Δελτίο τύπου
Δυστυχώς, τα γνωστά φαινόμενα διαφθοράς που έχουν συνδεθεί με την πολύχρονη διοίκηση του Δήμου από τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, «έπνιγαν» πάντα τέτοιες προτάσεις, καθώς δεν συνδέονταν με δίκτυα συμφερόντων, ούτε και με μεγάλες μίζες!
Τελευταία, η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης κάνει κάποιες προσπάθειες να εντάξει στα έργα της και παλιές οικολογικές προτάσεις, όπως ο προαστιακός και η θαλάσσια συγκοινωνία. Ελπίζουμε να μην είναι απλά προεκλογικά πυροτεχνήματα και να ξεπεράσουν κάποτε το επίπεδο των σχεδίων! Ελπίζουμε να μη μοιάζουν και με τους διαγωνισμούς Καλαφάτη για τις καλύτερες ιδέες αξιοποίησης του Σέιχ Σου, ως υπεκφυγή για οποιοδήποτε μέτρο ουσιαστικής περιβαλλοντικής προστασίας ή με τις δηλώσεις του αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, τον οποίο προφανώς η καπνιά εμποδίζει να βρει τρόπους μείωσης της αιθαλομίχλης!
Στα πλαίσια της διαβούλευσης για το Ενιαίο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών Μεταφορών Ευρύτερης Περιοχής Θεσσαλονίκης 2020, οι οικολόγοι είχαν τονίσει ότι ο προαστιακός σιδηρόδρομος δεν εξετάζεται με την ίδια βαρύτητα που δίνεται στις οδικές υποδομές ενώ θα μπορούσε να είχε ενταχθεί στις συζητήσεις για τη Σιδηροδρομική Εγνατία.
Σχετικές πρωτοβουλίες από την αυτοδιοικητική κίνηση ‘Οικολογία-Αλληλεγγύη’:
Ημερίδα για το κυκλοφοριακό: http://ecology-salonika.org/2009/?p=415
Μετακίνηση ανθρώπων και όχι μόνο αυτοκινήτων: http://ecology-salonika.org/2009/?p=247
Οι προτάσεις των Οικολόγων και πάλι επίκαιρες
Η πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση για την πρόταση του σχεδίου «Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος» που πραγματοποίησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας, έρχεται να συναντήσει τις προτάσεις που κάνουμε εδώ και χρόνια για τη σύνδεση του Μετρό (ή του Τραμ όπως λέγαμε και επιμένουμε ακόμη) με τις ράγες ενός προαστιακού σιδηρόδρομου προς Βέροια, Σταυρό-Ασπροβάλτα και Χαλκιδική. Ιδιαίτερα οι προτάσεις του Γιάννη Τζιώλα, έμπειρου και παλαίμαχου σιδηροδρομικού και υποψήφιου Δημάρχου των Οικολόγων στις αρχές τις δεκαετίας του 1990, ήταν πάντοτε συγκεκριμένες και εφαρμόσιμες.Δυστυχώς, τα γνωστά φαινόμενα διαφθοράς που έχουν συνδεθεί με την πολύχρονη διοίκηση του Δήμου από τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, «έπνιγαν» πάντα τέτοιες προτάσεις, καθώς δεν συνδέονταν με δίκτυα συμφερόντων, ούτε και με μεγάλες μίζες!
Τελευταία, η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης κάνει κάποιες προσπάθειες να εντάξει στα έργα της και παλιές οικολογικές προτάσεις, όπως ο προαστιακός και η θαλάσσια συγκοινωνία. Ελπίζουμε να μην είναι απλά προεκλογικά πυροτεχνήματα και να ξεπεράσουν κάποτε το επίπεδο των σχεδίων! Ελπίζουμε να μη μοιάζουν και με τους διαγωνισμούς Καλαφάτη για τις καλύτερες ιδέες αξιοποίησης του Σέιχ Σου, ως υπεκφυγή για οποιοδήποτε μέτρο ουσιαστικής περιβαλλοντικής προστασίας ή με τις δηλώσεις του αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, τον οποίο προφανώς η καπνιά εμποδίζει να βρει τρόπους μείωσης της αιθαλομίχλης!
Στα πλαίσια της διαβούλευσης για το Ενιαίο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών Μεταφορών Ευρύτερης Περιοχής Θεσσαλονίκης 2020, οι οικολόγοι είχαν τονίσει ότι ο προαστιακός σιδηρόδρομος δεν εξετάζεται με την ίδια βαρύτητα που δίνεται στις οδικές υποδομές ενώ θα μπορούσε να είχε ενταχθεί στις συζητήσεις για τη Σιδηροδρομική Εγνατία.
Σχετικές πρωτοβουλίες από την αυτοδιοικητική κίνηση ‘Οικολογία-Αλληλεγγύη’:
Ημερίδα για το κυκλοφοριακό: http://ecology-salonika.org/2009/?p=415
Μετακίνηση ανθρώπων και όχι μόνο αυτοκινήτων: http://ecology-salonika.org/2009/?p=247
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ