Γνώρισαν τη δόξα, έζησαν έντονα και τράβηξαν για καιρό τα φώτα της δημοσιότητας πάνω τους. Η ζωή τους έμοιαζε με παραμύθι, όμως άλλαξε από τη μια στιγμή στην άλλη. Περιστατικά που τους σημάδεψαν, οράματα, προσωπικοί λόγοι γνωστοί ή καλά κρυμμένοι στην ψυχή τους τους οδήγησαν σε έναν άλλο δρόμο. Αυτόν του μοναχισμού!
Με αφορμή την πρόσφατη υπόθεση της νεαρής ηθοποιού που επέλεξε να ακολουθήσει τον δρόμο του Θεού, η «Εspresso» φωτίζει ιστορίες λαμπερών ανθρώπων που πέρασαν τις πύλες μοναστηριών ανά την Ελλάδα.
Από τα νυχτερινά κέντρα στο ιερό νησί της Πάτμου!
Πρώην καλλιτεχνικός μάνατζερ και χορευτής, από τους πιο ξακουστούς στον χώρο, ο Νικόλας Καραδημητρίου, γνωστός και ως Nicholson, μεσουράνησε τη δεκαετία του '70 στη διαμόρφωση της νυχτερινής αθηναϊκής και όχι μόνο διασκέδασης καθώς όλοι οι επιχειρηματίες και καλλιτέχνες τον εμπιστεύονταν. Από το καλλιτεχνικό του γραφείο πέρασαν σημαντικοί τραγουδιστές, όπως ο Δημήτρης Μητροπάνος, η Ελένη Βιτάλη, η Δούκισσα, η Τζένη Βάνου, ο Γιώργος Ζαμπέτας, η Κατερίνα Στανίση, η Βίκυ Μοσχολιού, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Στράτος Διονυσίου, η Ελένη Δήμου και πολλοί άλλοι. Το 1993 ο Nicholson αποφασίζει να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και να ζήσει απομονωμένος σε ένα βουνό της Πάτμου, αφοσιωμένος στον ασκητισμό. Πούλησε όλη την περιουσία του προκειμένου να αναγείρει το ησυχαστήριό του, τη Μεταμόρφωση του Σωτήρα, στο οποίο και μονάζει. Στο βιβλίο του με τον τίτλο «Από χορευτής μοναχός», στο κεφάλαιο «Μεταστροφή του Νίκολσον» κάνει εκτενή αναφορά στο όραμα που έγινε η αιτία να κάνει στροφή 180 μοιρών στη ζωή του. Εκεί, μεταξύ άλλων, αναφέρει μιλώντας για τον εαυτό του σε τρίτο πρόσωπο: «Τη Μεγάλη Τρίτη του 1993, ο Νίκολσον μαζί με έναν φίλο του επισκέφτηκαν το μοναστηράκι της Αγίας Σκέπης. Εκείνη τη μέέρα γινόταν η προετοιμασία για την ακολουθία της Αποκαθήλωσης και ο Νίκολσον ζήτησε από τον ιερέα να του πάει το σεντόνι για να τελέσει το λειτουργικό εις μνήμην της αδελφής του. Μετά από αυτή την επίσκεψη ο χορευτής ένιωθε μέσα του σαν να έχουν αλλάξει όλα, μπήκε στο δωμάτιο της αδελφής του και έτρεμαν τα πόδια του. Τότε άρχισε να λέει το Πάτερ Ημών και τα μάτια του δάκρυσαν. Μπαίνοντας στο δωμάτιο της αδελφής του συνειδητοποίησε ότι οι τοίχοι από άσπροι ήταν σιελ και πάνω από το προσκεφάλι του κρεβατιού υπήρχαν σταυροί. Την άλλη μέρα κοινώνησε κι επέστρεψε σπίτι του αλλαγμένος και κάποια στιγμή άκουσε μια φωνή να του λέει “φύγε και πήγαινε στην Πάτμο”, όπως κι έγινε».
Ο πατέρας Μαρτινιανός από τον πλανήτη της Αφροδίτης
Παρόμοια περίπτωση είναι αυτή του πατέρα Μαρτινιανού, ο οποίος προτού πάρει τη μεγάλη απόφαση να μονάσει, ήταν ένας καταξιωμένος χορευτής, μια λαμπερή προσωπικότητα στην οποία άρεσε η διασκέδαση. Προτού γίνει ο πατέρας Μαρτινιανός, ήταν o Jonathan, ένας νέος άνθρωπος που σπούδασε Ψυχολογία για να κάνει το χατίρι του πατέρα του, ενώ ταυτόχρονα είχε ιδιαίτερο ταλέντο στον χορό. Ο ίδιος εργάστηκε στο Παρίσι, είχε ανεβάσει μάλιστα ένα μπαλέτο που ονομαζόταν «Κορίτσια στον πλανήτη της Αφροδίτης» με πρωτάκουστες για εκείνον τον καιρό περούκες, συρμάτινες, λευκές και τα μπαλέτα του ήταν topless. Η ζωή του άλλαξε όταν ερχόμενος στην Ελλάδα επισκέφτηκε το Αγιο Ορος και συνάντησε τον γέροντα Παΐσιο. Ο ίδιος περιγράφει ότι έγινε ένα «κλικ» μέσα του. Ο πατέρας Μαρτινιανός πούλησε όλα του τα υπάρχοντα και τα μοίρασε στους φτωχούς, σε ανθρώπους που τα είχαν πραγματικά ανάγκη. Πλέον ζει στην Ιερά Μονή της Πάτμου κι έχει βρει την ησυχία του.
Η Μαίρη Αλεξοπούλου γίνεται δούλη του Θεού
Η ζωή της γερόντισσας Θεονύμφης χωρίζεται σε δύο περιόδους: σε εκείνην που τραγουδούσε μέχρι τα 42 της χρόνια στις πίστες μαζί με τους stars της εποχής -τότε που λεγόταν Μαίρη Αλεξοπούλου- και σε αυτήν που ζει σήμερα ανάμεσα στους πιστούς της σε μοναστήρι λίγο έξω από την Αθήνα, ως δούλη πλέον του Κυρίου. Η γερόντισσα Θεονύμφη γνώρισε μεγάλες δόξες ως τραγουδίστρια. Δούλεψε σε όλα τα μεγάλα μαγαζιά της εποχής, κοντά σε μεγάλα ονόματα όπως ο Γιάννης Πουλόπουλος, ο Γιάννης Βογιατζής, ο Φίλιππος Νικολάου, ο Ρόμπερτ Ουίλιαμς, η Μπέσυ Αργυράκη. Πάντα είχε τη φλόγα του Θεού μέσα της, ωστόσο ο θάνατος της κόρης της στάθηκε η αιτία για να Του αφιερωθεί. «Το 1984 η Κωνσταντίνα μου ήταν δεκαοκτώ χρόνων, λίγο προτού φύγει για να σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες στο εξωτερικό. Ενα πρωί πήρε το αυτοκίνητό της από το σπίτι μας για να πάει στο μαγαζί της Κηφισιάς. Στη στροφή της Αγίας Μαρίνας στο Κορωπί έγινε μετωπική με κάποιο φορτηγό. Ηταν ακαριαίο. Εκείνη την ώρα δεν έβλεπα μπροστά μου, ανέβηκα στον καναπέ και πήδαγα μέχρι το ταβάνι. Τότε βγήκα στη βεράντα μας και από ένα σύννεφο ξεκίνησαν να πέφτουν σταγόνες. Χοντρές, δεν μπορείτε να φανταστείτε. Και εκείνη την ώρα γυρνάω στον Θεό και του λέω “Θεέ μου, κλαις κι Εσύ μαζί μου;”» αφηγείται η ίδια. Το 1986 πήρε την απόφαση να γίνει μοναχή, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει αποκαλύψει σε κανέναν πώς το αποφάσισε.
«Πέταξε το νυφικό» για να πάει στα Ιεροσόλυμα
Η Αλεξανδριανή Σικελιανού, η ηθοποιός που έγινε γνωστή από τη σειρά «Πρόβα νυφικού» και στη συνέχεια έπαιξε στο σίριαλ «Παλίρροια», άφησε μια λαμπρή καριέρα για χάρη του «έρωτά» της με τον Θεό. Πολλοί τότε έλεγαν ότι θα γίνει πρωταγωνίστρια, όμως έπεσαν έξω στις προβλέψεις τους. Αντί να ακολουθήσει τα καλλιτεχνικά μονοπάτια, η ηθοποιός πήρε τον δρόμο του Θεού και έφτασε έως τα Ιεροσόλυμα. Αιτία για την απομάκρυνσή της από τα εγκόσμια λέγεται ότι στάθηκε μια απογοήτευση που βίωσε στην προσωπική της ζωή. Βέβαια, μόνο η ίδια ξέρει τι τελικά συνέβη και εγκατέλειψε τα εγκόσμια αφού δεν μίλησε ποτέ δημόσια από τότε.
Από τα πλατό και το Εθνικό Θέατρο στον μοναχισμό
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι περιπτώσεις της ηθοποιού Γεωργίας Αποστόλου, αλλά και του θεατράνθρωπου Ρούσση Στογιάννη. Τη Γεωργία Αποστόλου την είχαμε γνωρίσει μέσα από διάφορες τηλεοπτικές σειρές στις οποίες με το μεγάλο της χαμόγελο κέρδιζε την προσοχή του θεατή αμέσως. Η Γεωργία Αποστόλου, συντετριμμένη από τον χαμό του πρώην συντρόφου της με τον οποίο διατηρούσε άριστες σχέσεις, οδηγήθηκε στο να τα παρατήσει όλα και να αφοσιωθεί στον Θεό. Σήμερα δεν ξέρει κανείς αν η γλυκιά ηθοποιός είναι ακόμη σε μοναστήρι ή επέστρεψε στα εγκόσμια. Ο ηθοποιός Ρούσης Στογιάννης έγινε στα 38 του χρόνια μοναχός. Αφησε το επάγγελμα του ηθοποιού και αποφάσισε μετά από καιρό να ασπασθεί τον μοναχικό βίο εγκαταλείποντας την κοσμική ζωή και τα φώτα του θεάτρου, το οποίο υπηρέτησε ανεβαίνοντας στη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, σε θεατρικές παραστάσεις της Κάρμεν Ρουγγέρη.
Η κόρη του Πέτρου Φυσσούν και η Ναταλία Λιονάκη
Η Αννια Φυσσούν, που μετά τη χειροτονία της ονομάζεται πλέον μοναχή Πορφυρία, πέρασε πριν από περίπου μία επταετία την πύλη του μοναστηριού. Η κόρη του Πέτρου Φυσσούν και εγγονή του αείμνηστου Κώστα Χατζηχρήστου, από τη λάμψη και τα φώτα της σκηνής και την πολύβουη μεγαλούπολη βρέθηκε στην απόλυτη γαλήνη του μοναχικού βίου. Πέταξε τα φανταχτερά ρούχα και το μέικ-απ και κάλυψε το λεπτεπίλεπτο κορμί της με μαύρα ράσα. Η μοναχή Πορφυρία βρίσκεται σε μια μονή στην Εύβοια, η οποία τον χειμώνα αποκόβεται εντελώς από τον έξω κόσμο. Από τότε που αποφάσισε να αφιερωθεί στα Θεία δεν έχει επιδιώξει καμία επικοινωνία με τα εγκόσμια.
Παράλληλη είναι και η ιστορία της Ναταλίας Λιονάκη. Η πανέμορφη ηθοποιός, που έγινε ευρέως γνωστή από την τηλεοπτική σειρά «Σαράντα κύματα» στην οποία συμπρωταγωνιστούσε με τους Λίνα Σακκά, Μιχάλη Μαρίνο και Κάρμεν Ρουγγέρη, αναζήτησε τη γαλήνη της ψυχής της στην Ιερά Μονή Θεογεννήτορος έξω από το Ηράκλειο της Κρήτης. Μάλιστα, προκάλεσε αίσθηση το γεγονός πως η απόφασή της πάρθηκε μετά τη συμμετοχή της στην ταινία «Deep end» και τη λεσβιακή σκηνή με τα καυτά φιλιά που αντάλλαξε μπροστά στις κάμερες με τη Μαρία Κορινθίου. Η υπόθεσή της απασχόλησε τα ΜΜΕ για αρκετό διάστημα. Η μητέρα της την παρακαλούσε να γυρίσει πίσω. Τελικά, η Ναταλία Λιονάκη έμεινε ως δόκιμη στο μοναστήρι για περίπου πέντε μήνες και τελικά επέστρεψε στα εγκόσμια, μακριά όμως από τα φώτα της δημοσιότητας.
Νέο επεισόδιο στο θρίλερ με τη νεαρή ηθοποιό Eν τω μεταξύ, σαν σενάριο κινηματογραφικής ταινίας εξελίσσεται η πρόσφατη ιστορία της νεαρής ηθοποιού που αποφάσισε να μονάσει. Ο πρώην σύντροφός της, με τον οποίο χώρισε για να αφιερωθεί στον Θεό, έσπασε τη σιωπή του. Ο ίδιος έμαθε την αλήθεια από κοινό τους φίλο για την πρώην αγαπημένη του, ωστόσο όπως εξομολογείται, κάτι είχε καταλάβει, αφού τον τελευταίο καιρό η συμπεριφορά της είχε αλλάξει: «“Η ζωή είναι εισιτήριο. Το παίρνεις και φεύγεις χωρίς να κοιτάξεις πίσω σου, και εγώ δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμη” συνήθιζε να μου λέει. Θεωρούσα πάντα ότι ήταν κάπως περίεργη, αλλά αυτό είχε μια γοητεία. Η δουλειά της πήγαινε καλά. Η αλήθεια είναι ότι είχα εκπλαγεί όταν δεν δέχτηκε τον ρόλο της. Ξέρω πως είναι σταθερή στις αποφάσεις της και μόνο αν απογοητευτεί με τα όσα ίσως προσμένει, θα αλλάξει γνώμη» αναφέρει ο πρώην σύντροφος της ηθοποιού μοναχής.
Από τα νυχτερινά κέντρα στο ιερό νησί της Πάτμου!
Πρώην καλλιτεχνικός μάνατζερ και χορευτής, από τους πιο ξακουστούς στον χώρο, ο Νικόλας Καραδημητρίου, γνωστός και ως Nicholson, μεσουράνησε τη δεκαετία του '70 στη διαμόρφωση της νυχτερινής αθηναϊκής και όχι μόνο διασκέδασης καθώς όλοι οι επιχειρηματίες και καλλιτέχνες τον εμπιστεύονταν. Από το καλλιτεχνικό του γραφείο πέρασαν σημαντικοί τραγουδιστές, όπως ο Δημήτρης Μητροπάνος, η Ελένη Βιτάλη, η Δούκισσα, η Τζένη Βάνου, ο Γιώργος Ζαμπέτας, η Κατερίνα Στανίση, η Βίκυ Μοσχολιού, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Στράτος Διονυσίου, η Ελένη Δήμου και πολλοί άλλοι. Το 1993 ο Nicholson αποφασίζει να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και να ζήσει απομονωμένος σε ένα βουνό της Πάτμου, αφοσιωμένος στον ασκητισμό. Πούλησε όλη την περιουσία του προκειμένου να αναγείρει το ησυχαστήριό του, τη Μεταμόρφωση του Σωτήρα, στο οποίο και μονάζει. Στο βιβλίο του με τον τίτλο «Από χορευτής μοναχός», στο κεφάλαιο «Μεταστροφή του Νίκολσον» κάνει εκτενή αναφορά στο όραμα που έγινε η αιτία να κάνει στροφή 180 μοιρών στη ζωή του. Εκεί, μεταξύ άλλων, αναφέρει μιλώντας για τον εαυτό του σε τρίτο πρόσωπο: «Τη Μεγάλη Τρίτη του 1993, ο Νίκολσον μαζί με έναν φίλο του επισκέφτηκαν το μοναστηράκι της Αγίας Σκέπης. Εκείνη τη μέέρα γινόταν η προετοιμασία για την ακολουθία της Αποκαθήλωσης και ο Νίκολσον ζήτησε από τον ιερέα να του πάει το σεντόνι για να τελέσει το λειτουργικό εις μνήμην της αδελφής του. Μετά από αυτή την επίσκεψη ο χορευτής ένιωθε μέσα του σαν να έχουν αλλάξει όλα, μπήκε στο δωμάτιο της αδελφής του και έτρεμαν τα πόδια του. Τότε άρχισε να λέει το Πάτερ Ημών και τα μάτια του δάκρυσαν. Μπαίνοντας στο δωμάτιο της αδελφής του συνειδητοποίησε ότι οι τοίχοι από άσπροι ήταν σιελ και πάνω από το προσκεφάλι του κρεβατιού υπήρχαν σταυροί. Την άλλη μέρα κοινώνησε κι επέστρεψε σπίτι του αλλαγμένος και κάποια στιγμή άκουσε μια φωνή να του λέει “φύγε και πήγαινε στην Πάτμο”, όπως κι έγινε».
Ο πατέρας Μαρτινιανός από τον πλανήτη της Αφροδίτης
Παρόμοια περίπτωση είναι αυτή του πατέρα Μαρτινιανού, ο οποίος προτού πάρει τη μεγάλη απόφαση να μονάσει, ήταν ένας καταξιωμένος χορευτής, μια λαμπερή προσωπικότητα στην οποία άρεσε η διασκέδαση. Προτού γίνει ο πατέρας Μαρτινιανός, ήταν o Jonathan, ένας νέος άνθρωπος που σπούδασε Ψυχολογία για να κάνει το χατίρι του πατέρα του, ενώ ταυτόχρονα είχε ιδιαίτερο ταλέντο στον χορό. Ο ίδιος εργάστηκε στο Παρίσι, είχε ανεβάσει μάλιστα ένα μπαλέτο που ονομαζόταν «Κορίτσια στον πλανήτη της Αφροδίτης» με πρωτάκουστες για εκείνον τον καιρό περούκες, συρμάτινες, λευκές και τα μπαλέτα του ήταν topless. Η ζωή του άλλαξε όταν ερχόμενος στην Ελλάδα επισκέφτηκε το Αγιο Ορος και συνάντησε τον γέροντα Παΐσιο. Ο ίδιος περιγράφει ότι έγινε ένα «κλικ» μέσα του. Ο πατέρας Μαρτινιανός πούλησε όλα του τα υπάρχοντα και τα μοίρασε στους φτωχούς, σε ανθρώπους που τα είχαν πραγματικά ανάγκη. Πλέον ζει στην Ιερά Μονή της Πάτμου κι έχει βρει την ησυχία του.
Η Μαίρη Αλεξοπούλου γίνεται δούλη του Θεού
Η ζωή της γερόντισσας Θεονύμφης χωρίζεται σε δύο περιόδους: σε εκείνην που τραγουδούσε μέχρι τα 42 της χρόνια στις πίστες μαζί με τους stars της εποχής -τότε που λεγόταν Μαίρη Αλεξοπούλου- και σε αυτήν που ζει σήμερα ανάμεσα στους πιστούς της σε μοναστήρι λίγο έξω από την Αθήνα, ως δούλη πλέον του Κυρίου. Η γερόντισσα Θεονύμφη γνώρισε μεγάλες δόξες ως τραγουδίστρια. Δούλεψε σε όλα τα μεγάλα μαγαζιά της εποχής, κοντά σε μεγάλα ονόματα όπως ο Γιάννης Πουλόπουλος, ο Γιάννης Βογιατζής, ο Φίλιππος Νικολάου, ο Ρόμπερτ Ουίλιαμς, η Μπέσυ Αργυράκη. Πάντα είχε τη φλόγα του Θεού μέσα της, ωστόσο ο θάνατος της κόρης της στάθηκε η αιτία για να Του αφιερωθεί. «Το 1984 η Κωνσταντίνα μου ήταν δεκαοκτώ χρόνων, λίγο προτού φύγει για να σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες στο εξωτερικό. Ενα πρωί πήρε το αυτοκίνητό της από το σπίτι μας για να πάει στο μαγαζί της Κηφισιάς. Στη στροφή της Αγίας Μαρίνας στο Κορωπί έγινε μετωπική με κάποιο φορτηγό. Ηταν ακαριαίο. Εκείνη την ώρα δεν έβλεπα μπροστά μου, ανέβηκα στον καναπέ και πήδαγα μέχρι το ταβάνι. Τότε βγήκα στη βεράντα μας και από ένα σύννεφο ξεκίνησαν να πέφτουν σταγόνες. Χοντρές, δεν μπορείτε να φανταστείτε. Και εκείνη την ώρα γυρνάω στον Θεό και του λέω “Θεέ μου, κλαις κι Εσύ μαζί μου;”» αφηγείται η ίδια. Το 1986 πήρε την απόφαση να γίνει μοναχή, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει αποκαλύψει σε κανέναν πώς το αποφάσισε.
«Πέταξε το νυφικό» για να πάει στα Ιεροσόλυμα
Η Αλεξανδριανή Σικελιανού, η ηθοποιός που έγινε γνωστή από τη σειρά «Πρόβα νυφικού» και στη συνέχεια έπαιξε στο σίριαλ «Παλίρροια», άφησε μια λαμπρή καριέρα για χάρη του «έρωτά» της με τον Θεό. Πολλοί τότε έλεγαν ότι θα γίνει πρωταγωνίστρια, όμως έπεσαν έξω στις προβλέψεις τους. Αντί να ακολουθήσει τα καλλιτεχνικά μονοπάτια, η ηθοποιός πήρε τον δρόμο του Θεού και έφτασε έως τα Ιεροσόλυμα. Αιτία για την απομάκρυνσή της από τα εγκόσμια λέγεται ότι στάθηκε μια απογοήτευση που βίωσε στην προσωπική της ζωή. Βέβαια, μόνο η ίδια ξέρει τι τελικά συνέβη και εγκατέλειψε τα εγκόσμια αφού δεν μίλησε ποτέ δημόσια από τότε.
Από τα πλατό και το Εθνικό Θέατρο στον μοναχισμό
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι περιπτώσεις της ηθοποιού Γεωργίας Αποστόλου, αλλά και του θεατράνθρωπου Ρούσση Στογιάννη. Τη Γεωργία Αποστόλου την είχαμε γνωρίσει μέσα από διάφορες τηλεοπτικές σειρές στις οποίες με το μεγάλο της χαμόγελο κέρδιζε την προσοχή του θεατή αμέσως. Η Γεωργία Αποστόλου, συντετριμμένη από τον χαμό του πρώην συντρόφου της με τον οποίο διατηρούσε άριστες σχέσεις, οδηγήθηκε στο να τα παρατήσει όλα και να αφοσιωθεί στον Θεό. Σήμερα δεν ξέρει κανείς αν η γλυκιά ηθοποιός είναι ακόμη σε μοναστήρι ή επέστρεψε στα εγκόσμια. Ο ηθοποιός Ρούσης Στογιάννης έγινε στα 38 του χρόνια μοναχός. Αφησε το επάγγελμα του ηθοποιού και αποφάσισε μετά από καιρό να ασπασθεί τον μοναχικό βίο εγκαταλείποντας την κοσμική ζωή και τα φώτα του θεάτρου, το οποίο υπηρέτησε ανεβαίνοντας στη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, σε θεατρικές παραστάσεις της Κάρμεν Ρουγγέρη.
Η κόρη του Πέτρου Φυσσούν και η Ναταλία Λιονάκη
Η Αννια Φυσσούν, που μετά τη χειροτονία της ονομάζεται πλέον μοναχή Πορφυρία, πέρασε πριν από περίπου μία επταετία την πύλη του μοναστηριού. Η κόρη του Πέτρου Φυσσούν και εγγονή του αείμνηστου Κώστα Χατζηχρήστου, από τη λάμψη και τα φώτα της σκηνής και την πολύβουη μεγαλούπολη βρέθηκε στην απόλυτη γαλήνη του μοναχικού βίου. Πέταξε τα φανταχτερά ρούχα και το μέικ-απ και κάλυψε το λεπτεπίλεπτο κορμί της με μαύρα ράσα. Η μοναχή Πορφυρία βρίσκεται σε μια μονή στην Εύβοια, η οποία τον χειμώνα αποκόβεται εντελώς από τον έξω κόσμο. Από τότε που αποφάσισε να αφιερωθεί στα Θεία δεν έχει επιδιώξει καμία επικοινωνία με τα εγκόσμια.
Παράλληλη είναι και η ιστορία της Ναταλίας Λιονάκη. Η πανέμορφη ηθοποιός, που έγινε ευρέως γνωστή από την τηλεοπτική σειρά «Σαράντα κύματα» στην οποία συμπρωταγωνιστούσε με τους Λίνα Σακκά, Μιχάλη Μαρίνο και Κάρμεν Ρουγγέρη, αναζήτησε τη γαλήνη της ψυχής της στην Ιερά Μονή Θεογεννήτορος έξω από το Ηράκλειο της Κρήτης. Μάλιστα, προκάλεσε αίσθηση το γεγονός πως η απόφασή της πάρθηκε μετά τη συμμετοχή της στην ταινία «Deep end» και τη λεσβιακή σκηνή με τα καυτά φιλιά που αντάλλαξε μπροστά στις κάμερες με τη Μαρία Κορινθίου. Η υπόθεσή της απασχόλησε τα ΜΜΕ για αρκετό διάστημα. Η μητέρα της την παρακαλούσε να γυρίσει πίσω. Τελικά, η Ναταλία Λιονάκη έμεινε ως δόκιμη στο μοναστήρι για περίπου πέντε μήνες και τελικά επέστρεψε στα εγκόσμια, μακριά όμως από τα φώτα της δημοσιότητας.
Νέο επεισόδιο στο θρίλερ με τη νεαρή ηθοποιό Eν τω μεταξύ, σαν σενάριο κινηματογραφικής ταινίας εξελίσσεται η πρόσφατη ιστορία της νεαρής ηθοποιού που αποφάσισε να μονάσει. Ο πρώην σύντροφός της, με τον οποίο χώρισε για να αφιερωθεί στον Θεό, έσπασε τη σιωπή του. Ο ίδιος έμαθε την αλήθεια από κοινό τους φίλο για την πρώην αγαπημένη του, ωστόσο όπως εξομολογείται, κάτι είχε καταλάβει, αφού τον τελευταίο καιρό η συμπεριφορά της είχε αλλάξει: «“Η ζωή είναι εισιτήριο. Το παίρνεις και φεύγεις χωρίς να κοιτάξεις πίσω σου, και εγώ δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμη” συνήθιζε να μου λέει. Θεωρούσα πάντα ότι ήταν κάπως περίεργη, αλλά αυτό είχε μια γοητεία. Η δουλειά της πήγαινε καλά. Η αλήθεια είναι ότι είχα εκπλαγεί όταν δεν δέχτηκε τον ρόλο της. Ξέρω πως είναι σταθερή στις αποφάσεις της και μόνο αν απογοητευτεί με τα όσα ίσως προσμένει, θα αλλάξει γνώμη» αναφέρει ο πρώην σύντροφος της ηθοποιού μοναχής.
espressonews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ