Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΜΟΥΡΝΤΑΡΗΣ, ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΜΕΣΙ... (video)

Ο Λιονέλ Μέσι, ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του πλανήτη φέρεται, σύμφωνα με καταγγελίες της Σαμπρίνα Ραβέλι, να την παρενοχλεί μέσω chat...

Το βίντεο που δημοσιοποίησε η πρώην γκόμενα του ποδοσφαιριστή Νέρι Καρντόσο ο οποίος υπήρξε συμπαίκτης του Μέσι στις μικρές Εθνικές της Αργεντινής, έχει τραβηχτεί σύμφωνα πάντα με την ίδια, από φίλη της για να έχει αποδείξεις στην κατοχή της.



Σύμφωνα με την Ραβέλι, υπάρχει κι άλλο υλικό το οποίο αν χρειαστεί θα δημοσιοποιήσει για να δείξει ότι ο Μέσι δεν σεβάστηκε ούτε τον συμπαίκτη του αλλά ούτε την ίδια.

"Είχα προωηθήσει τη συνομιλία μας σε μία φίλη μου και προφανώς ήταν εκείνη που το έδωσε. Τώρα θα σας εξηγήσω την αλήθεια ανάμεσα σε μένα και τον Λίο. Γνωριστήκαμε περίπου τρία χρόνια πριν μέσω του πρώην μου, Νέρι Καρντόσο και αρχίσαμε να βγαίνουμε όλοι μαζί, με την ίδια παρέα φίλων. Ο Μέσι άρχισε να μου μιλάει όλο και πιο συχνά και έκανε το πρέσινγκ ακόμα πιο πιεστικό όταν χώρισα με τον Νέρι. Κουβεντιάζαμε συχνά αλλά εγώ τον έβλεπα μόνο ως φίλο. Αυτός αντίθετα ξεκίνησε να προσπαθεί να με φλερτάρει, να με γεμίζει με κοπλιμέντα, όμως εγώ πάντα αρνιόμουν" είπε το μοντέλο.
Σιγά παρθέεενααα, λέμε εμείς...



Ας σας βάλουμε και μερικές φωτογραφίες της κυρίας για να έχετε μια πιο... σφαιρική άποψη για την προσωπικότητά της:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ