Ο Γερμανός πρωταθλητής με τη Ferrari εντυπωσίασε συνθλίβοντας το προηγούμενο ρεκόρ γύρου στην πίστα του Μοντμελό.
Η θερμοκρασία έπεσε λίγο σήμερα στη Βαρκελώνη και αυτόευνόησε την προσπάθεια ομάδων και οδηγών για επίτευξη καλύτερων χρόνων και περισσότερων γύρων. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ το πρωί έκανε προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών με χαμηλό φορτίο καυσίμου και χρησιμοποιώντας την εξαιρετικά μαλακή γόμα. Ο Γερμανός πέτυχε χρόνο 1:17.182, 9 δέκατα καλύτερο από το χθεσινό ρεκόρ του Ρικιάρντο. Επίσης 1.2 sec καλύτερο χρόνο από το ρεκόρ του Φελίπε Μάσα το οποίο κρατούσε από το 2008.
Σημειώστε πως έχει στρωθεί νέο οδόστρωμα στην πίστα του Μοντμελό ενώ τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχε διαθέσιμη η εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli. Το ρεκόρ είναι ανεπίσημο καθώς οι χρόνοι των δοκιμών εξέλιξης δεν καταγράφονται επίσημα.
Στο στρατόπεδο της Mercedes προτίμησαν να επικεντρώσουν την προσοχή τους στις προσομοιώσεις αγώνα ο Μπότας συμπλήρωσε το πρωί 97 γύρους με μέση γόμα προτού δώσει τη θέση του στο Χάμιλτον το απόγευμα. Ο Φέτελ συνέχισε το απόγευμα και ακολούθησε το παράδειγμα της Mercedes κάνοντας προσομοίωση αγώνα.
Το δεύτερο χρόνο ημέρας σημείωσε ο Κέβιν Μάγκνουσεν με τη Haas Ferrari με πολύ μαλακή γόμα. Τόσο στη Red Bull όσο και στη Mercedes δεν επιχείρησαν γρήγορο γύρο. Θέλουμε να επισημάνουμε τη διαφορά μισού δευτερολέπτου ανάμεσα στην Toro Rosso Honda και στη McLaren Renault. Στη βρετανική ομάδα λένε ότι θα χρειαστεί χρόνος για να στρώσει η συνεργασία με τη Renault ενώ αντίθετα ο Αλόνσο δηλώνει έτοιμος και ανταγωνιστικός. Αρκετοί οδηγοί συμπλήρωσαν σήμερα μεγάλο αριθμό γύρων καθώς επικέντρωσαν την προσοχή τους σε προσομοιώσεις αγώνα. Για τη Williams οδήγησε σήμερα και ο Πολωνός Ρόμπερτ Κουμπίτσα.
Συνολικά οι χρόνοι σήμερα ήταν:
Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.
Η θερμοκρασία έπεσε λίγο σήμερα στη Βαρκελώνη και αυτόευνόησε την προσπάθεια ομάδων και οδηγών για επίτευξη καλύτερων χρόνων και περισσότερων γύρων. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ το πρωί έκανε προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών με χαμηλό φορτίο καυσίμου και χρησιμοποιώντας την εξαιρετικά μαλακή γόμα. Ο Γερμανός πέτυχε χρόνο 1:17.182, 9 δέκατα καλύτερο από το χθεσινό ρεκόρ του Ρικιάρντο. Επίσης 1.2 sec καλύτερο χρόνο από το ρεκόρ του Φελίπε Μάσα το οποίο κρατούσε από το 2008.
Σημειώστε πως έχει στρωθεί νέο οδόστρωμα στην πίστα του Μοντμελό ενώ τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχε διαθέσιμη η εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli. Το ρεκόρ είναι ανεπίσημο καθώς οι χρόνοι των δοκιμών εξέλιξης δεν καταγράφονται επίσημα.
Στο στρατόπεδο της Mercedes προτίμησαν να επικεντρώσουν την προσοχή τους στις προσομοιώσεις αγώνα ο Μπότας συμπλήρωσε το πρωί 97 γύρους με μέση γόμα προτού δώσει τη θέση του στο Χάμιλτον το απόγευμα. Ο Φέτελ συνέχισε το απόγευμα και ακολούθησε το παράδειγμα της Mercedes κάνοντας προσομοίωση αγώνα.
Το δεύτερο χρόνο ημέρας σημείωσε ο Κέβιν Μάγκνουσεν με τη Haas Ferrari με πολύ μαλακή γόμα. Τόσο στη Red Bull όσο και στη Mercedes δεν επιχείρησαν γρήγορο γύρο. Θέλουμε να επισημάνουμε τη διαφορά μισού δευτερολέπτου ανάμεσα στην Toro Rosso Honda και στη McLaren Renault. Στη βρετανική ομάδα λένε ότι θα χρειαστεί χρόνος για να στρώσει η συνεργασία με τη Renault ενώ αντίθετα ο Αλόνσο δηλώνει έτοιμος και ανταγωνιστικός. Αρκετοί οδηγοί συμπλήρωσαν σήμερα μεγάλο αριθμό γύρων καθώς επικέντρωσαν την προσοχή τους σε προσομοιώσεις αγώνα. Για τη Williams οδήγησε σήμερα και ο Πολωνός Ρόμπερτ Κουμπίτσα.
Συνολικά οι χρόνοι σήμερα ήταν:
Οδηγός
|
Ομάδα
|
Χρόνος
|
Γύροι
| |
1
|
Vettel
|
Ferrari
|
1m17.182s
|
188
|
2
|
Magnussen
|
Haas
|
1m18.360s
|
153
|
3
|
Gasly
|
Toro Rosso
|
1m18.363s
|
169
|
4
|
Hulkenberg
|
Renault
|
1m18.675s
|
79
|
5
|
Sainz
|
Renault
|
1m18.725s
|
69
|
6
|
Vandoorne
|
McLaren
|
1m18.855s
|
151
|
7
|
Ericsson
|
Sauber
|
1m19.244s
|
148
|
8
|
Bottas
|
Mercedes
|
1m19.532s
|
84
|
9
|
Hamilton
|
Mercedes
|
1m19.575s
|
97
|
10
|
Kubica
|
Williams
|
1m19.629s
|
73
|
11
|
Perez
|
Force India
|
1m19.634s
|
159
|
12
|
Verstappen
|
Red Bull
|
1m19.842s
|
187
|
13
|
Stroll
|
Williams
|
1m20.262s
|
67
|
Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ