Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΤΡΥΦΩΝΑ ΣΑΜΑΡΑ

Δεν το είπε μόνο στην τηλεοπτική εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου, το είπε και στο περιοδικό "People" o Τρύφων Σαμαράς. Μάλιστα, έδωσε και μια φωτογραφία προς δημοσίευση λέγοντας:

"Εδώ είμαι 15 χρονών, στο χωριό του πατέρα μου, Αναράχη στην Πτολεμαΐδα. Είχα πάει για Πάσχα με τους γονείς μου όπως κάναμε κάθε χρόνο και ερωτεύτηκα. Γνώρισα εκεί μια κοπέλα, τη Λίτσα με την οποία είχαμε μια πολύ ζεστή επικοινωνία. Μου άρεσε πολύ.

Αυτή ήταν η πρώτη κοπέλα που φίλησα. Τώρα πλέον έχει παντρευτεί, έχει κάνει παιδιά και πάντα θα τη θυμάμαι με τρυφερότητα γι’ αυτά τα αγνά συναισθήματα που ένιωσα για εκείνη", είπε στο περιοδικό "People" ο Τρύφωνας Σαμαράς.

Ο γνωστός hair stylist δηλώνει χορτασμένος από τη ζωή του και μεταξύ άλλων λέει: 

"Είμαι πολύ χορτασμένος από τη ζωή μου, πολύ γεμάτος, νιώθω ευλογημένος και λέω κάθε μέρα δόξα τω Θεώ γιατί νιώθω ότι τα έχω όλα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ