Με την εκδίκαση της απολογίας του ΠΑΟΚ για τα όσα έγιναν στο ντέρμπι της Τούμπας να συνεχίζεται, έξω από τα γραφεία της Super League μαζεύτηκαν οπαδοί του Δικεφάλου του Βορρά.
Οι φίλοι των «ασπρόμαυρων» φώναξαν συνθήματα κατά του Ολυμπιακού και του ιδιοκτήτη του, με την αστυνομική δύναμη να είναι ισχυρή, παρόλο που δεν έχει συμβεί το παραμικρό.
Οι φίλοι των «ασπρόμαυρων» φώναξαν συνθήματα κατά του Ολυμπιακού και του ιδιοκτήτη του, με την αστυνομική δύναμη να είναι ισχυρή, παρόλο που δεν έχει συμβεί το παραμικρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ