Εκπνέει σήμερα η προθεσμία που έχει δώσει το ΤΑΙΠΕΔ στους υποψήφιους επενδυτές για να βελτιώσουν τις αρχικές προσφορές τους για τον ΟΛΘ.
Η αγορά αναμένει μια προσφορά για το 67% των μετοχών του ΟΛΘ που θα κυμαίνεται μεταξύ των 190 και 220 εκατ. ευρώ. Το τίμημα αυτό εμπεριέχει ένα υπερτίμημα της τάξης του 30% έως 50% και το οποίο θεωρείται εύλογο στις περιπτώσεις εκείνες που ο προτιμητέος επενδυτής αναλαμβάνει τον έλεγχο της επιχείρησης.
Αντίστοιχο υπερτίμημα 50% κατέβαλε και η Cosco για την απόκτηση του 51% (συν 17%) του ΟΛΠ.
Υπενθυμίζεται πως δεσμευτική προσφορά για το 67% του ΟΛΘ στα τέλη Μαρτίου κατέθεσαν τρία σχήματα, η φιλιππινέζικη International Container Terminal Services (ICTS), η P&O Steam Navigation Company (DP World) με έδρα το Ντουμπάι και το σχήμα της Deutsche Invest Equity Partners σε συνεργασία με τη γαλλική Terminal Link SAS, στο οποίο συμμετέχει και ο Ιβάν Σαββίδης.
Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, ο ΟΛΘ θα περάσει στα χέρια του ιδιώτη επενδυτή για τα επόμενα 40 χρόνια, με την υποχρέωση να υλοποιήσει επενδύσεις, ύψους 180 εκατ. ευρώ, έως το 2021. Επίσης, θα πρέπει να αυξήσει τον όγκο διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων στις 550 χιλιάδες ΤΕU σε ορίζοντα εννέα ετών.
Την ίδια στιγμή, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά πενήντα (50) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών της ΟΛΘ Α.Ε. που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Περισσότερες πληροφορίες για τις θέσεις ΕΔΩ
Η αγορά αναμένει μια προσφορά για το 67% των μετοχών του ΟΛΘ που θα κυμαίνεται μεταξύ των 190 και 220 εκατ. ευρώ. Το τίμημα αυτό εμπεριέχει ένα υπερτίμημα της τάξης του 30% έως 50% και το οποίο θεωρείται εύλογο στις περιπτώσεις εκείνες που ο προτιμητέος επενδυτής αναλαμβάνει τον έλεγχο της επιχείρησης.
Αντίστοιχο υπερτίμημα 50% κατέβαλε και η Cosco για την απόκτηση του 51% (συν 17%) του ΟΛΠ.
Υπενθυμίζεται πως δεσμευτική προσφορά για το 67% του ΟΛΘ στα τέλη Μαρτίου κατέθεσαν τρία σχήματα, η φιλιππινέζικη International Container Terminal Services (ICTS), η P&O Steam Navigation Company (DP World) με έδρα το Ντουμπάι και το σχήμα της Deutsche Invest Equity Partners σε συνεργασία με τη γαλλική Terminal Link SAS, στο οποίο συμμετέχει και ο Ιβάν Σαββίδης.
Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, ο ΟΛΘ θα περάσει στα χέρια του ιδιώτη επενδυτή για τα επόμενα 40 χρόνια, με την υποχρέωση να υλοποιήσει επενδύσεις, ύψους 180 εκατ. ευρώ, έως το 2021. Επίσης, θα πρέπει να αυξήσει τον όγκο διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων στις 550 χιλιάδες ΤΕU σε ορίζοντα εννέα ετών.
Την ίδια στιγμή, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά πενήντα (50) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών της ΟΛΘ Α.Ε. που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Περισσότερες πληροφορίες για τις θέσεις ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ