Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Ερώτηση Κ.Γκιουλέκα για συμβάσεις ΟΑΣΘ: «Το πάρτι των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ το πληρώνουν καθημερινά οι Θεσσαλονικείς»

Ο αναπληρωτής Τομεάρχης Εσωτερικών, υπεύθυνος για θέματα Μακεδονίας - Θράκης, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Από τότε που η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ κρατικοποίησε τον ΟΑΣΘ για να μειώσει δήθεν τα έξοδά του,  οι συμβάσεις υπογράφονται η μία μετά την άλλη. Και, βεβαίως πολλές από αυτές είναι με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.

Σύμφωνα και με δημοσιεύματα, υπεγράφησαν πρόσφατα τρεις νέες συμβάσεις:
Η πρώτη με εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων που ανήκει σε οργανωμένο κομματικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ.
Η δεύτερη με στέλεχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υφισταμένου δηλαδή του κ. Σπίρτζη ο οποίος προχώρησε  στην κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.
Και η τρίτη με  δημοσιογράφους που  πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι και αυτοί φίλα προσκείμενοι στη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ.
Ενώ συμβαίνουν αυτά, οι Θεσσαλονικείς ταλαιπωρούνται από τις κάκιστες υπηρεσίες του ΟΑΣΘ. Τα λεωφορεία δεν επαρκούν για να καλύψουν τα δρομολόγια  τα οποία -συν τοις άλλοις- παρουσιάζουν καθημερινά βλάβες λόγω της ελλιπούς συντήρησης και της έλλειψης ανταλλακτικών. Πολλά δρομολόγια ακυρώνονται ενώ παρατηρούνται τεράστιες καθυστερήσεις σε καθημερινή βάση. Μόνιμος σχεδόν συνωστισμός σε βρώμικα και ρυπογόνα λεωφορεία. Εκτός όλων αυτών, καταγράφεται και κατακόρυφη αύξηση κλοπών εντός των λεωφορείων. Δυστυχώς η εικόνα που παρουσιάζουν οι αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη είναι τριτοκοσμική.

Ο “μεγαλόπνοος” σχεδιασμός της Κυβέρνησης για δήθεν εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης αποδείχθηκε ότι είχε  τελικά ως αποκλειστικό στόχο τη δημιουργία μιας ακόμη δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση μικροκομματικών σκοπιμοτήτων.
Δυστυχώς, το πάρτι των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ το πληρώνουν καθημερινά οι Θεσσαλονικείς».

Η Ερώτηση του Κωνσταντίνου Π. Γκιουλέκα, η οποία κατατέθηκε στην Βουλή.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π. ΓΚΙΟΥΛΕΚΑΣ                              
BΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ                             
Α’ ΕΚΛ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΠΡΟΣ
ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 ΕΡΩΤΗΣΗ

 προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
κ. Χρήστο Σπίρτζη.
  ΘΕΜΑ:
Η κυβέρνηση συνεχίζει το βόλεμα των «ημετέρων» 
και στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης

H κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προχώρησε στην κρατικοποίηση των Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης με βασικό επιχείρημα την «εξυγίανση» και την «διαφάνεια» του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). Έκτοτε, ο ΟΑΣΘ διανύει την χειρότερη περίοδό του. Καθυστερήσεις στα δρομολόγια, μειωμένα έσοδα, βλάβες, προβλήματα και ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι Θεσσαλονικείς στην πλειοψηφία τους (43%), πιστεύουν πως η κατάσταση επιδεινώθηκε στον ΟΑΣΘ μετά την αλλαγή του καθεστώτος, ενώ μόλις το 7% θεωρεί ότι βελτιώθηκε.

Φυσικά, όμως, όλα αυτά δεν δείχνουν να προβληματίζουν τους κυβερνώντες. Στην περίπτωση του ΟΑΣΘ βρήκαν μία ακόμη ευκαιρία να τακτοποιήσουν «ημετέρους». Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του Voria.gr, η διορισμένη από την κυβέρνηση διοίκηση του ΟΑΣΘ υπογράφει συμβάσεις με εξωτερικούς συνεργάτες, πολλοί εκ των οποίων έχουν άμεση σύνδεση με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ρεπορτάζ πρόσφατα υπεγράφησαν τρεις συμβάσεις. Συγκεκριμένα, η πρώτη σύμβαση υπεγράφη την 13η Νοεμβρίου 2017. Συναφθείσα με εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων, με έδρα την Κοζάνη, με 14μηνη διάρκεια και αμοιβή στα 4.836 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) μηνιαίως, δηλαδή σύνολο 67.704 ευρώ για τους 14 μήνες που διαρκεί η σύμβαση. Η συγκεκριμένη εταιρεία συμβούλων εκπροσωπείται από στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, νυν μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής του κόμματος στην Κοζάνη, μέλος παλαιότερα της Οικονομικής Επιτροπής του κόμματος και εκ των στελεχών τα οποία γυρνούν ανά την Ελλάδα προωθώντας για λογαριασμό της Κουμουνδούρου το πρόγραμμα περί κοινωνικής οικονομίας το οποίο διακηρύσσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Το ίδιο στέλεχος είχε θέση υποψηφιότητα στις τελευταίες εσωκομματικές εκλογές για τα περιφερειακά όργανα του κόμματος στην Δυτική Μακεδονία χωρίς ωστόσο επιτυχία. Το 2006 είχε κατέλθει και ως υποψήφιος για αυτοδιοικητικό αξίωμα στην Κοζάνη με την υποστήριξη του.

Στις 13 Νοεμβρίου 2017 υπογράφηκε άλλη μια σύμβαση με εταιρεία στην οποία ανατέθηκε η οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Τύπου και δημοσίων σχέσεων του Οργανισμού, με εξαμηνιαία διάρκεια και αμοιβή στις 2.000 ευρώ συν ΦΠΑ (2.480 ευρώ) μηνιαίως. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η συγκεκριμένη σύμβαση αφορά σε δύο δημοσιογράφους φίλα προσκείμενους στην νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ.

Η τρίτη σύμβαση υπεγράφη στις 2 Ιανουαρίου 2018 ανάμεσα στον Οργανισμό και σε εταιρεία με έδρα την Αθήνα. Εκπρόσωπος της εταιρείας εμφανίζεται στέλεχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, την ευθύνη του οποίου έχει ο πραγματοποιήσας την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ Χρήστος Σπίρτζης. Μάλιστα, προς διευκόλυνση, επειδή η έδρα της αναδόχου εταιρείας είναι στην Αθήνα, στη σύμβαση προβλέπεται η δυνατότητα παροχής των υπηρεσιών να γίνεται… εξ αποστάσεως, με φαξ, email ή τηλεφωνικά! Αξίζει να σημειωθεί ότι, βάσει νέων στοιχείων του ρεπορτάζ, η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει κανένα συνεργάτη ούτε εργαζόμενο! Η αμοιβή της συγκεκριμένης σύμβασης ανέρχεται ετησίως σε 37.200 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Οι παραπάνω συμβάσεις κρατήθηκαν μακριά από την δημοσιότητα, αφού δεν αναρτήθηκαν ούτε στο διαδίκτυο ούτε δημοσιοποιήθηκαν με άλλο τρόπο. Αυτός ήταν ο… μεγαλόπνοος σχεδιασμός της κυβέρνησης για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης! Γι’ αυτό ταλαιπωρήθηκαν επί μήνες χιλιάδες Θεσσαλονικείς! Για να δημιουργήσει η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μία ακόμη δημόσια υπηρεσία που θα εξυπηρετήσει τους μικροκομματικούς σκοπούς τους.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
Υπεγράφησαν πράγματι αυτές οι συμβάσεις με τον Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης;

Τα αναφερόμενα στοιχεία στο σχετικό ρεπορτάζ ισχύουν;

Γιατί δεν έχουν δημοσιοποιηθεί οι παραπάνω συμβάσεις;
       
Αθήνα, 09.03.2018
Ο Ερωτών Βουλευτής

                                                                                      Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ