Την 1η Απριλίου του έτους 33 π.Χ. και ημέραΤετάρτη και όχι Πέμπτη όπως μνημονεύεται στα εκκλησιαστικά κείμενα έλαβε χώρα ο Μυστικός Δείπνος, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Κόλιν Χάμφρις, υπάρχουν αντικρουόμενες αναφορές για τον Μυστικό Δείπνο στα Ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά σε σχέση με αυτό του Ιωάννη, καθώς οι τρεις πρώτοι ιστόρησαν τα γεγονότα χρησιμοποιώντας παλαιότερο ημερολόγιο από το επίσημο εβραϊκό.
Ο καθηγητής υποστηρίζει επίσης ότι η σύλληψη του Ιησού, η ανάκριση και οι δίκες δεν έλαβαν χώρα σε μία μόνο νύχτα.
Στο βιβλίο του καθηγητή "Το μυστήριο του Μυστικού Δείπνου" αναφέρεται ότι ενώ τα Ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά λένε ότι ο Δείπνος συνέπεσε με την έναρξη του Πάσχα των Εβραίων, αυτό του Ιωάννη αναφέρει ότι έγινε πριν από το Πάσχα. "Το γεγονός αυτό προβλημάτιζε τους μελετητές της Βίβλου εδώ και αιώνες. Για την ακρίβεια αναφέρουν ότι είναι το πιο ακανθώδες ζήτημα στην Καινή Διαθήκη" λέει ο ίδιος στο BBC.
"Αν εξετάσουμε τα γεγονότα που αναφέρονται στα Ευαγγέλια, μεταξύ του Μυστικού Δείπνου" και της Σταύρωσης υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συμβάντων. Δεν είναι δυνατόν όλα αυτά να συνέβησαν από την Πέμπτη μέχρι το πρωί της Παρασκευής", προσθέτει.
Ωστόσο το μυστήριο λύνεται αν σκεφτούμε ότι οι Ευαγγελιστές χρησιμοποιούσαν διαφορετικά ημερολόγια. Όπως λέει, ο Μάρκος, ο Ματθαίος και ο Λουκάς είχαν υπόψη τους το παλιό εβραϊκό ημερολόγιο, αντί για το επίσημο που ήταν σε ισχύ.
Ο καθηγητής υποστηρίζει επίσης ότι η σύλληψη του Ιησού, η ανάκριση και οι δίκες δεν έλαβαν χώρα σε μία μόνο νύχτα.
Στο βιβλίο του καθηγητή "Το μυστήριο του Μυστικού Δείπνου" αναφέρεται ότι ενώ τα Ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά λένε ότι ο Δείπνος συνέπεσε με την έναρξη του Πάσχα των Εβραίων, αυτό του Ιωάννη αναφέρει ότι έγινε πριν από το Πάσχα. "Το γεγονός αυτό προβλημάτιζε τους μελετητές της Βίβλου εδώ και αιώνες. Για την ακρίβεια αναφέρουν ότι είναι το πιο ακανθώδες ζήτημα στην Καινή Διαθήκη" λέει ο ίδιος στο BBC.
"Αν εξετάσουμε τα γεγονότα που αναφέρονται στα Ευαγγέλια, μεταξύ του Μυστικού Δείπνου" και της Σταύρωσης υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συμβάντων. Δεν είναι δυνατόν όλα αυτά να συνέβησαν από την Πέμπτη μέχρι το πρωί της Παρασκευής", προσθέτει.
Ωστόσο το μυστήριο λύνεται αν σκεφτούμε ότι οι Ευαγγελιστές χρησιμοποιούσαν διαφορετικά ημερολόγια. Όπως λέει, ο Μάρκος, ο Ματθαίος και ο Λουκάς είχαν υπόψη τους το παλιό εβραϊκό ημερολόγιο, αντί για το επίσημο που ήταν σε ισχύ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ