Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΤΡΑΓΚΑΣ: "ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑΚΑΜΑΝ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΘΕΟΥΛΗ ΜΟΥ ΓΛΙΤΩΣΑΜΕ"

Ο δημοσιογράφος Γιώργος Τράγκας με ανάρτησή του στο facebook αναφέρεται στην προσωπική του εμπλοκή στη δημιουργία του κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Διαβάστε τι γράφει:

Είχα προαναγγείλει από χθες το βράδυ τις εξελίξεις στο κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Δεν είχα ειδική πληροφόρηση. Είχα διαίσθηση. Εδώ και πολύ καιρό.

Από τότε που ένα βράδυ στο σπίτι μου συμφωνήσαμε με το φίλο μου τον Πάνο παρουσία περίπου 20 ανθρώπων δικών του και δικών μου να συντάξουμε μια κοινή διακήρυξη. Να την ξαναδιαβάσουμε μαζί και να την καταθέσουμε στον Άρειο Πάγο.

Είχαν προηγηθεί τα "βαφτίσια", η επιλογή του ονόματος - εμπνεύσεως της συζύγου μου και το creative βασισμένο στα συνθήματα του ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ "Είμαστε πολλοί, είμαστε ανεξάρτητοι, είμαστε Έλληνες"!

Είχαν επίσης προηγηθεί πολύωρες συνομιλίες με τον Γιάννη Δημαρά. Έναν έντιμο φίλο, μετριοπαθή και τζέντλεμαν.

Κουβέντες στο σπίτι του Πάνου και στο δικό μου παρουσία συζύγων, με κρασάκι στα χέρια και χταποδάκι στο τραπέζι. Βασανιστήκαμε εάν θα είναι κοινοπραξία κομμάτων (Ανεξάρτητοι Έλληνες με Άρμα Πολιτών κ.α.).

Φτάσαμε στο παρά πέντε, στη διακήρυξη και με γλίτωσε η καλή μου τύχη, ο καλός Θεούλης.
Πέμπτη έγινε η συνάντηση στο σπίτι μου και Δευτέρα είδα όλο το creative στον αέρα και στον Άρειο Πάγο χωρίς να μας έχει ρωτήσει κανένας!

Καλό παιδί ο Πάνος αλλά του αρέσει πολύ να το παίζει Στάκαμαν!
Πιστεύει ότι φωνάζοντας μόνο κατά του μνημονίου ή επαναλαμβάνοντας ραδιοφωνικά συνθήματα λειτουργείς και προεδρεύεις κόμματος.
Εγώ, δεν θα μείνω στο αν είναι γνήσιο ή όχι το non paper στο Προεδρικό. Εγώ έζησα ορισμένα πράγματα τα οποία θα τα συμπεριλάβω σε βιβλίο. Έβγαλα ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα, άκουσα πριν από τις εκλογές ορισμένους "Ανεξάρτητους" να λένε πως αμέσως μετά τις εκλογές θα αρχίσει η ανασύνθεση της Κεντροδεξιάς.
Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι πως μπορεί να είσαι φίλος του στρατηγού Γρυλλάκη και να έχεις παλαιότερα στενές σχέσεις με τον Γιώργο Γεωργαλά (τον προπαγανδιστή της επταετίας) και να λες ότι μπορείς να τα βρεις... με τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα.
Πως μπορείς να γράφεις βιβλία για την τρομοκρατία με την συνδρομή όπως υποστηρίζει εκείνος (του Γεωργαλά) και ταυτόχρονα να θέλεις να έχεις πολιτική επαφή με ένα χώρο που προηγουμένως έχεις κατηγορήσει ότι πιθανότατα ενέχεται στη δράση της τρομοκρατίας!

Όταν δεν έχεις πρόγραμμα, δεν έχεις πολιτική έμπνευση και δηλώσεις ότι έχεις μια επιταγή της DELEC έναντι του ορυκτού πλούτου της χώρας, κάποια στιγμή θα φανείς μετέωρος και ελλιποβαρής αν και αρκετά βαρύς.

ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Γλιτώσαμε!
ΔΙΔΑΓΜΑ: Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους κώλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ