Οι χρήστες του Android φαίνεται ότι είναι πιστοί στο smartphone τους και δεν μεταβαίνουν σε συσκευές iPhones. Στην πραγματικότητα το ποσοστό των χρηστών που παραμένουν πιστοί στο Android φθάνει το 91%, υψηλότερα από το 86% των iOS χρηστών,
όταν μετρήθηκε σαν ποσοστό των Αμερικανών χρηστών που παρέμειναν στο κάθε λειτουργικό σύστημα, όταν πραγματοποίησαν την αναβάθμιση της συσκευής τους το 2017. Η έρευνα διεξήχθη από αναλυτές της Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την συνηθισμένη αφήγηση της Apple.
Με μόλις δυο λειτουργικά συστήματα στην αγορά, αυτή τη στιγμή, φαίνεται ότι οι χρήστες επιλέγουν ένα, το μαθαίνουν, επενδύουν σε εφαρμογές και storage και μένουν με αυτό. Πλέον, η Google και η Apple θα πρέπει να εξετάσουν πως μπορούν να πουλήσουν προϊόντα και υπηρεσίες σε αυτές τις βάσεις χρηστών, αναφέρει ο συνιδρυτής της CIRP, Mark Levin.
Ίσως μια τέτοια εξέλιξη, να οφείλεται και στο γεγονός ότι οι χρήστες του Android έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών συσκευών, χωρίς να χρειαστεί να φύγουν από το Android. Αυτό δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες, χωρίς να εγκαταλείψουν τις εφαρμογές για τις οποίες έχουν πληρώσει ή τον χρόνο που χρειάστηκε να μάθουν να λειτουργούν την Android συσκευή τους. Ωστόσο όμως δεν συνέβαινε πάντα κάτι τέτοιο. Το 2013 για παράδειγμα οι χρήστες του iPhone ήταν πιο πιστοί σε σχέση με εκείνους του Android. Τον επόμενο χρόνο όμως κάτι τέτοιο άλλαξε και το Android βρίσκεται σε ανοδική πορεία έκτοτε.
Γνωρίζουμε ότι το Android έχει μεγαλύτερη βάση χρηστών από το iOS και εξαιτίας αυτής της μεγαλύτερης βάσης, ο απόλυτος αριθμός χρηστών που μεταβαίνουν στο iOS από το Android είναι το ίδιο μεγάλος ή μεγαλύτερος από τον απόλυτο αριθμό των χρηστών που μεταβαίνουν στο Android από το iOS. Υπό αυτήν την οπτική, ενισχύονται οι ισχυρισμοί ότι το iOS κερδίζει περισσότερους πρώην χρήστες του Android, καταλήγει ο Levin.
όταν μετρήθηκε σαν ποσοστό των Αμερικανών χρηστών που παρέμειναν στο κάθε λειτουργικό σύστημα, όταν πραγματοποίησαν την αναβάθμιση της συσκευής τους το 2017. Η έρευνα διεξήχθη από αναλυτές της Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την συνηθισμένη αφήγηση της Apple.
Με μόλις δυο λειτουργικά συστήματα στην αγορά, αυτή τη στιγμή, φαίνεται ότι οι χρήστες επιλέγουν ένα, το μαθαίνουν, επενδύουν σε εφαρμογές και storage και μένουν με αυτό. Πλέον, η Google και η Apple θα πρέπει να εξετάσουν πως μπορούν να πουλήσουν προϊόντα και υπηρεσίες σε αυτές τις βάσεις χρηστών, αναφέρει ο συνιδρυτής της CIRP, Mark Levin.
Ίσως μια τέτοια εξέλιξη, να οφείλεται και στο γεγονός ότι οι χρήστες του Android έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών συσκευών, χωρίς να χρειαστεί να φύγουν από το Android. Αυτό δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες, χωρίς να εγκαταλείψουν τις εφαρμογές για τις οποίες έχουν πληρώσει ή τον χρόνο που χρειάστηκε να μάθουν να λειτουργούν την Android συσκευή τους. Ωστόσο όμως δεν συνέβαινε πάντα κάτι τέτοιο. Το 2013 για παράδειγμα οι χρήστες του iPhone ήταν πιο πιστοί σε σχέση με εκείνους του Android. Τον επόμενο χρόνο όμως κάτι τέτοιο άλλαξε και το Android βρίσκεται σε ανοδική πορεία έκτοτε.
Γνωρίζουμε ότι το Android έχει μεγαλύτερη βάση χρηστών από το iOS και εξαιτίας αυτής της μεγαλύτερης βάσης, ο απόλυτος αριθμός χρηστών που μεταβαίνουν στο iOS από το Android είναι το ίδιο μεγάλος ή μεγαλύτερος από τον απόλυτο αριθμό των χρηστών που μεταβαίνουν στο Android από το iOS. Υπό αυτήν την οπτική, ενισχύονται οι ισχυρισμοί ότι το iOS κερδίζει περισσότερους πρώην χρήστες του Android, καταλήγει ο Levin.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ