Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Οπαδοί του ΠΑΟΚ έξω από τη Super League

Με την εκδίκαση της απολογίας του ΠΑΟΚ για τα όσα έγιναν στο ντέρμπι της Τούμπας να συνεχίζεται, έξω από τα γραφεία της Super League μαζεύτηκαν οπαδοί του Δικεφάλου του Βορρά.

Οι φίλοι των «ασπρόμαυρων» φώναξαν συνθήματα κατά του Ολυμπιακού και του ιδιοκτήτη του, με την αστυνομική δύναμη να είναι ισχυρή, παρόλο που δεν έχει συμβεί το παραμικρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ