Τα εξτρά παρόλο που μπορεί να κοστίζουν ακριβά, τελικά λειτουργούν αποτρεπτικά όταν φτάσει η στιγμή της μεταπώλησης. Η μήπως όχι;
Όταν αγοράζουμε μια μοτοσυκλέτα πολλές φορές ο εργοστασιακός εξοπλισμός δεν μας καλύπτει και προσθέτουμε εξτρά εξοπλισμό ώστε να καλύπτει τα θέλω μας στον απόλυτο βαθμό. Είτε πρόκειται για μηχανικά μέρη, είτε πρόκειται για αισθητικές παρεμβάσεις, το σίγουρο είναι πως από την τσέπη μας βγαίνουν κάποια χρήματα.
Τα εξτρά μπορεί να δυσκολέψουν τη μεταπώληση
Μέχρι εδώ δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, μέχρι που φτάνει η στιγμή να πουλήσουμε τη μοτοσυκλέτα μας. Ο γενικότερος κανόνας που ισχύει είναι ότι τα χρήματα που θα ρίξεις δε θα τα πάρεις ποτέ πίσω και αν θέλουμε να το δούμε και από μια διαφορετική σκοπιά, ίσως τελικά να δυσκολέψουν πολύ στη μεταπώληση του. Η κατάσταση μετριάζεται, αν μιλάμε για γνήσια αξεσουάρ της εταιρίας. Αν όμως είναι aftermarket, παρόλο που είναι εξίσου ποιοτικά πολλές φορές, από το μυαλό του αγοραστή θα περάσει η σκέψη πως αν χρειαστεί αλλαγή, θα πρέπει να τρέχει γα να ξαναβρεί το ίδιο που πιθανόν να έχει μεγαλύτερο κόστος από το εργοστασιακό.
Οι βελτιώσεις βάζουν τον αγοραστή σε σκέψεις
Αν για παράδειγμα βάλουμε χέρι στα μηχανικά μέρη με στόχο την αύξηση της ιπποδύναμης, όσο έχουμε στην ιδιοκτησία τη μοτοσυκλέτα μας θα την ευχαριστηθούμε, αλλά ένας επίδοξος αγοραστής δε θα φοβηθεί να την αγοράσει σκεπτόμενος ότι θα μπλέξει με ένα φτιαγμένο, θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, θα θέλει πιο συχνό έλεγχο και μπορεί να παρουσιάσει μεγαλύτερη ζημιά αν παρουσιάσει βλάβη; Ακόμα και μια σπορ εξάτμιση με τον ήχο που κάνει πόσους υποστηρικτές θα βρει;
Οι αλλαγές μπορεί να αρέσουν σε εσένα αλλά όχι στον αγοραστή
Ακόμα και σε πιο απλές αλλαγές, εκείνη η ψηλή ζελατίνα που τοποθέτησες παρέα με τα νέα μαρσπιέ και το βαμμένο φτερό σε εσένα μπορεί να φαίνονται τρομερές και ότι ομορφαίνουν τη μοτοσυκλέτα σου, στη θέα τους όμως κάποιος αγοραστής να κόψει λάσπη. Παραδείγματα υπάρχουν πολλά, άλλος μπορεί να ξενερώσει με τις χειρολαβές, το σκληρότερο αμορτισέρ, την αλλαγμένη βάση της πινακίδας ή τα διάφορα ledακια αριστερά και δεξιά κ.ο.κ. Και φυσικά μην ξεχνάμε και το οικονομικό κομμάτι, που αποτελεί προτεραιότητα σε όσους ψάχνουν ένα μεταχειρισμένο
Υπάρχουν αγοραστές που θα εκτιμήσουν την ύπαρξη αξεσουάρ πάνω στη μοτοσυκλέτα
Από την άλλη πλευρά υπάρχουν και εκείνοι που βλέπουν με διαφορετικό μάτι όσες μοτοσυκλέτες διαθέτουν αξεσουάρ. Πάνω σε αυτές βλέπουν ορισμένες προοπτικές που θα τους γλιτώσουν από περιττά έξοδα, καθώς είναι και οι ίδιοι αποφασισμένοι να προβούν σε αλλαγές. Αν λοιπόν τους καλύπτει, θα αγοράσουν αυτά τα εξτρά σε χαμηλότερη τιμή, γλιτώνοντας παράλληλα και την ταλαιπωρία του να τα βρουν και να τα τοποθετήσουν,
Εσείς όμως τι πιστεύετε; Υπάρχουν έξτρα που δυσκολεύουν τη μεταπώληση και μπορεί να ρίξουν την αξία της μοτοσυκλέτας; Ποια είναι αυτά, που θα σας απέτρεπαν από το να αγοράσετε μια μοτοσυκλέτα και ποια είναι αυτά που θα θέλατε να έχει;
Μας κοινοπιήθηκε από το mototriti.gr
Όταν αγοράζουμε μια μοτοσυκλέτα πολλές φορές ο εργοστασιακός εξοπλισμός δεν μας καλύπτει και προσθέτουμε εξτρά εξοπλισμό ώστε να καλύπτει τα θέλω μας στον απόλυτο βαθμό. Είτε πρόκειται για μηχανικά μέρη, είτε πρόκειται για αισθητικές παρεμβάσεις, το σίγουρο είναι πως από την τσέπη μας βγαίνουν κάποια χρήματα.
Τα εξτρά μπορεί να δυσκολέψουν τη μεταπώληση
Μέχρι εδώ δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, μέχρι που φτάνει η στιγμή να πουλήσουμε τη μοτοσυκλέτα μας. Ο γενικότερος κανόνας που ισχύει είναι ότι τα χρήματα που θα ρίξεις δε θα τα πάρεις ποτέ πίσω και αν θέλουμε να το δούμε και από μια διαφορετική σκοπιά, ίσως τελικά να δυσκολέψουν πολύ στη μεταπώληση του. Η κατάσταση μετριάζεται, αν μιλάμε για γνήσια αξεσουάρ της εταιρίας. Αν όμως είναι aftermarket, παρόλο που είναι εξίσου ποιοτικά πολλές φορές, από το μυαλό του αγοραστή θα περάσει η σκέψη πως αν χρειαστεί αλλαγή, θα πρέπει να τρέχει γα να ξαναβρεί το ίδιο που πιθανόν να έχει μεγαλύτερο κόστος από το εργοστασιακό.
Οι βελτιώσεις βάζουν τον αγοραστή σε σκέψεις
Αν για παράδειγμα βάλουμε χέρι στα μηχανικά μέρη με στόχο την αύξηση της ιπποδύναμης, όσο έχουμε στην ιδιοκτησία τη μοτοσυκλέτα μας θα την ευχαριστηθούμε, αλλά ένας επίδοξος αγοραστής δε θα φοβηθεί να την αγοράσει σκεπτόμενος ότι θα μπλέξει με ένα φτιαγμένο, θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, θα θέλει πιο συχνό έλεγχο και μπορεί να παρουσιάσει μεγαλύτερη ζημιά αν παρουσιάσει βλάβη; Ακόμα και μια σπορ εξάτμιση με τον ήχο που κάνει πόσους υποστηρικτές θα βρει;
Οι αλλαγές μπορεί να αρέσουν σε εσένα αλλά όχι στον αγοραστή
Ακόμα και σε πιο απλές αλλαγές, εκείνη η ψηλή ζελατίνα που τοποθέτησες παρέα με τα νέα μαρσπιέ και το βαμμένο φτερό σε εσένα μπορεί να φαίνονται τρομερές και ότι ομορφαίνουν τη μοτοσυκλέτα σου, στη θέα τους όμως κάποιος αγοραστής να κόψει λάσπη. Παραδείγματα υπάρχουν πολλά, άλλος μπορεί να ξενερώσει με τις χειρολαβές, το σκληρότερο αμορτισέρ, την αλλαγμένη βάση της πινακίδας ή τα διάφορα ledακια αριστερά και δεξιά κ.ο.κ. Και φυσικά μην ξεχνάμε και το οικονομικό κομμάτι, που αποτελεί προτεραιότητα σε όσους ψάχνουν ένα μεταχειρισμένο
Υπάρχουν αγοραστές που θα εκτιμήσουν την ύπαρξη αξεσουάρ πάνω στη μοτοσυκλέτα
Από την άλλη πλευρά υπάρχουν και εκείνοι που βλέπουν με διαφορετικό μάτι όσες μοτοσυκλέτες διαθέτουν αξεσουάρ. Πάνω σε αυτές βλέπουν ορισμένες προοπτικές που θα τους γλιτώσουν από περιττά έξοδα, καθώς είναι και οι ίδιοι αποφασισμένοι να προβούν σε αλλαγές. Αν λοιπόν τους καλύπτει, θα αγοράσουν αυτά τα εξτρά σε χαμηλότερη τιμή, γλιτώνοντας παράλληλα και την ταλαιπωρία του να τα βρουν και να τα τοποθετήσουν,
Εσείς όμως τι πιστεύετε; Υπάρχουν έξτρα που δυσκολεύουν τη μεταπώληση και μπορεί να ρίξουν την αξία της μοτοσυκλέτας; Ποια είναι αυτά, που θα σας απέτρεπαν από το να αγοράσετε μια μοτοσυκλέτα και ποια είναι αυτά που θα θέλατε να έχει;
Μας κοινοπιήθηκε από το mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ