με έρευνα της ΑΣΟΕΕ (2013) η δωρεάν διανομή ενός κανονικού γεύματος, για όλα τα δημοτικά σχολεία και για ένα σχολικό έτος, υπολογίζεται ότι θα κόστιζε 400 εκ. €, δηλ. το 0,22%του ΑΕΠ. Μπορεί να πεινάνε τα παιδιά μας, όμως βρέθηκαν 900 εκ. € για την έκθεση – εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ πριν από λίγους μήνες! Βρέθηκαν 146 εκ. € για το ψηφιακό σχολείο 2014-15, Βρέθηκαν 2,5 εκ. € για τη δημιουργία της Τράπεζας Θεμάτων κ.ο.κ. Απαιτείται λοιπόν ή όχι να δοθούν κονδύλια σε δημόσιες υποδομές (π.χ. των Δήμων) προκειμένου να σιτιστούν τα παιδιά με ένα πλήρες γεύμα μέσα στα σχολεία, χωρίς την παρέμβαση «φιλανθρώπων»;
8. Η υποχρηματοδότηση της δημόσιας Εκπαίδευσης από τον κρατικό προϋπολογισμό είναι τραγική. Πρώτη φορά η κρατική δαπάνη για την εκπαίδευση υπολείπεται της δαπάνης των οικογενειακών προϋπολογισμών, Η υποχρηματοδότηση οδηγεί στη de facto ιδιωτικοποίηση δομών και υπηρεσιών της, την υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε συνδυασμό μάλιστα με την Αξιολόγηση και την αποκέντρωσή του ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ οδηγεί στην κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών.
Απαιτείται λοιπόν ή όχι, έκτακτη κρατική χρηματοδότηση για την κάλυψη όλων των αναγκών λειτουργίας του σχολείου;
Κύριε Υπουργέ,
Είπατε: «Πρώτα από όλα πρέπει να υπάρξει ηρεμία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Χωρίς ηρεμία δεν μπορεί να γίνει τίποτα».
Εμείς Λέμε: «Όταν παιδιά πεινάνε, όταν έφηβοι διώχνονται από το σχολείο, όταν αυξάνει η παιδική εργασία, όταν εκπαιδευτικοί μένουν άνεργοι, όταν κινδυνεύουν ζωές, τότε η ηρεμία είναι προνόμιο λίγων.»
Σε αναμονή ορισμού συνάντησης
Το Δ.Σ. της ΑΣΓΜΕ
Η ΑΝΏΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ εκπροσωπώντας τους γονείς χιλιάδων μαθητών, σας ζήτησε από την προηγούμενη εβδομάδα συνάντηση, προκειμένου να εκθέσουμε το σύνολο των τραγικών ΑΜΕΣΩΝ προβλημάτων που μαστίζουν την δημόσια εκπαίδευση. Παρά τις καθημερινές οχλήσεις μας (γραπτές και τηλεφωνικές) δεν μας δώσατε καμία απάντηση, ούτε καν αρνητική!
Δεν βρίσκεται χρόνο για να συναντήσετε τους εκπροσώπους των γονιών, γιατί προφανώς δεν το θεωρείτε απαραίτητο, Προφανώς έχουμε αγεφύρωτες απόψεις για το τι συμφέρει τους μαθητές, και το γνωρίζουμε.
Κύριε Υπουργέ,
Είπατε: «Θα κάνω αυτά που απαιτείται να γίνουν.»
1. Διαπιστώνετε εγκαίρως, ότι θα υπάρξουν 22.000 μπορεί και 24.000 κενά εκπαιδευτικών (δήλωση σας στο MEGA). Απαιτείται λοιπόν ή όχι η πρόσληψη μόνιμου προσωπικού που θα στελεχώσει τα σχολεία και φέτος και του χρόνου και του αλλουνού ….έτσι που να μην βιώνουμε κάθε χρόνο έναν μαύρο Σεπτέμβρη, παρά προχωράτε σε ελάχιστες προσλήψεις και αυτές με ελαστικές σχέσεις εργασίας; Είναι κακό τα παιδιά μας να έχουν τον δικό τους εκπαιδευτικό από την αρχή της χρονιάς ή μήπως είναι κακό να αποκτήσουνε μόνιμη δουλειά με δικαιώματα άνθρωποι που παιδεύονται από τεράστια ανεργία και υποαπασχόληση;
2. Τι θα κάνετε με τις συγχωνεύσεις; Θα πάρετε πίσω ΟΛΕΣ τις συγχωνεύσεις (ΦΕΚ 1329/26.5.2014) ή ΑΠΑΙΤΟΥ ΝΤΑΙ συγχωνεύσεις για “παιδαγωγικούς” λόγους;
3. Αυτές τις ημέρες οι 85.000 μαθητές της Α΄ τάξης των Λυκείων και των ΕΠΑΛ εξετάστηκαν με την περιβόητη αντιπαιδαγωγική «τράπεζα θεμάτων» (Τ.Θ.Δ.Δ.). Τα δημοσιεύματα μιλούν για ΒΑΤΕΡΛΩ με 4 στα 10 παιδιά να κόβονται! Ποια είναι τα ακριβή στοιχεία κύριε Υπουργέ;
Απαιτείται λοιπόν ή όχι να μην μετρήσουν τα θέματα αυτά στην φετινή τελική βαθμολογία; Θα πάρετε πίσω την Τράπεζα Θεμάτων και το νόμο για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ που συνθλίβει τους μαθητές;
4. Θεωρείται ότι μπορεί να γίνει μάθημα με 25+ παιδιά σε κάθε τμήμα; Σύμφωνα, δε, με την ισχύουσα νομοθεσία σε κάθε μαθητή προβλέπεται 1,5 τ.μ. από την σχολική αίθουσα. Τολμάμε να κάνουμε σύγκριση με την προβλεπόμενη από τους κανονισμούς αναλογία «αμνοεριφίων» ανά τ.μ στους στάβλους της ελληνικής επικράτειας, που είναι περισσότερο από 2τ.μ. ανά ζώο. Ενώ, είναι νωπό στις μνήμες μας το παράγγελμα του ΚΕΕΛΠΝΟ στην έξαρση της γρίπης να υπάρχει τουλάχιστον 2 τ.μ. ανά μαθητή για λόγους υγείας.
Απαιτείται λοιπόν ή όχι μείωση του πλήθους των μαθητών ανά τάξη, με 15 για τις πρώτες τάξεις τους Δημοτικού και 20 για τις υπόλοιπες τάξεις και βαθμίδες;
5. Τι προτίθεστε να κάνετε προκείμενου να λύσετε το οξυμένο κτηριολογικό πρόβλημα του σχολικού δικτύου; Θεωρείται ότι ωφελεί το λαό το πρόγραμμα ΕΣΠΑ «JESSICA», σύμφωνα με το οποίο μεγαλοεργολάβοι και τράπεζες θα πληρώνονται από το ελληνικό Δημόσιο, μέσω ετήσιου αντιτίμου από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για να χτίσουν σχολεία πάνω σε δημόσια γη; Αλήθεια, τι σημαίνει ότι αυτοί οι όμιλοι θα έχουν και την ευθύνη λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης τους για 25 χρόνια!; Ποίον ωφέλησε τελικά η μείωση της κρατικής χρηματοδότης στην πρώην ΟΣΚ Α.Ε. από το ΠΔΕ κατά 80% και το προσωπικό της κατά 70,6%;
6. Το πρόβλημα της ασφαλούς και δωρεάν μεταφοράς που αφορά 230.000 μαθητές, είναι ιδιαίτερα οξυμένο. Τίθεται πλέον ζήτημα για την ίδια την φοίτηση των μαθητών στα σχολεία τους, την ύπαρξη σχολείων όπως τα μουσικά και τα καλλιτεχνικά, Προτίθεστε να το λύσετε με μόνιμο, δωρεάν και ασφαλή τρόπο σε συνεργασία με το Υπ. Εσωτερικών; Απαιτείται λοιπόν ή όχι κατάργηση της ΚΥΑ 24001/2013 που βάζει μαθητές, ακόμα και δημοτικού, και πάντως βαριά φορτωμένους, να περπατούν χιλιόμετρα ή να μετακινούνται με ΜΜΕ; Ρωτάμε αν γίνει ένα σοβαρότερο ατύχημα απ’ αυτά που ήδη καταγράφει η Τροχαία, …,θα αναλάβετε εσείς την ευθύνη;
7. Ο προκάτοχός σας είχε δηλώσει 3 φορές ότι θα βρεθεί ΕΣΠΑ για την σίτιση όλων των μαθητών, αλλά ακόμα και σήμερα χιλιάδες παιδιά υποσιτίζονται και γίνονται αντικείμενο φθηνής «φιλανθρωπίας» από μ.κ.ο. Με έρευνα της ΑΣΟΕΕ (2013) η δωρεάν διανομή ενός κανονικού γεύματος, για όλα τα δημοτικά σχολεία και για ένα σχολικό έτος, υπολογίζεται ότι θα κόστιζε 400 εκ. €, δηλ. το 0,22%του ΑΕΠ. Μπορεί να πεινάνε τα παιδιά μας, όμως βρέθηκαν 900 εκ. € για την έκθεση – εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ πριν από λίγους μήνες! Βρέθηκαν 146 εκ. € για το ψηφιακό σχολείο 2014-15, Βρέθηκαν 2,5 εκ. € για τη δημιουργία της Τράπεζας Θεμάτων κ.ο.κ. Απαιτείται λοιπόν ή όχι να δοθούν κονδύλια σε δημόσιες υποδομές (π.χ. των Δήμων) προκειμένου να σιτιστούν τα παιδιά με ένα πλήρες γεύμα μέσα στα σχολεία, χωρίς την παρέμβαση «φιλανθρώπων»;
8. Η υποχρηματοδότηση της δημόσιας Εκπαίδευσης από τον κρατικό προϋπολογισμό είναι τραγική. Πρώτη φορά η κρατική δαπάνη για την εκπαίδευση υπολείπεται της δαπάνης των οικογενειακών προϋπολογισμών, Η υποχρηματοδότηση οδηγεί στη de facto ιδιωτικοποίηση δομών και υπηρεσιών της, την υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε συνδυασμό μάλιστα με την Αξιολόγηση και την αποκέντρωσή του ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ οδηγεί στην κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών.
Απαιτείται λοιπόν ή όχι, έκτακτη κρατική χρηματοδότηση για την κάλυψη όλων των αναγκών λειτουργίας του σχολείου;
Κύριε Υπουργέ,
Είπατε: «Πρώτα από όλα πρέπει να υπάρξει ηρεμία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Χωρίς ηρεμία δεν μπορεί να γίνει τίποτα».
Εμείς Λέμε: «Όταν παιδιά πεινάνε, όταν έφηβοι διώχνονται από το σχολείο, όταν αυξάνει η παιδική εργασία, όταν εκπαιδευτικοί μένουν άνεργοι, όταν κινδυνεύουν ζωές, τότε η ηρεμία είναι προνόμιο λίγων.»
Σε αναμονή ορισμού συνάντησης
Το Δ.Σ. της ΑΣΓΜΕ
Πανελλήνια Ένωση 26-6-2014
Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών
Σχολείων
Καλωσορίζουμε στο μουσικό σχολείο τους νέους μαθητές. Πρόκειται
πράγματι για ένα σχολείο το οποίο
ξεχωρίζει σαν διαμάντι μέσα στη δημόσια εκπαίδευση. Έχει όμως και πολλά προβλήματα.
Από τη νέα σχολική χρονιά το σύνολο των
μαθητών του σχολείου μας αποχαιρετάει τα «πούλμαν» , πιο συγκεκριμένα σε
εφαρμογή της ΚΥΑ 24001/14-6-2013 η περιφέρεια προχωράει σε νέο διαγωνισμό όπου όμως σε αυτόν δεν περιλαμβάνονται παιδιά
των μουσικών σχολείων. Από το σχολείο μας με βάση στοιχεία της περιφέρειας τα παιδιά πού καλύπτονται από τον χιλιομετρικό
περιορισμό θα πάρουν μαθητικό δελτίο τα υπόλοιπα παιδιά θα μετακινούνται με τα πόδια.
Από τις αρχές της προηγούμενης
χρονιάς κινητοποιηθήκαμε και πετύχαμε την παράταση,( όπου υπήρχε μετακίνηση με
δημόσιες συμβάσεις), για το τρέχον έτος
Μετά την δυναμική και μαζική κινητοποίηση
που πραγματοποιήθηκε από το συντονιστικό της Αθήνας σε συνεργασία με την ΑΣΓΜΕ,
στις 8 Μαίου στο υπουργείο εσωτερικών, μας υποσχέθηκαν (προεκλογικά) ότι θα
βγεί άμεσα τροποποίηση της ΚΥΑ που θα λύνει το πρόβλημα για την επόμενη χρονιά
και ότι το καλοκαίρι θα μας καλέσουν να συζητήσουμε το θέμα των μεταφορών από μηδενική βάση.
Η τελευταία συνάντηση πού είχαμε με τον
Υπουργό κ Ντινόπουλο δεν επέφερε αποτέλεσμα, ούτε για την μεταφορά ούτε για την
Σίτιση.
Καλούμε όλους τους γονείς ,μαθητές και
καθηγητές σε συμμετοχή στις
κινητοποιήσεις που θα γίνουν το αμέσως προσεχές διάστημα, (συνεδριάζει το
συντονιστικό Αττικής με την Πανελ. Ένωση
και την ΑΣΓΜΕ την Τρίτη 1/7)
Τα προβλήματα όμως δεν σταματούν
στις μεταφορές , επιγραμματικά αναφαίρουμε:
Α. Συσσίτιο,
πέρυσι δεν είχαμε, διότι κατά την μεταφορά αρμοδιοτήτων στην περιφέρεια από
τους δήμους με τον καλλικρατικό νόμο, το συσσίτιο ‘’ξεχάστηκε΄΄. Χρειάστηκαν ‘’άπειρες’’
κινητοποιήσεις σε δήμους, υπ. Παιδείας και υπ. Εσωτερικών, επερωτήσεις στη
βουλή κλπ, ώστε να προστεθεί στις
αρμοδιότητες του δήμου. Όμως δεν τελειώσαμε, πρέπει και να πιστωθεί και το
ανάλογο κονδύλι γιατί αλλιώς θα κληθούν
οι δήμοι να το καλύψουν με ανταποδωτικά, δηλαδή δημοτικά τέλη.
Β.
Καθηγητές, κάθε χρόνο έχουμε σοβαρό πρόβλημα με την έλλειψη καθηγητών. Αυτό
γιατί το μόνιμο προσωπικό σε καθηγητές μουσικών οργάνων είναι πολύ
περιορισμένο. Έτσι περιμένουμε να έρθουν οι ωρομίσθιοι κάτι που σκόπιμα καθυστερεί ώστε να
καταβληθεί όσο το δυνατον μικρότερο μισθολογικό κόστος. Ενδεικτικά πέρυσι στο
σχολείο μας τα κενά καλύθφηκαν τον Ιανουάριο ενώ πρόπερσι χρειάστηκε να μπεί ο
Μάρτης (και όχι όλα).
Γ. Τα βιβλία
μουσικής τα αγοράζουμε, ενώ κουβέντα δεν
γίνεται και για την πιστοποίηση σπουδών και όπου θέτουμε το θέμα όλοι δηλώνουν
‘’αναρμόδιοι’’
Δ. Από
Σεπτέμβριο θα έχουμε και την «αξιολόγηση»
, η οποία αποτελεί βασικό εργαλείο για την προώθηση των απολύσεων και το
τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων των
εκπαιδευτικών, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής της Ευρωπαϊκής
ένωσης και των επιχειρημαρικών ομίλων για την διείσδυσή τους στο χώρο της
εκπαίδευσης.
Ύστερα από αυτές τις εξελίξεις και με
δεδομένες τις μεγάλες περικοπές σε
σίτιση, μεταφορά, και καθηγητές φαίνεται
ξεκάθαρα ότι η κυβέρνηση υλοποιεί πολιτική υποβάθμισης, συρρίκνωσης ακόμη και
κατάργησης μουσικών σχολείων, η πολιτική
αυτή στοχεύει στο να αφαιρεθεί κάθε ίχνος μαζικής δημόσιας μουσικής παιδείας, να εγκλωβιστούν τα σχολεία
μας στις δαγκάνες των χορηγών, ο χώρος υπόσχεται «πεδίο κέρδους λαμπρόν!»
Επιγραμματικά τι
συμβαίνει σήμερα στα σχολεία μας.
1. Λιγότεροι διορισμοί αναπληρωτών
ωρομισθίων κυρίως στα μουσικά όργανα.
2. Το πρόγραμμα που εισηγήθηκε η
καλλιτεχνική επιτροπή και εφαρμόσθηκε είναι πλήρως εναρμονισμένο με την
πολιτική περικοπών .
3. ‘’Υποχρεωτική’’ ανάθεση
υπερωριών ή και ανάθεση και άλλων
μαθημάτων πέραν της ειδικότητας τους στους μόνιμους καθηγητές για να ‘’καλυφθούν’’
τα κενά
4. Συνεχιζόμενη αναδιάταξη του
προγράμματος ώστε να ‘’καλυφθούν’’ τα παραγματικά κενά και οι χαμένες διδακτικές ώρες.
5. Σίτιση και μεταφορές παραμένουν
αβέβαιες και σε εκρεμμότητα.
Ποια είναι τα αποτελέσματα:
·
Τεράστια
κενά και χαμένες διδακτικές ώρες με δραματική
μείωση της διδαχθείσας ύλης. Κατάργηση μαθημάτων και συνεπώς ειδικοτήτων.
·
Εφαρμογή
δια της πλαγίας οδού αύξησης του ωραρίου των καθηγητών
·
Απογοήτευση
και κόπωση των μαθητών με άμεση συνέπεια την αντικειμενική φθορά στις επιδόσεις
τους
·
Διαρροή
των μαθητών που εκφράζεται με την εγκατάλειψη του ονείρου τους να φοιτήσουν στο
μουσικό σχολείο.
·
Αυτές
είναι οι συνέπειες της απόλυτης
εφαρμογής της πολιτικής για το νέο σχολείο που οξύνει με τον πιο βίαιο τρόπο
τις ταξικές διαφορές σε βάρος των παιδιών της λαϊκής οικογένειας.
Τι
μπορούμε να κάνουμε:
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ
ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ
·
Μόνιμο
εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, ώστε να μην ανακόπτεται η αναγκαία
συνέχεια των μουσικών σπουδών
·
Σύνταξη
αναλυτικών προγραμμάτων διδασκαλίας για όλα τα μουσικά όργανα και τα θεωρητικά
μαθήματα, ενιαία για όλα τα μουσικά Γυμνάσια και Λύκεια
·
Δωρεάν
εξσφάλιση όλης της αναγκαίας υποδομής (οργάνων , βιβλίων κλπ) για την απρόσκοπτη
ολοκλήρωση των μουσικών(μουσικά) και
καλλιτεχνικών (καλλιτεχνικά), σπουδών από όλους τους μαθητές.
·
Πιστοποίηση
των μουσικών σπουδών στο δημόσιο
εκπαιδευτκό σύστημα.
·
Εξασφάλιση
της δωρεάν και ασφαλούς μεταφοράς όλων
των μαθητών και της σίτισής τους
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Παπαδούλης
Κωνσταντίνος Κουφαλάκος Παναγιώτης
6973356992 mail
1 kpap@otenet.gr 6972006221
mail koyf@deyakal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ