Η στιγμή που οι κινητήρες των αυτοκινήτων θα απαλλαγούν από τα μπουζί, δεν θα αργήσει να έρθει.
Σύμφωνα με το BBC, Ρουμάνοι και Ιάπωνες ερευνητές, ετοιμάζονται να παρουσιάσουν στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για τα Λέιζερ και την Ηλεκτρο-Οπτική, την αντικατάσταση του μπουζί από λέιζερ, που θα πυροδοτούν την ανάφλεξη του μίγματος καυσίμου-αέρα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Στόχος είναι να μειωθεί με αυτό τον τρόπο η κατανάλωση καυσίμων, αλλά να αθξηθεί η ενεργειακή αποδοτικότητα των μηχανών των αυτοκινήτων.
Μάλιστα, οι πρώτες ενέργειες για την προώθηση των λέιζερ, έχουν ήδη γίνει από τους ερευνητές, οι οποίοι έχουν έρθει σε επαφή με την εταιρία ανταλλακτικών αυτοκινήτων, Denso.
Η ιδέα υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο η εφεύρεση των πολύ μικροσκοπικών λέιζερ, βοηθά στην υλοποίησή της.
Οι ερευνητές από την Ρουμανία και την Ιαπωνία, με επικεφαλής τον Τακουνόρι Τάιρα των Εθνικών Ινστιτούτων Φυσικών Επιστημών στο Οκαζάκι, ανέπτυξαν ένα σύστημα που μπορεί να εστιάσει δύο ή τρεις ακτίνες λέιζερ υψηλής ενέργειας, σε μεταβαλλόμενο βάθος, στους κυλίνδρους της μηχανής. Η προκαλούμενη ανάφλεξη είναι πιο αποδοτική και, παράλληλα, δεν τίθεται θέμα φθοράς του υλικού με το πέρασμα του χρόνου, όπως στην περίπτωση του μπουζί.
Τα μικρά λέιζερ, κατασκευασμένα από κεραμικό υλικό, μπορούν να ενσωματωθούν μέσα στους κυλίνδρους του κινητήρα, παίζοντας το ρόλο των μπουζί, χωρίς τα άλλα μειονεκτήματά τους.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ - ΜΠΕ
Σύμφωνα με το BBC, Ρουμάνοι και Ιάπωνες ερευνητές, ετοιμάζονται να παρουσιάσουν στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για τα Λέιζερ και την Ηλεκτρο-Οπτική, την αντικατάσταση του μπουζί από λέιζερ, που θα πυροδοτούν την ανάφλεξη του μίγματος καυσίμου-αέρα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Στόχος είναι να μειωθεί με αυτό τον τρόπο η κατανάλωση καυσίμων, αλλά να αθξηθεί η ενεργειακή αποδοτικότητα των μηχανών των αυτοκινήτων.
Μάλιστα, οι πρώτες ενέργειες για την προώθηση των λέιζερ, έχουν ήδη γίνει από τους ερευνητές, οι οποίοι έχουν έρθει σε επαφή με την εταιρία ανταλλακτικών αυτοκινήτων, Denso.
Η ιδέα υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο η εφεύρεση των πολύ μικροσκοπικών λέιζερ, βοηθά στην υλοποίησή της.
Οι ερευνητές από την Ρουμανία και την Ιαπωνία, με επικεφαλής τον Τακουνόρι Τάιρα των Εθνικών Ινστιτούτων Φυσικών Επιστημών στο Οκαζάκι, ανέπτυξαν ένα σύστημα που μπορεί να εστιάσει δύο ή τρεις ακτίνες λέιζερ υψηλής ενέργειας, σε μεταβαλλόμενο βάθος, στους κυλίνδρους της μηχανής. Η προκαλούμενη ανάφλεξη είναι πιο αποδοτική και, παράλληλα, δεν τίθεται θέμα φθοράς του υλικού με το πέρασμα του χρόνου, όπως στην περίπτωση του μπουζί.
Τα μικρά λέιζερ, κατασκευασμένα από κεραμικό υλικό, μπορούν να ενσωματωθούν μέσα στους κυλίνδρους του κινητήρα, παίζοντας το ρόλο των μπουζί, χωρίς τα άλλα μειονεκτήματά τους.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ - ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ