Μετά τις αποκαλύψεις της Σαρλίζ Θερόν για την άσχημη ψυχολογική κατάσταση, στην οποία βρισκόταν όσο καιρό συνεργαζόταν με τον Τομ Χάρντι για την ταινία «Mad Max: Fury Road», o ηθοποιός απάντησε στις κατηγορίες της.
Συγκεκριμένα, τόσο η Σαρλίζ Θερόν, όσο και μέλη της παραγωγής και του καστ έφεραν ξανά στην επιφάνεια τη διαμάχη που είχε η ηθοποιός με τον Χάρντι και περιέγραψαν με λεπτομέρειες τους επικούς τσακωμούς που είχαν στο σετ των γυρισμάτων για το βιβλίο του Κάιλ Μπουχάναν, «Blood, Sweat, and Chrome: The Wild and True Story of Mad Max: Fury Road».
Ο Τομ Χάρντι, αλλαγμένος πλέον και απαλλαγμένος από την «οργή» που ένιωθε ως νέος, δήλωσε πως «είχε τα μυαλά του πάνω από το κεφάλι του».
Μία κασκαντέρ, η Νατάσα Χόπκινς είχε αναφέρει πως την περίοδο των γυρισμάτων, η Θερόν μοίραζε τον χρόνο της ανάμεσα σε δουλειά και μητρότητα, καθώς το πρώτο της παιδί είχε μόλις έρθει στον κόσμο. Ο Χάρντι όμως, αργούσε συνεχώς να φτάσει στο σετ και όπως αναφέρει και ο καμεραμάν, Μαρκ Γκόελνιχτ, μάλλον το έκανε επίτηδες. Αυτός ήταν και ο λόγος που οι εντάσεις μεταξύ τους ολοένα και αυξάνονταν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ