Ο αναπληρωτής Τομεάρχης Εσωτερικών, υπεύθυνος για θέματα Μακεδονίας - Θράκης, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Από τότε που η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ κρατικοποίησε τον ΟΑΣΘ για να μειώσει δήθεν τα έξοδά του, οι συμβάσεις υπογράφονται η μία μετά την άλλη. Και, βεβαίως πολλές από αυτές είναι με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.
Σύμφωνα και με δημοσιεύματα, υπεγράφησαν πρόσφατα τρεις νέες συμβάσεις:
Η πρώτη με εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων που ανήκει σε οργανωμένο κομματικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ.
Η δεύτερη με στέλεχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υφισταμένου δηλαδή του κ. Σπίρτζη ο οποίος προχώρησε στην κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.
Και η τρίτη με δημοσιογράφους που πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι και αυτοί φίλα προσκείμενοι στη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ.
Ενώ συμβαίνουν αυτά, οι Θεσσαλονικείς ταλαιπωρούνται από τις κάκιστες υπηρεσίες του ΟΑΣΘ. Τα λεωφορεία δεν επαρκούν για να καλύψουν τα δρομολόγια τα οποία -συν τοις άλλοις- παρουσιάζουν καθημερινά βλάβες λόγω της ελλιπούς συντήρησης και της έλλειψης ανταλλακτικών. Πολλά δρομολόγια ακυρώνονται ενώ παρατηρούνται τεράστιες καθυστερήσεις σε καθημερινή βάση. Μόνιμος σχεδόν συνωστισμός σε βρώμικα και ρυπογόνα λεωφορεία. Εκτός όλων αυτών, καταγράφεται και κατακόρυφη αύξηση κλοπών εντός των λεωφορείων. Δυστυχώς η εικόνα που παρουσιάζουν οι αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη είναι τριτοκοσμική.
Ο “μεγαλόπνοος” σχεδιασμός της Κυβέρνησης για δήθεν εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης αποδείχθηκε ότι είχε τελικά ως αποκλειστικό στόχο τη δημιουργία μιας ακόμη δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση μικροκομματικών σκοπιμοτήτων.
Δυστυχώς, το πάρτι των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ το πληρώνουν καθημερινά οι Θεσσαλονικείς».
Η Ερώτηση του Κωνσταντίνου Π. Γκιουλέκα, η οποία κατατέθηκε στην Βουλή.
«Από τότε που η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ κρατικοποίησε τον ΟΑΣΘ για να μειώσει δήθεν τα έξοδά του, οι συμβάσεις υπογράφονται η μία μετά την άλλη. Και, βεβαίως πολλές από αυτές είναι με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.
Σύμφωνα και με δημοσιεύματα, υπεγράφησαν πρόσφατα τρεις νέες συμβάσεις:
Η πρώτη με εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων που ανήκει σε οργανωμένο κομματικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ.
Η δεύτερη με στέλεχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υφισταμένου δηλαδή του κ. Σπίρτζη ο οποίος προχώρησε στην κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.
Και η τρίτη με δημοσιογράφους που πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι και αυτοί φίλα προσκείμενοι στη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ.
Ενώ συμβαίνουν αυτά, οι Θεσσαλονικείς ταλαιπωρούνται από τις κάκιστες υπηρεσίες του ΟΑΣΘ. Τα λεωφορεία δεν επαρκούν για να καλύψουν τα δρομολόγια τα οποία -συν τοις άλλοις- παρουσιάζουν καθημερινά βλάβες λόγω της ελλιπούς συντήρησης και της έλλειψης ανταλλακτικών. Πολλά δρομολόγια ακυρώνονται ενώ παρατηρούνται τεράστιες καθυστερήσεις σε καθημερινή βάση. Μόνιμος σχεδόν συνωστισμός σε βρώμικα και ρυπογόνα λεωφορεία. Εκτός όλων αυτών, καταγράφεται και κατακόρυφη αύξηση κλοπών εντός των λεωφορείων. Δυστυχώς η εικόνα που παρουσιάζουν οι αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη είναι τριτοκοσμική.
Ο “μεγαλόπνοος” σχεδιασμός της Κυβέρνησης για δήθεν εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης αποδείχθηκε ότι είχε τελικά ως αποκλειστικό στόχο τη δημιουργία μιας ακόμη δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση μικροκομματικών σκοπιμοτήτων.
Δυστυχώς, το πάρτι των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ το πληρώνουν καθημερινά οι Θεσσαλονικείς».
Η Ερώτηση του Κωνσταντίνου Π. Γκιουλέκα, η οποία κατατέθηκε στην Βουλή.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ