Έκθετη είναι η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπως είπε ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης και αν. Τομεάρχης Εξωτερικών της ΝΔ Κωνσταντίνος Γκιουλέκας στη συζήτηση σχετικής επερώτησης των βουλευτών της ΝΔ για τις τραγικές καθυστερήσεις στις εργασίες του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Όπως εξήγησε ο βουλευτής, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου απαντώντας σε σχετική ερώτησή του στις 15 Μαρτίου 2011, τον διαβεβαίωνε ότι η διοίκηση του έργου έχει μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη και από εκεί παρακολουθεί στενά τις εργασίες επιλύοντας κάθε πρόβλημα που ανακύπτει. Αντίθετα, στην προχθεσινή συζήτηση της επερώτησης στις 15 Απριλίου 2011, ο ίδιος ο Υπουργός κ. Δημήτρης Ρέππας παραδέχτηκε ότι η διοίκηση του έργου βρίσκεται στην Αθήνα, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται μόνο η αρμόδια Διευθύνουσα Υπηρεσία.
Αμέσως μετά, ο βουλευτής αποκάλυψε στη συζήτηση, ότι ενώ η Κυβέρνηση αναφέρεται σε αλλαγές του αρχικού σχεδιασμού του Μετρό και σε αλλαγές για την επέκτασή του προς την Καλαμαριά, ο αρμόδιος Επίτροπος της Ε.Ε. για τα Δημόσια Έργα δηλώνει ότι η Ε.Ε. δεν γνωρίζει τίποτα για την αλλαγή του σχεδιασμού και ότι δεν έχει υποβληθεί καμία σχετική αίτηση από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης προς την Ε.Ε.
Επιπλέον, ο Κ. Γκιουλέκας αναφέρθηκε στις συνεχώς αυξανόμενες κυκλοφοριακές ανάγκες της πόλης που σε συνδυασμό με τις καθυστερήσεις στις εργασίες του Μετρό έχουν δημιουργήσει κυκλοφοριακό έμφραγμα στη Θεσσαλονίκη, ενώ αναφέρθηκε και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες και οι επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης που πλήττονται από τα έργα του Μετρό, αφού τα εργοτάξια βρίσκονται επί μήνες μπροστά στις επιχειρήσεις τους αποκλείοντας την πρόσβαση του κοινού σε αυτά. Ο Κ. Γκιουλέκας ζήτησε από την κυβέρνηση να αφουγκραστεί τα προβλήματα των Θεσσαλονικέων και να τελειώσει επιτέλους αυτή η ταλαιπωρία που έχουν προκαλέσει οι καθυστερήσεις των έργων.
Τέλος, ο βουλευτής κάλεσε, μεταξύ άλλων, την κυβέρνηση να δώσει άμεσες και σαφείς απαντήσεις:
-για το πότε θα καταθέσει χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης, παράδοσης και έναρξης της λειτουργίας του Μετρό
-για το ακριβές κόστος της βασικής γραμμής αλλά και της επέκτασης προς την Καλαμαριά
-για το πότε θα γίνει η μεταφορά της διοίκησης του Μετρό στη Θεσσαλονίκη -για το αν υπάρχει και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των αρχαιολογικών ερευνών.
Όπως εξήγησε ο βουλευτής, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου απαντώντας σε σχετική ερώτησή του στις 15 Μαρτίου 2011, τον διαβεβαίωνε ότι η διοίκηση του έργου έχει μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη και από εκεί παρακολουθεί στενά τις εργασίες επιλύοντας κάθε πρόβλημα που ανακύπτει. Αντίθετα, στην προχθεσινή συζήτηση της επερώτησης στις 15 Απριλίου 2011, ο ίδιος ο Υπουργός κ. Δημήτρης Ρέππας παραδέχτηκε ότι η διοίκηση του έργου βρίσκεται στην Αθήνα, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται μόνο η αρμόδια Διευθύνουσα Υπηρεσία.
Αμέσως μετά, ο βουλευτής αποκάλυψε στη συζήτηση, ότι ενώ η Κυβέρνηση αναφέρεται σε αλλαγές του αρχικού σχεδιασμού του Μετρό και σε αλλαγές για την επέκτασή του προς την Καλαμαριά, ο αρμόδιος Επίτροπος της Ε.Ε. για τα Δημόσια Έργα δηλώνει ότι η Ε.Ε. δεν γνωρίζει τίποτα για την αλλαγή του σχεδιασμού και ότι δεν έχει υποβληθεί καμία σχετική αίτηση από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης προς την Ε.Ε.
Επιπλέον, ο Κ. Γκιουλέκας αναφέρθηκε στις συνεχώς αυξανόμενες κυκλοφοριακές ανάγκες της πόλης που σε συνδυασμό με τις καθυστερήσεις στις εργασίες του Μετρό έχουν δημιουργήσει κυκλοφοριακό έμφραγμα στη Θεσσαλονίκη, ενώ αναφέρθηκε και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες και οι επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης που πλήττονται από τα έργα του Μετρό, αφού τα εργοτάξια βρίσκονται επί μήνες μπροστά στις επιχειρήσεις τους αποκλείοντας την πρόσβαση του κοινού σε αυτά. Ο Κ. Γκιουλέκας ζήτησε από την κυβέρνηση να αφουγκραστεί τα προβλήματα των Θεσσαλονικέων και να τελειώσει επιτέλους αυτή η ταλαιπωρία που έχουν προκαλέσει οι καθυστερήσεις των έργων.
Τέλος, ο βουλευτής κάλεσε, μεταξύ άλλων, την κυβέρνηση να δώσει άμεσες και σαφείς απαντήσεις:
-για το πότε θα καταθέσει χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης, παράδοσης και έναρξης της λειτουργίας του Μετρό
-για το ακριβές κόστος της βασικής γραμμής αλλά και της επέκτασης προς την Καλαμαριά
-για το πότε θα γίνει η μεταφορά της διοίκησης του Μετρό στη Θεσσαλονίκη -για το αν υπάρχει και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των αρχαιολογικών ερευνών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ