Η ευθύνη για τη διακοπή των εργασιών στους αυτοκινητόδρομους το 2015 ανήκει στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ αναφέρει ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης σχολιάζοντας την Εκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ε.Ε. για τα δημόσια έργα.
«Ο κ. Σπίρτζης έδωσε 'πανωπροίκι' 500 εκ. ευρώ στους εργολάβους για να επανεκκινήσουν» τα έργα, αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης συμπληρώνοντας ότι το 2012-2013 η κυβέρνηση κατόρθωσε σε συμφωνία με την Κομισιόν να επανεκκινήσουν τα έργα.
Σε δήλωσή του ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αναφέρει τα εξής:
«Σε σχέση με την Έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ε.Ε. για τα δημόσια έργα υπενθυμίζουμε στον ΣΥΡΙΖΑ και τον κ. Σπίρτζη τα ακόλουθα:
1. Η Νέα Δημοκρατία, στην περίοδο 2000 - 2004 και 2009-2011, ήταν στην Αντιπολίτευση. Είχε δε κατ’ επανάληψη ασκήσει σκληρή κριτική σε σχέση με την πολιτική στα δημόσια έργα. Ας μην καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ πράγματα τα οποία είχαμε πρώτοι καταγγείλει εμείς. Όσον αφορά δε στον κ. Σπίρτζη, του υπενθυμίζουμε απλώς ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου 2000 - 20014 ήταν προβεβλημένο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Επομένως τι παριστάνει σήμερα με τις καταγγελίες;
2. Το 2007, υπογράφηκαν από την Κυβέρνηση Καραμανλή και με Υπουργό τον κ. Σουφλιά οι συμβάσεις παραχώρησης των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων οι οποίες ψηφίστηκαν από τη Βουλή με ευρύτατη πλειοψηφία. Είναι έργα πνοής, ορισμένα εκ των οποίων εγκαινιάστηκαν διθυραμβικά από τον ίδιο τον κ. Τσίπρα. Ας επιλέξουν, λοιπόν, αν τα εκθειάζουν ή τα καταγγέλλουν.
3. Το 2012 – 2013, η Κυβέρνηση Σαμαρά κατόρθωσε, σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να πετύχει την επανεκκίνηση των έργων αυτών, που - λόγω της μεγάλης κρίσης - είχαν ουσιαστικά σταματήσει. Εάν η επανεκκίνηση δεν επιτυγχανόταν, τα έργα δεν θα είχαν ολοκληρωθεί και θα είχαν καταβληθεί ποινικές ρήτρες αρκετών δις. Άρα τα χιλιόμετρα που θα είχαν κατασκευαστεί θα ήταν τελικά πολύ λιγότερα και το κόστος τους θα ήταν αναλογικά πολύ μεγαλύτερο.
4. Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που σήμερα παριστάνει τον τιμητή για τα δημόσια έργα, ευθύνεται -λόγω της περιβόητης διαπραγμάτευσης Βαρουφάκη, του σκουπίσματος των ταμειακών διαθεσίμων του Δημοσίου και των capital controls- για τη διακοπή των εργασιών στους αυτοκινητόδρομους το 2015. Ως αποτέλεσμα αυτών των επιλογών, ο κ. Σπίρτζης έδωσε "πανωπροίκι” 500 εκ. ευρώ στους εργολάβους για να επανεκκινήσουν.
Κρείττον το σιγάν, λοιπόν!»
«Ο κ. Σπίρτζης έδωσε 'πανωπροίκι' 500 εκ. ευρώ στους εργολάβους για να επανεκκινήσουν» τα έργα, αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης συμπληρώνοντας ότι το 2012-2013 η κυβέρνηση κατόρθωσε σε συμφωνία με την Κομισιόν να επανεκκινήσουν τα έργα.
Σε δήλωσή του ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αναφέρει τα εξής:
«Σε σχέση με την Έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ε.Ε. για τα δημόσια έργα υπενθυμίζουμε στον ΣΥΡΙΖΑ και τον κ. Σπίρτζη τα ακόλουθα:
1. Η Νέα Δημοκρατία, στην περίοδο 2000 - 2004 και 2009-2011, ήταν στην Αντιπολίτευση. Είχε δε κατ’ επανάληψη ασκήσει σκληρή κριτική σε σχέση με την πολιτική στα δημόσια έργα. Ας μην καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ πράγματα τα οποία είχαμε πρώτοι καταγγείλει εμείς. Όσον αφορά δε στον κ. Σπίρτζη, του υπενθυμίζουμε απλώς ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου 2000 - 20014 ήταν προβεβλημένο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Επομένως τι παριστάνει σήμερα με τις καταγγελίες;
2. Το 2007, υπογράφηκαν από την Κυβέρνηση Καραμανλή και με Υπουργό τον κ. Σουφλιά οι συμβάσεις παραχώρησης των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων οι οποίες ψηφίστηκαν από τη Βουλή με ευρύτατη πλειοψηφία. Είναι έργα πνοής, ορισμένα εκ των οποίων εγκαινιάστηκαν διθυραμβικά από τον ίδιο τον κ. Τσίπρα. Ας επιλέξουν, λοιπόν, αν τα εκθειάζουν ή τα καταγγέλλουν.
3. Το 2012 – 2013, η Κυβέρνηση Σαμαρά κατόρθωσε, σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να πετύχει την επανεκκίνηση των έργων αυτών, που - λόγω της μεγάλης κρίσης - είχαν ουσιαστικά σταματήσει. Εάν η επανεκκίνηση δεν επιτυγχανόταν, τα έργα δεν θα είχαν ολοκληρωθεί και θα είχαν καταβληθεί ποινικές ρήτρες αρκετών δις. Άρα τα χιλιόμετρα που θα είχαν κατασκευαστεί θα ήταν τελικά πολύ λιγότερα και το κόστος τους θα ήταν αναλογικά πολύ μεγαλύτερο.
4. Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που σήμερα παριστάνει τον τιμητή για τα δημόσια έργα, ευθύνεται -λόγω της περιβόητης διαπραγμάτευσης Βαρουφάκη, του σκουπίσματος των ταμειακών διαθεσίμων του Δημοσίου και των capital controls- για τη διακοπή των εργασιών στους αυτοκινητόδρομους το 2015. Ως αποτέλεσμα αυτών των επιλογών, ο κ. Σπίρτζης έδωσε "πανωπροίκι” 500 εκ. ευρώ στους εργολάβους για να επανεκκινήσουν.
Κρείττον το σιγάν, λοιπόν!»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ