Τέλος στον ανελέητο, ενοχλητικό και τελικά αναποτελεσματικό βομβαρδισμό από ιντερνετικές διαφημίσεις επιχειρεί να βάλει το IAB Europe, υιοθετώντας πλαίσιο κανόνων αυτορύθμισης, το οποίο προσυπογράφει και το δικό μας IAB Hellas.
Στόχος, να δοθεί τέλος στην αναρχία που κυριαρχεί στη διαδικτυακή διαφήμιση και να υιοθετηθούν κοινές πρακτικές των online διαφημιζομένων για την τόνωση της διαφάνειας υπέρ των καταναλωτών: στη διαδικασία παράδοσης (serving), διαφημίσεων τρίτων (πχ. online διαφημιστικών δικτύων) σε ιστοσελίδες, με χρήση τεχνολογιών Online Behavioral Advertising (OBA).
Οι καταναλωτές θα ασκούν μεγαλύτερο έλεγχο μέσα από έναν αριθμό νέων μηχανισμών: Από τη στιγμή που οι συνυπογράφουσες εταιρίες υλοποιήσουν τις προβλεπόμενες δεσμεύσεις (το αργότερο μέχρι τον Ιούνιο του 2012), όλες οι «γραφικές διαφημίσεις» (display ads) θα συνοδεύονται από εικονίδιο που θα σηματοδοτεί προς τους χρήστες ότι γίνεται χρήση τέτοιων μηχανισμών. Το εικονίδιο θα παραπέμπει σε εταιρική ιστοσελίδα με περισσότερες πληροφορίες και τη δυνατότητα απενεργοποίησης των διαφημίσεων.
Οι αρχές του πλαισίου, σύμφωνα με τον «Κόσμο του Επενδυτή», προβλέπουν:
-Εκπαίδευση καταναλωτών και επιχειρήσεων αναφορικά με τις ιντερνετικές διαφημίσεις και το πλαίσιο κανόνων αυτορύθμισης.
-Διαφάνεια επί της συλλογής δεδομένων και πρακτικών που σχετίζονται με τις διαδικτυακές καμπάνιες, προσφέροντας στους καταναλωτές ξεκάθαρη ειδοποίηση μέσα από πολλαπλούς μηχανισμούς.
-Ασφάλεια και περιορισμένη διατήρηση δεδομένων που συλλέγονται και χρησιμοποιούνται για τους σκοπούς της προβολής διαφημίσεων στο Internet.
-Περιορισμούς στη δημιουργία διαφημιζόμενων κατηγοριών που «στοχοποιούν» παιδιά (παιδικά παιχνίδια κλπ.).
-Περιορισμούς στη συλλογή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων.
-Μηχανισμούς συμμόρφωσης για τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας του πλαισίου, που περιλαμβάνουν «ποινολόγιο» για εταιρείες στις οποίες έχει γίνει έλεγχος.
«Η πρωτοβουλία αποτελεί τον καρπό 18 μηνών συνεργασίας με ευρωπαϊκούς οργανισμούς που εκπροσωπούν διαφημιζόμενους, διαφημιστικές και ΜΜΕ», δήλωσε ο πρόεδρος του IAB Europe, Αλέν Ερέ.
«Η πρόκληση για την αγορά είναι να αυτορυθμιστεί με τρόπο που προσφέρει περισσότερο έλεγχο στον χρήστη, ενώ ταυτόχρονα δεν επιβραδύνει τη χρήση του μέσου, δήλωσε ο Κίμων Ζορμπάς, αντιπρόεδρος του IAB Europe. Ο διευθυντής του ελληνικού γραφείου IAB, Χάρης Ρούγκας, σημείωσε ότι το «IAB Hellas υποστηρίζει ενεργά κάθε ενέργεια αυτοδέσμευσης της γοργά αναπτυσσόμενης αγοράς της online διαφήμισης».
Στόχος, να δοθεί τέλος στην αναρχία που κυριαρχεί στη διαδικτυακή διαφήμιση και να υιοθετηθούν κοινές πρακτικές των online διαφημιζομένων για την τόνωση της διαφάνειας υπέρ των καταναλωτών: στη διαδικασία παράδοσης (serving), διαφημίσεων τρίτων (πχ. online διαφημιστικών δικτύων) σε ιστοσελίδες, με χρήση τεχνολογιών Online Behavioral Advertising (OBA).
Οι καταναλωτές θα ασκούν μεγαλύτερο έλεγχο μέσα από έναν αριθμό νέων μηχανισμών: Από τη στιγμή που οι συνυπογράφουσες εταιρίες υλοποιήσουν τις προβλεπόμενες δεσμεύσεις (το αργότερο μέχρι τον Ιούνιο του 2012), όλες οι «γραφικές διαφημίσεις» (display ads) θα συνοδεύονται από εικονίδιο που θα σηματοδοτεί προς τους χρήστες ότι γίνεται χρήση τέτοιων μηχανισμών. Το εικονίδιο θα παραπέμπει σε εταιρική ιστοσελίδα με περισσότερες πληροφορίες και τη δυνατότητα απενεργοποίησης των διαφημίσεων.
Οι αρχές του πλαισίου, σύμφωνα με τον «Κόσμο του Επενδυτή», προβλέπουν:
-Εκπαίδευση καταναλωτών και επιχειρήσεων αναφορικά με τις ιντερνετικές διαφημίσεις και το πλαίσιο κανόνων αυτορύθμισης.
-Διαφάνεια επί της συλλογής δεδομένων και πρακτικών που σχετίζονται με τις διαδικτυακές καμπάνιες, προσφέροντας στους καταναλωτές ξεκάθαρη ειδοποίηση μέσα από πολλαπλούς μηχανισμούς.
-Ασφάλεια και περιορισμένη διατήρηση δεδομένων που συλλέγονται και χρησιμοποιούνται για τους σκοπούς της προβολής διαφημίσεων στο Internet.
-Περιορισμούς στη δημιουργία διαφημιζόμενων κατηγοριών που «στοχοποιούν» παιδιά (παιδικά παιχνίδια κλπ.).
-Περιορισμούς στη συλλογή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων.
-Μηχανισμούς συμμόρφωσης για τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας του πλαισίου, που περιλαμβάνουν «ποινολόγιο» για εταιρείες στις οποίες έχει γίνει έλεγχος.
«Η πρωτοβουλία αποτελεί τον καρπό 18 μηνών συνεργασίας με ευρωπαϊκούς οργανισμούς που εκπροσωπούν διαφημιζόμενους, διαφημιστικές και ΜΜΕ», δήλωσε ο πρόεδρος του IAB Europe, Αλέν Ερέ.
«Η πρόκληση για την αγορά είναι να αυτορυθμιστεί με τρόπο που προσφέρει περισσότερο έλεγχο στον χρήστη, ενώ ταυτόχρονα δεν επιβραδύνει τη χρήση του μέσου, δήλωσε ο Κίμων Ζορμπάς, αντιπρόεδρος του IAB Europe. Ο διευθυντής του ελληνικού γραφείου IAB, Χάρης Ρούγκας, σημείωσε ότι το «IAB Hellas υποστηρίζει ενεργά κάθε ενέργεια αυτοδέσμευσης της γοργά αναπτυσσόμενης αγοράς της online διαφήμισης».
newsbest
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ