Η Honda εκτός από αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες και άλλα βαρέα μηχανοκίνητα διαθέτει και μια πλούσια γκάμα σε άλλου είδους μηχανήματα, όπως οι κουρευτικές μηχανές του γκαζόν. Νέα διάσταση σε αυτές φέρνει η νέα Miimo που θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το 2013.
Η Miimo είναι ηλεκτρική με μπαταρίες ιόντων-λιθίου και λειτουργεί όπως η αντίστοιχη ρομποτική ηλεκτρική σκούπα. Δηλαδή κάνει τη δουλειά μόνη της και μετά επιστρέφει στη βάση της. Αυτό θα κάνει λοιπόν και η Miimo που θα βγαίνει σε δύο εκδόσεις αναλόγως με την έκταση που θέλει να περιποιηθεί κανείς. Το μεγάλο μοντέλο, η Miimo 500 θα καλύπτει μέχρι και 3000 τετραγωνικά μέτρα.
Θα έχει τρεις διαφορετικές λειτουργίες, δηλαδή κίνηση σε γραμμές εμπρός και πίσω, ελεύθερη κίνηση καθώς και ένα συνδυασμό των παραπάνω. Ο τεχνικός που θα εγκαθιστά τη βάση της όπου θα επιστρέφει για φόρτιση θα τοποθετεί και τα απαραίτητα καλώδια που θα οριοθετούν την περιοχή στην οποία θα κινείται. Ενώ όσον αφορά την ασφάλεια αν για οποιοδήποτε λόγο σηκωθεί από το έδαφος οι λεπίδες θα μαζεύονται και θα επανέρχονται στη λειτουργική τους θέση μόνο με έναν κωδικό PIN.
Την τιμή δεν ανακοίνωσε η Honda αλλά σίγουρα δε θα είναι μικρή δεδομένου πως είναι η πρώτη ευρείας παραγωγής αντίστοιχη προσπάθεια και εμμέσως, πλην σαφώς, τοποθετείται στην ευρύτερη ρομποτική οικογένεια του Asimo.
Η Miimo είναι ηλεκτρική με μπαταρίες ιόντων-λιθίου και λειτουργεί όπως η αντίστοιχη ρομποτική ηλεκτρική σκούπα. Δηλαδή κάνει τη δουλειά μόνη της και μετά επιστρέφει στη βάση της. Αυτό θα κάνει λοιπόν και η Miimo που θα βγαίνει σε δύο εκδόσεις αναλόγως με την έκταση που θέλει να περιποιηθεί κανείς. Το μεγάλο μοντέλο, η Miimo 500 θα καλύπτει μέχρι και 3000 τετραγωνικά μέτρα.
Θα έχει τρεις διαφορετικές λειτουργίες, δηλαδή κίνηση σε γραμμές εμπρός και πίσω, ελεύθερη κίνηση καθώς και ένα συνδυασμό των παραπάνω. Ο τεχνικός που θα εγκαθιστά τη βάση της όπου θα επιστρέφει για φόρτιση θα τοποθετεί και τα απαραίτητα καλώδια που θα οριοθετούν την περιοχή στην οποία θα κινείται. Ενώ όσον αφορά την ασφάλεια αν για οποιοδήποτε λόγο σηκωθεί από το έδαφος οι λεπίδες θα μαζεύονται και θα επανέρχονται στη λειτουργική τους θέση μόνο με έναν κωδικό PIN.
Την τιμή δεν ανακοίνωσε η Honda αλλά σίγουρα δε θα είναι μικρή δεδομένου πως είναι η πρώτη ευρείας παραγωγής αντίστοιχη προσπάθεια και εμμέσως, πλην σαφώς, τοποθετείται στην ευρύτερη ρομποτική οικογένεια του Asimo.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ