Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

ΝΕΑ ΚΑΖΟΥΡΑ

Αυτό κι αν αποτελέσει αντικείμενο καζούρας:
Πρωί - πρωί συνάντησα το τρελό ΠΑΟΚτσάκι, που έχει γεννηθεί στην Αθήνα και έχει πολλούς παιδικούς φίλους εκεί. Και τι μου λέει; "Γράφτο, ρε: Ξέρεις τι είπε ο Νταρίο Φερνάντεζ σε παλιούς φίλους του στην πλατεία*;
 Σε τηλεφώνημα που του έκαναν τα φιλαράκια του, αργά χθες το βράδυ, όταν έμαθαν ότι βρίσκεται κοντά στον ΠΑΟΚ, να τον ρωτήσουν τι σκοπεύει να κάνει τους είπε επί λέξει: "Πάω να παίξω στην μεγάλη ομάδα, της Θεσσαλονίκης"!!!!!
Μετά τον Χαβίτο, ακόμη ένα Αρειανό μιλάει για μεγέθη. Γράφτο, ρεεεεεε! Και να συμπληρώσεις από πάρτι μου αυτό που πάω να πω τώρα στη δουλειά μου: Τον ήπιατε κι από τους δυο, φιλαράκια Αρειανά"!

Κι εγώ το γράφω. Κι αμαρτίαν ουκ έχω.

Bombardinho

* (Άμα, δεν ξέρεις ποια είναι η "πλατεία" είσαι άσχετος από τα ποδοσφαιρικά και πρέπει να σε βοηθήσω εγώ, καρντάσι: Είναι η πλατεία Νέας Σμύρνης, όπου δεν θα βρεις παρά μόνο οπαδούς του Πανιωνίου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ