Δεν είναι λίγες οι φορές που μπορεί να αντιμετωπίσουμε κάποια βλάβη με το αυτοκίνητό μας, αλλά μπορεί να επιλυθεί κάνοντας κάποιες απλές και μη χρονοβόρες κινήσεις.
Δυσλειτουργία κυλίνδρου
Θα το καταλάβετε από το τρέμουλο του κινητήρα και τη μειωμένη απόδοση. Αυτό μπορεί να συμβεί λόγω ενός κατεστραμμένου μπουζί. Για να εντοπίσετε ποιο είναι, θα πρέπει να τραβήξετε ένα - ένα τα μπουζοκαλώδια και σε όποιο δεν παρατηρηθεί επιπλέον ρετάρισμα, ανήκει το μπουζί που χρειάζεται αντικατάσταση.
Υπερθέρμανση κινητήρα
Κάποια φθορά στο κύκλωμα ψύξης του κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα την επικίνδυνη αύξηση της θερμοκρασίας του. Όταν λοιπόν, δούμε το όργανο της θερμοκρασίας να υπερβαίνει τα φυσιολογικά επίπεδα θα πρέπει να σβήσουμε τον κινητήρα και να τον αφήσουμε να κρυώσει για 10-15 λεπτά. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ανοίξουμε την τάπα του ψυγείου και να συμπληρώσουμε νερό προκειμένου να αποφύγουμε κάποια σοβαρή βλάβη από την υπερθέρμανση και να κατευθυνθούμε στο πλησιέστερο συνεργείο.
Καμένη ασφάλεια
Για να εντοπίσουμε την ασφαλειοθήκη, μπορούμε να συμβουλευτούμε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ελέγξουμε όλες τις ασφάλειες για να δούμε σε ποια έχει κοπεί η αντίσταση στο εσωτερικό της, ώστε να προμηθευτούμε μία νέα από το πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων.
Θα το καταλάβετε από το τρέμουλο του κινητήρα και τη μειωμένη απόδοση. Αυτό μπορεί να συμβεί λόγω ενός κατεστραμμένου μπουζί. Για να εντοπίσετε ποιο είναι, θα πρέπει να τραβήξετε ένα - ένα τα μπουζοκαλώδια και σε όποιο δεν παρατηρηθεί επιπλέον ρετάρισμα, ανήκει το μπουζί που χρειάζεται αντικατάσταση.
Υπερθέρμανση κινητήρα
Κάποια φθορά στο κύκλωμα ψύξης του κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα την επικίνδυνη αύξηση της θερμοκρασίας του. Όταν λοιπόν, δούμε το όργανο της θερμοκρασίας να υπερβαίνει τα φυσιολογικά επίπεδα θα πρέπει να σβήσουμε τον κινητήρα και να τον αφήσουμε να κρυώσει για 10-15 λεπτά. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ανοίξουμε την τάπα του ψυγείου και να συμπληρώσουμε νερό προκειμένου να αποφύγουμε κάποια σοβαρή βλάβη από την υπερθέρμανση και να κατευθυνθούμε στο πλησιέστερο συνεργείο.
Καμένη ασφάλεια
Για να εντοπίσουμε την ασφαλειοθήκη, μπορούμε να συμβουλευτούμε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ελέγξουμε όλες τις ασφάλειες για να δούμε σε ποια έχει κοπεί η αντίσταση στο εσωτερικό της, ώστε να προμηθευτούμε μία νέα από το πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων.
Πηγή: www.autotriti.gr

CITROEN XARA ΡΕΤΑΡΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΔΥΟ ΒΛΑΒΕΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΛΑΜΔΑ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΡΕΤΑΡΕΙ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΤΥΙΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΛΑΜΠΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΥΤΕ ΡΕΤΑΡΕΙ ΑΝ ΣΒΗΣΩ ΑΝΑΨΩ ΜΗΧΑΝΗ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήKalispera kai xronia pola audi a3/2001/ladomena ta 3 bouzia kai retari sto relanti, den doulevoun oli i kilindri
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Είμαι κάτοχος. Audi a4 b6 20vt το έβαλα σήμερα μπροστά κε ρεταρει
ΑπάντησηΔιαγραφή