Τα τελευταία επίσημα στοιχεία πωλήσεων ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων στην Ιταλία, αποδεικνύουν ότι η αγορά των άλλοτε περιζήτητων υπερπολυτελών μοντέλων είναι ουσιαστικά "νεκρή", αφού, όπως αναφέρουν τα ΜΜΕ, οι Ferrari και οι Lamborghini, έχουν πάψει να πωλούνται, λόγο της οικονομικής κρίσης, στην ίδια την χώρα που τις παράγει.
Η μόνη που αντέχει, είναι η αγορά της Ασίας--κυρίως της Κίνας--και των διάφορων αναδυόμενων χωρών. Στην Ιταλία, όμως, για πρώτη φορά, μέσα σε ένα μήνα, οι τιμές των αυτοκινήτων αυτών πολυτελείας, μειώθηκαν κατά 50%.
Μία καλή μεταχειρισμένη Ferrari Scaglietti, κοστίζει, πλέον, εξήντα χιλιάδες ευρώ, η 550 Maranello τριάντα χιλιάδες, η τελευταίου τύπου 599 εκατό χιλιάδες. Η Lamborghini Murcielago, ογδόντα χιλιάδες ευρώ.
Ειδικοί προβλέπουν ότι η καθοδική αυτή πορεία πρόκειται, πιθανότατα, να συνεχιστεί. Μεταξύ των αιτιών είναι η σημαντική άνοδος της τιμής της βενζίνης--έχει ξεπεράσει το 1,7 ευρώ το λίτρο--τα νέα υψηλά τέλη κυκλοφορίας αλλά και οι πιο αναλυτικοί φορολογικοί έλεγχοι, που θα "διασταυρώνουν" τις διάφορες πληροφορίες και ιδιοκτησιακά στοιχεία για να εντοπίζονται, μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, τυχόν φοροφυγάδες.
Όπως έκανε γνωστό η ένωση ιδιοκτητών σαλονιών αυτοκινήτων, η παραγωγή και πώληση των λεγόμενων "supercars", προσφέρει δουλειά σε ογδόντα χιλιάδες άτομα σε όλη την χώρα, με σημαντική, διεθνή προώθηση του ιταλικού design. Η οικονομική κρίση απειλεί τώρα να "γονατίσει" τον όλο τομέα.
Πολλοί ιδιοκτήτες σαλονιών μάλιστα είναι πεπεισμένοι ότι στο τέλος η επιβολή υψηλότερων τελών κυκλοφορίας θα ζημιώσει τα κρατικά ταμεία, διότι με την μείωση των πωλήσεων, θα "πέσουν" σημαντικά και οι εισπράξεις φόρων, όχι μόνο από τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά και σε ότι αφορά και τον φόρο προστιθέμενης αξίας που καταβάλλουν οι κάτοχοι εμπορικών επιχειρήσεων.
Η μόνη που αντέχει, είναι η αγορά της Ασίας--κυρίως της Κίνας--και των διάφορων αναδυόμενων χωρών. Στην Ιταλία, όμως, για πρώτη φορά, μέσα σε ένα μήνα, οι τιμές των αυτοκινήτων αυτών πολυτελείας, μειώθηκαν κατά 50%.
Μία καλή μεταχειρισμένη Ferrari Scaglietti, κοστίζει, πλέον, εξήντα χιλιάδες ευρώ, η 550 Maranello τριάντα χιλιάδες, η τελευταίου τύπου 599 εκατό χιλιάδες. Η Lamborghini Murcielago, ογδόντα χιλιάδες ευρώ.
Ειδικοί προβλέπουν ότι η καθοδική αυτή πορεία πρόκειται, πιθανότατα, να συνεχιστεί. Μεταξύ των αιτιών είναι η σημαντική άνοδος της τιμής της βενζίνης--έχει ξεπεράσει το 1,7 ευρώ το λίτρο--τα νέα υψηλά τέλη κυκλοφορίας αλλά και οι πιο αναλυτικοί φορολογικοί έλεγχοι, που θα "διασταυρώνουν" τις διάφορες πληροφορίες και ιδιοκτησιακά στοιχεία για να εντοπίζονται, μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, τυχόν φοροφυγάδες.
Όπως έκανε γνωστό η ένωση ιδιοκτητών σαλονιών αυτοκινήτων, η παραγωγή και πώληση των λεγόμενων "supercars", προσφέρει δουλειά σε ογδόντα χιλιάδες άτομα σε όλη την χώρα, με σημαντική, διεθνή προώθηση του ιταλικού design. Η οικονομική κρίση απειλεί τώρα να "γονατίσει" τον όλο τομέα.
Πολλοί ιδιοκτήτες σαλονιών μάλιστα είναι πεπεισμένοι ότι στο τέλος η επιβολή υψηλότερων τελών κυκλοφορίας θα ζημιώσει τα κρατικά ταμεία, διότι με την μείωση των πωλήσεων, θα "πέσουν" σημαντικά και οι εισπράξεις φόρων, όχι μόνο από τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά και σε ότι αφορά και τον φόρο προστιθέμενης αξίας που καταβάλλουν οι κάτοχοι εμπορικών επιχειρήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ