Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

ΝΤΑΪΣΟΥΚΕ ΣΑΚΑΤΑ: ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΑΡΗΣ


Στα στούντιο του ΑΡΗΣ FM 92,8 και την εκπομπή «Μ΄ Όποιον Δάσκαλο Καθίσεις» βρέθηκε το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της ΠΑΕ  ΑΡΗΣ, Νταϊσούκε Σακάτα, δηλώνοντας ενθουσιασμένος και ανυπόμονος να ζήσει την ατμόσφαιρα του Κλεάνθης Βικελίδης.

Στην αρχική του τοποθέτηση ο 28χρονος επιθετικός εκδήλωσε τα συναισθήματα του για το γεγονός της συνεργασίας του με την ΠΑΕ ΑΡΗΣ:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Γνωρίζω ότι θα έχω πολλές υποχρεώσεις με αυτή την ομάδα και θα προσπαθήσω για το καλύτερο» και συνέχισε λέγοντας:


«Όλα είναι καινούρια για μένα. Τα πάντα. Το γήπεδο οι παίκτες, ακόμα και ο σωματότυπος. Όλα είναι διαφορετικά στην Ιαπωνία αλλά είναι μια νέα πρόκληση για μένα και θα προσπαθήσω να αντεπεξέλθω με όλες μου τις δυνάμεις για τον ΑΡΗ».

Όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο αγωνίζεται και τα δυνατά του σημεία, είπε:

«Στην Ιαπωνία έπαιζα με έναν ακόμα επιθετικό κι είχα συνεργασία μαζί του. Μου αρέσει να παίζω σε όλες τις θέσεις για να αξιοποιήσω το προσόν μου που είναι η ταχύτητα».

Σχετικά με την πορεία του ΑΡΗ στο Europaleague ο διεθνής Ιάπωνας σχολίασε:

«Στην Ιαπωνία βλέπαμε τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις από την τηλεόραση και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και θα είμαι μέλος αυτού του κλαμπ και αυτής της προσπάθειας. Είναι μια μεγάλη πρόκληση για μένα».

Αναφορικά με τους οπαδούς του ΑΡΗ και εάν είχε την δυνατότητα να πληροφορηθεί την δυναμική τους, ο πολλά υποσχόμενος επιθετικός τόνισε:

«Είμαι ενθουσιασμένος. Είναι πολύ θερμοί. Έχω δει αποσπάσματα στο youtube και είναι πραγματικά εντυπωσιακό αυτό που είδα. Χαίρομαι πολύ και ανυπομονώ να ζήσω την ατμόσφαιρα του Κλεάνθης Βικελίδης».

Τέλος ερωτηθείς για το «Θεός του πολέμου» στα ιαπωνικά, ο Νταϊσούκε Σακάτα απήντησε:

«Στην Ιαπωνία ξέρουμε όλους τους έλληνες θεούς της μυθολογίας. Ο ΑΡΗΣ είναι το ίδιο παντού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ