Η αντεπίθεση των τρικύλινδρων κινητήρων έχει ήδη ξεκινήσει, με αποτέλεσμα όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να τους «εμπιστεύονται». Πως διαφέρουν ως προς τη λειτουργία με τους τετρακύλινδρους; Ποια τα υπέρ και τα κατά; Αλλη μία μονομαχία ξεκινά!
Στα τελευταία χρόνια της κυριαρχίας του «downsizing», έχουμε δει μικροσκοπικούς κινητήρες με απόδοση που πριν μερικά χρόνια θα ζήλευαν ακόμα και οι δίλιτροι. Τα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις, χωρίς να «επιβαρύνουν» το περιβάλλον και την τσέπη μας. Ποιο είναι, λοιπόν, το επόμενο στάδιο; Ασφαλώς η στροφή στους ακόμα μικρότερους τρικύλινδρους κινητήρες. Σήμερα τους συναντάμε σε μικρά αυτοκίνητα πόλης, σε «premium» οικογενειακά, σε υβριδικά supercars, όπως η BMW i8, αλλά και σε διεθνείς βραβεύσεις κινητήρων της χρονιάς. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι την περασμένη χρονιά, τόσο στην κατηγορία «κάτω των 1000 κ.εκ.», όσο και στην κατηγορία «1.000-1.400 κ.εκ.», στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως βρέθηκαν τρικύλινδροι κινητήρες, ενώ τα βραβεία στις συγκεκριμένες κατηγορίες κατέκτησαν ο κινητήρας της Ford και του ομίλου PSA αντίστοιχα. Το ερώτημα που τίθεται βέβαια αυτή τη στιγμή είναι αν οι τρικύλινδροι κινητήρες μπορούν να προσφέρουν όλα όσα απολαμβάνουμε από τους πιο διαδεδομένους κινητήρες παγκοσμίως, που δεν είναι άλλοι από τους τετρακύλινδρους. Σε αυτό το κείμενο, θα συγκρίνουμε αυτά τα δύο είδη κινητήρων. Διαφέρουν μόνο ως προς το πλήθος των κυλίνδρων ή και ως προς τη λειτουργία; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των τρικύλινδρων και ποια τα μειονεκτήματά τους έναντι των κινητήρων με τέσσερις κυλίνδρους; Ας τους εξετάσουμε αναλυτικά!
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotriti.gr που μας κοινοποιεί θέματα αυτοκινήτου
Στα τελευταία χρόνια της κυριαρχίας του «downsizing», έχουμε δει μικροσκοπικούς κινητήρες με απόδοση που πριν μερικά χρόνια θα ζήλευαν ακόμα και οι δίλιτροι. Τα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις, χωρίς να «επιβαρύνουν» το περιβάλλον και την τσέπη μας. Ποιο είναι, λοιπόν, το επόμενο στάδιο; Ασφαλώς η στροφή στους ακόμα μικρότερους τρικύλινδρους κινητήρες. Σήμερα τους συναντάμε σε μικρά αυτοκίνητα πόλης, σε «premium» οικογενειακά, σε υβριδικά supercars, όπως η BMW i8, αλλά και σε διεθνείς βραβεύσεις κινητήρων της χρονιάς. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι την περασμένη χρονιά, τόσο στην κατηγορία «κάτω των 1000 κ.εκ.», όσο και στην κατηγορία «1.000-1.400 κ.εκ.», στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως βρέθηκαν τρικύλινδροι κινητήρες, ενώ τα βραβεία στις συγκεκριμένες κατηγορίες κατέκτησαν ο κινητήρας της Ford και του ομίλου PSA αντίστοιχα. Το ερώτημα που τίθεται βέβαια αυτή τη στιγμή είναι αν οι τρικύλινδροι κινητήρες μπορούν να προσφέρουν όλα όσα απολαμβάνουμε από τους πιο διαδεδομένους κινητήρες παγκοσμίως, που δεν είναι άλλοι από τους τετρακύλινδρους. Σε αυτό το κείμενο, θα συγκρίνουμε αυτά τα δύο είδη κινητήρων. Διαφέρουν μόνο ως προς το πλήθος των κυλίνδρων ή και ως προς τη λειτουργία; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των τρικύλινδρων και ποια τα μειονεκτήματά τους έναντι των κινητήρων με τέσσερις κυλίνδρους; Ας τους εξετάσουμε αναλυτικά!
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotriti.gr που μας κοινοποιεί θέματα αυτοκινήτου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ