Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

ΤΑ ΧΩΝΕΙ Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ

Ο ΠΑΟΚ απάντησε στον Καραπαπάρη... sorry στον Καραπαπά του Ολυμπιακού για τις χθεσινές γελοιότητες του:

"Σήμερα επιβεβαιώσαμε ακόμη μια φορά το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού των συνεργατών μας από ένα μεγάλο σύλλογο με πολλούς κερδισμένους τίτλους. Μας κολακεύει ιδιαίτερα η σπουδή που δείχνουν στις κινήσεις μας και δε μπορούμε να μη σημειώσουμε, ότι ο επίσημος εκπρόσωπος αυτού του συλλόγου όχι μόνο σχολιάζει κουτσομπολιά και επινοήσεις του Τύπου, αλλά είναι και ειδικός στα είδη και τη φύση του χιούμορ. Άλλωστε, γιατί να ξαφνιαζόμαστε, αφού χάρη σε τέτοιου τύπου επαγγελματίες αυτού του συλλόγου ολόκληρο το Πρωτάθλημα Ελλάδος μετατράπηκε σε ένα μεγάλο χιουμοριστικό σόου...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ