Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

15 πράγματα που όλοι πιστέψαμε ως παιδιά αλλά τελικά μάθαμε ότι δεν ισχύουν


Ο redditor Murky-Razzmatazz-393 ρώτησε τα μέλη της κοινότητας r/Ask Reddit ποια ήταν τα πράγματα που θεωρούσαν αληθινά ως παιδιά αλλά αργότερα μετά συνειδητοποίησαν ότι δεν ίσχυαν, λέει το Boredpanda.

Να μερικές από τις απαντήσεις

1. «Αν δουλεύεις σκληρά, διαβάζεις πολύ και παίρνεις καλούς βαθμούς στο σχολείο, θα έχεις μια αξιοπρεπή καλά αμειβόμενη δουλειά και θα μπορείς να έχεις έναν κάπως σταθερό τρόπο ζωής»
 
2. «Ότι πρέπει να παραμείνεις πάντα κοντά στην οικογένεια σου ό,τι κι αν συμβεί»
 
3. «Ο μπαμπάς μου μου είχε πει ότι ήταν παράνομο να ανάβω τα εσωτερικά φώτα στο αυτοκίνητο ενώ κάποιος οδηγά»
 
4. «Ότι αν αγνοήσεις τους νταήδες θα σε αφήσουν ήσυχο»
 
5. «Ότι η κινούμενη άμμος είναι ένας σημαντικός κίνδυνος για τη ζωή μου»
 
6. «Ότι υπάρχει μια ειδική βαφή στην πισίνα που κάνει το νερό μωβ αν κατουρήσεις μέσα σε αυτήν»
 
7. «Ότι οι μεγάλοι ήξεραν τι έκαναν»
 
8. «Ότι αν φας σπόρους καρπουζιού, θα φυτρώσει μέσα σου ένα καρπούζι»
 
9. «Η μαμά μου μου έλεγε «στη Βίβλο λέει ότι μπορώ να σε χτυπήσω, δεν κάνω τίποτα λάθος». Δεν νομίζω ότι είναι δυνατό να πιστέψω σε θρησκείες μετά από αυτό»
 
10. «Ότι τα αυτοκίνητα δεν ξεκινούν εάν δεν δέσεις τη ζώνη ασφαλείας»
 
11. «Ο σκοπός της νομοθεσίας και της αστυνόμευσης είναι να γίνει η κοινωνία πιο δίκαιη»
 
12. «Ότι αν τρως όλο το φαγητό σου θα γίνεις μεγάλος και δυνατός»
 
13. «Ότι αν έσκαβα πολύ βαθιά θα έβγαινα στην Κίνα»
 
14. «Η πόλη της Ατλαντίδας δεν βρίσκεται κάτω από την παιδική χαρά του δημοτικού σχολείου μου»
 
15. «Ότι αν κατάπινα τσίχλα, θα κολλούσε στο στομάχι μου και θα πέθαινα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ