Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΑ ΤΟΥ

Το ότι ο Μπέος είναι η Φιλιππινέζα του Μαρινάκη είναι γνωστό.
Ο ίδιος ο κουμανταδόρος του Ολυμπιακού Βόλου φροντίζει μάλιστα να το δείχνει.
Σήμερα, για παράδειγμα, πήγε με συνοδεία στο ΟΑΚΑ για τον αγώνα της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό Βόλου.
Οι φουσκωτοί που τον συνόδευαν δεν ήταν όποιοι κι όποιοι.
Τα "παλικάρια" του είναι γνωστοί συνδεσμίτες του Ολυμπιακού.
Αν νομίζατε πως εννοώ, του Ολυμπιακού Βόλου, χάσατε.
Συνδεσμίτες του
 Ολυμπιακού Πειραιώς είναι.
Όταν μπήκε, μάλιστα στα αποδυτήρια κάποιοι ΑΕΚτσήδες αναγνώρισαν τα "παλικάρια" και δημιουργήθηκε μια αναταραχή.
Ο Μπέος είπε ότι είναι συνοδοί του, που, μάλιστα, τους είχε εξασφαλίσει νόμιμη είσοδο!
Είπαμε, ο Μπέος στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις Μαρινάκη.
Φιλιππινέζα κανονική!
Σκεφτείτε τώρα όσα έγιναν στο Βόλου, την περασμένη αγωνιστική, όταν ο ΠΑΟΚ πήγε και του σφύριξε μεν του Μπέου  3 γκολ, κινδυνεύει όμως με τιμωρία από επεισόδια που έγιναν έξω από τον αγωνιστικό χώρο και ξεκίνησαν με "περίεργο" τρόπο.

Ο Μπέος μάλιστα έκανε και δηλώσεις σε ραδιοφωνικό σταθμό της Αθήνας, μόλις βγήκε από τα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ και λίγο ρπιν ξεκινήσει το ματς: "Η παρουσία μου στα αποδυτήρια ήταν απολύτως νόμιμη, αφού εγώ είμαι δηλωμένος στο φύλλο αγώνα, σε αντίθεση με τους άλλους που βρίσκονταν εκεί από την ΑΕΚ. Καλύπτουν τα δικά τους εγκλήματα οι άνθρωποι της ΑΕΚ με αυτά που υποστηρίζουν. Εκεί ήταν ο παρατηρητής και ο διαιτητής και ας βγουν να με διαψεύσουν. Εγώ είμαι κανονικά εκεί, όχι σαν τους φουσκωτούς που έχουν βάλει από την ΑΕΚ. Αλλά θα μου πεις, αυτοί τους πληρώνουν; Αυτοί που έφτασαν μια τόσο ιστορική ομάδα στην κατάσταση που βρίσκεται;" είπε.


Παρόλα αυτά ο Μπέος έχει προσφέρει, σήμερα, "υπηρεσίες" στον ΠΑΟΚ αφού η ομάδα του.........ξεπάτωσε την ΑΕΚ μέσα στο ΟΑΚΑ με 0-4!


Bombardinho

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ