Ρημάδι για σπάσιμο ή καινούργιο για ασφάλεια; Τι προτείνετε στους νέους οδηγούς;
Πόσες φορές θα τρακάρεις μέχρι να μάθεις; Πόσες γρατζουνιές, λακκούβες, σπασμένα φώτα, στραβωμένες ζάντες και σπασμένα πλαστικά χρειάζεται να «γράψεις» πριν πεις πως εκτός από δίπλωμα, τώρα ξέρεις και να οδηγείς; Αν όμως τρακάρεις για τα καλά;
Παραδοσιακά η κοινή συμβουλή για νέους οδηγούς είναι να βρουν ένα ρημάδι να μάθουν «πάνω» του και να μην στεναχωριούνται αν του κάνουν και καμιά ζημιά. Τι καμιά, δηλαδή, αφού οι νέοι οδηγοί είναι οι πιο επικίνδυνοι όταν μιλάμε για μικροτρακαρίσματα.
Πρώτον ότι αυτοκίνητο και να έχουν, είναι νέο για αυτούς. Δεν φτάνει δηλαδή που δεν ξέρουν πως να το υπολογίζουν, σε μήκος και πλάτος, δεν ξέρουν και πόσο είναι το αυτοκίνητο. Σε δρόμο που χωράει νταλίκα φοβούνται ότι δεν περνάνε και από εκεί που δεν χωράνε με τίποτα πάνε ντουγρού και μαζεύουν στην πορεία καθρέφτες γύρω γύρω.
Και φυσικά το «έλα, έλα, έλα» στο παρκάρισμα και το «έλα να δεις τι έκανες» μετά το «μπαμ» είναι μια εμπειρία που οι περισσότεροι έχουμε από τις πρώτες μέρες της οδήγησης. Βάλε τώρα και τις ζάντες. Ανέβα πεζοδρόμιο, κατέβα πεζοδρόμιο, καβάλησες, δεν καβάλησες, επίτηδες με προσοχή ή χωρίς προσοχή, με φόρα και κατά λάθος και πάνε οι ζάντες, πάνε τα λάστιχα.
Αντε τώρα όλα αυτά να τα περνάει αυτοκίνητο του κουτιού. Σε δύο-τρεις μήνες, μέχρι να μάθεις, θα έχει γίνει για πέταμα. Και δεν είναι λίγα αυτά που κυκλοφορούν και τα βλέπεις και τα λυπάσαι.
Αρα λοιπόν παλιό να μην στεναχωριέσαι. Σωστά;
Τι γίνεται όμως με το παλιό αν έχεις σοβαρό τρακάρισμα; Ως νέος οδηγός το να τρακάρεις «γερά» είναι πολύ πιθανό. Και οι ασφαλιστικές ακόμη, τους νέους οδηγούς τους «τσεκουρώνουν» γιατί ξέρουν πως το ρίσκο είναι μεγαλύτερο.
Αν είναι έτσι, σε ένα τέτοιο τρακάρισμα προτιμάς να βρεθείς στο σαράβαλο 30ετίας που πήρες να «σπάσεις»; Ή σε ένα πεντάστερο καινούργιο αυτοκίνητο που θα σου σώσει τη ζωή;
Αυτό το δίλημμα δεν πρέπει να ερευνάται με περισσότερη προσοχή, και το κλισέ που θέλει «παλιό» να το «σπάσεις» καλό δεν είναι να το ξανασκεφτούμε; Ειδικά όταν πίσω από το τιμόνι του σαράβαλου θα είναι το παιδί μας, ότι πιο πολύτιμο έχουμε στη ζωή;
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Για τους νέους οδηγούς τι προτείνετε; Παλιό να το «σπάσουν» και να μάθουν, ή καινούργιο να είναι ασφαλείς, και ας μην μείνει τίποτα μαθαίνοντας;
Περισσότερα στο autotriti.gr που μας κοινοποιεί θέματα αυτοκινήτου
Πόσες φορές θα τρακάρεις μέχρι να μάθεις; Πόσες γρατζουνιές, λακκούβες, σπασμένα φώτα, στραβωμένες ζάντες και σπασμένα πλαστικά χρειάζεται να «γράψεις» πριν πεις πως εκτός από δίπλωμα, τώρα ξέρεις και να οδηγείς; Αν όμως τρακάρεις για τα καλά;
Παραδοσιακά η κοινή συμβουλή για νέους οδηγούς είναι να βρουν ένα ρημάδι να μάθουν «πάνω» του και να μην στεναχωριούνται αν του κάνουν και καμιά ζημιά. Τι καμιά, δηλαδή, αφού οι νέοι οδηγοί είναι οι πιο επικίνδυνοι όταν μιλάμε για μικροτρακαρίσματα.
Πρώτον ότι αυτοκίνητο και να έχουν, είναι νέο για αυτούς. Δεν φτάνει δηλαδή που δεν ξέρουν πως να το υπολογίζουν, σε μήκος και πλάτος, δεν ξέρουν και πόσο είναι το αυτοκίνητο. Σε δρόμο που χωράει νταλίκα φοβούνται ότι δεν περνάνε και από εκεί που δεν χωράνε με τίποτα πάνε ντουγρού και μαζεύουν στην πορεία καθρέφτες γύρω γύρω.
Και φυσικά το «έλα, έλα, έλα» στο παρκάρισμα και το «έλα να δεις τι έκανες» μετά το «μπαμ» είναι μια εμπειρία που οι περισσότεροι έχουμε από τις πρώτες μέρες της οδήγησης. Βάλε τώρα και τις ζάντες. Ανέβα πεζοδρόμιο, κατέβα πεζοδρόμιο, καβάλησες, δεν καβάλησες, επίτηδες με προσοχή ή χωρίς προσοχή, με φόρα και κατά λάθος και πάνε οι ζάντες, πάνε τα λάστιχα.
Αντε τώρα όλα αυτά να τα περνάει αυτοκίνητο του κουτιού. Σε δύο-τρεις μήνες, μέχρι να μάθεις, θα έχει γίνει για πέταμα. Και δεν είναι λίγα αυτά που κυκλοφορούν και τα βλέπεις και τα λυπάσαι.
Αρα λοιπόν παλιό να μην στεναχωριέσαι. Σωστά;
Τι γίνεται όμως με το παλιό αν έχεις σοβαρό τρακάρισμα; Ως νέος οδηγός το να τρακάρεις «γερά» είναι πολύ πιθανό. Και οι ασφαλιστικές ακόμη, τους νέους οδηγούς τους «τσεκουρώνουν» γιατί ξέρουν πως το ρίσκο είναι μεγαλύτερο.
Αν είναι έτσι, σε ένα τέτοιο τρακάρισμα προτιμάς να βρεθείς στο σαράβαλο 30ετίας που πήρες να «σπάσεις»; Ή σε ένα πεντάστερο καινούργιο αυτοκίνητο που θα σου σώσει τη ζωή;
Αυτό το δίλημμα δεν πρέπει να ερευνάται με περισσότερη προσοχή, και το κλισέ που θέλει «παλιό» να το «σπάσεις» καλό δεν είναι να το ξανασκεφτούμε; Ειδικά όταν πίσω από το τιμόνι του σαράβαλου θα είναι το παιδί μας, ότι πιο πολύτιμο έχουμε στη ζωή;
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Για τους νέους οδηγούς τι προτείνετε; Παλιό να το «σπάσουν» και να μάθουν, ή καινούργιο να είναι ασφαλείς, και ας μην μείνει τίποτα μαθαίνοντας;
Περισσότερα στο autotriti.gr που μας κοινοποιεί θέματα αυτοκινήτου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ