Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Πόσο μικρό μπορεί να γίνει ένα SUV;

Αν η σημερινή γενιά των μικρών SUV σας φαίνεται αρκετά μεγάλη, τι έχουν να ζηλέψουν τα μίνι μοντέλα της κατηγορίας και τι ανάγκες καλύπτει ένα crossover «νάνος»;

Το σημαντικότερο προσόν ενός SUV είναι η πρακτικότητα. Ή όχι; Το σημαντικότερο προσόν ενός SUV είναι ότι είναι ψηλό. Ή, πάλι, μήπως όχι; Το σημαντικότερο προσόν ενός SUV είναι ότι δείχνει ξεχωριστό. Αυτό μήπως;

Το γιατί τα SUV πουλάνε έχει να κάνει με έναν συνδυασμό ανάμεσα σε αυτά τα τρία προαναφερθέντα, που για τον καθένα μας «πάει» προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση.

 Όπως και να έχει όμως οι κατασκευαστές ξέρουν πως τα SUV πουλάνε, και γι αυτό κατεβαίνουν «τούμπες» τις κατηγορίες, ώστε να προσφέρονται από το πρώτο ευρώ που ξοδεύεται στα αυτοκίνητα.

Και έτσι έχουμε από την G-Class της Mercedes και τον ανταγωνισμό της στο άνω άκρο, μέχρι την «σφαγή» στα μικρά και μικρομεσαία, με την κατηγορία να έχει φουντώσει. Μετά έχουμε το Nissan Juke, τα Renault Captur, Peugeot 2008, Toyota C-HR, το νέο Kodiaq από τη Skoda, το Vitara της Suzuki ή το Tivoli της SsangYong και τόσα άλλα.

Πιο κάτω όμως; Υπάρχει η 4κίνητη έκδοση του Fiat Panda και το Suzuki Ignis, οι δύο επιλογές στην κατηγορία των mini Crossover.

Μήπως όμως ένα μίνι SUV παραείναι μικρό; Οι τέσσερις πόρτες ίσα που χωράνε, ενώ το πορτ μπαγκάζ είναι μικρό, αφού οι πρόβολοι πρέπει να είναι κοντοί. Αυτό εξηγεί σε ένα βαθμό και γιατί δεν υπάρχουν πολλές προτάσεις στην κατηγορία.

Από την άλλη όμως τα 2 αυτά μοντέλα, πουλάνε και αρέσουν στον κόσμο, ενώ στις δοκιμές, έδειξαν ότι δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τους μεγαλύτερους σε όγκο ανταγωνιστές τους. Μήπως λοιπόν τα mini crossover είναι μια κατηγορία που θα πρωταγωνιστήσει στο μέλλον;

Εσείς τι λέτε; Τι πρέπει να έχει ένα μίνι SUV για να πετύχει; Τι πρέπει να μην έχει και τι θα περιμένατε για να ταιριάξει ακριβώς σε αυτό που θέλετε; Και τελικά, τι ανάγκες καλύπτει ένα crossover «νάνος»;


Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ