Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Ελένη Τσολάκη: "Δεν μετάνιωσα που δεν πήγα στο Πρωινό του ΑΝΤ1"

Για το αν μετάνιωσε που δεν εντάχθηκε στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1, αλλά και αν σκέφτεται να παρουσιάσει δική της εκπομπή μίλησε η Έλένη Τσολάκη, στο περιοδικό 7 ΜΕΡΕΣ TV.

Μετάνιωσες που δεν βρέθηκες στην πρωινή παρέα του ΑΝΤ1, με δεδομένο την επιτυχία της εκπομπής; «Δεν αμφέβαλα ποτέ πως το πρωινό του ΑΝΤ1 θα είναι πετυχημένο. Η απόφασή μου ήρθε αρχικά για ηθικούς λόγους, αφού ο ALPHA μου έδωσε μια πάρα πολύ μεγάλη ευκαιρία να είμαι για δύο χρόνια ασφαλής και να έχω προοπτική, μαζί με ανθρώπους που με αγκάλιασαν. Έπειτα, η πορεία του Happy Day και η αγάπη που μας δείχνει ο κόσμος, σε συνδυασμό με την άψογη συνεργασία που έχουμε, επικύρωσαν την απόφασή μου», είπε η Ελένη Τσολάκη.

Έχεις σκεφτεί πώς θα είναι να παρουσιάσεις μόνη σου μια εκπομπή; «Φαντάζομαι πως θα το σκεφτώ όταν και αν θα έρθει αυτή η ώρα. Προς το παρόν, σκέφτομαι κάθε μέρα πώς θα γίνομαι καλύτερη σε αυτό που αγαπάω και πώς θα πηγαίνουμε καλά ως ομάδα. Πιστεύω πολύ στις ομάδες, θεωρώ ότι κάνουν τη διαφορά. Φυσικά έχω όνειρα και στόχους, αλλά δεν αφορούν μια μοναχική πορεία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ