Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Mητέρα κυκλοφορεί γυμνή μέσα στο σπίτι της και εξηγεί γιατί δεν ντρέπεται τον έφηβο γιο της


Μια 49χρονη μητέρα και γνωστή πορνοστάρ εξηγεί γιατί έχει υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του γιού της.

Μια μητέρα εξήγησε γιατί θεωρεί νορμάλ το να κυκλοφορεί γυμνή στο σπίτι που μοιράζεται με τον έφηβο γιο της. Η ίδια έχει υποστηρίξει στο παρελθόν ότι έχει κάνει πάρα πολλές κουβέντες με τον γιο της ενώ ήταν ενώ ήταν γυμνόστηθη, λέγοντας ότι η εικόνα ενός γυμνού σώματος από μόνη της δεν είναι κάτι το... σεξουαλικό.

Η 49χρονη Molly μετακόμισε από το Περθ της Αυστραλίας στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ αφού έκανε στροφή στην καριέρα της ως δασκάλα και ξεκίνησε μια νέα ζωή ως μοντέλο του OnlyFans.



H Molly δυσκολεύτηκε πολύ να τα «βγάλει πέρα» στην Αυστραλία και έτσι αποφάσισε να μεταπηδήσει στη βιομηχανία ενηλίκων δημιουργώντας ερωτικό περιεχόμενο για χιλιάδες άνδρες, οι οποίοι είναι συνδρομητές στην πλατφόρμα OF της.


Πλέον, βγάζει χιλιάδες δολάρια τον μήνα και μπορεί να προσφέρει στον γιο της μια άνετη ζωή στις ΗΠΑ.

«Ως ανύπαντρη μητέρα αγωνιζόμουν να βρω δουλειά και πολλοί άνθρωποι μου είπαν: "πρέπει να κάνεις το OnlyFans"», δήλωσε η Molly.

«Πραγματικά δεν ήξερα πολλά γι' αυτό, οπότε πήγαινα πολύ στα τυφλά και δεν ήξερα πραγματικά τι να κάνω. Τελικά αποφάσισα να γυρίζω mainstream πορνο και να πουλάω ερωτικές φωτογραφίες μου» πρόσθεσε.


«Ίσως θα έπρεπε να το είχα κάνει νωρίτερα, αλλά ανησυχούσα πολύ για τη γνώμη των άλλων. Τώρα σκέφτομαι ότι έχω μόνο μια ζωή και είμαι άνετα με τον εαυτό μου. Ο γιος μου είναι οκ με την δουλειά μου, οπότε δεν με αφορά τίποτα. Κάνω αυτό που μου αρέσει και προσφέρω τα πάντα στον γιο μου».

Το γεγονός ότι δραστηριοποιείται στη βιομηχανία πορνό σημάνει ότι η Molly υιοθετεί μια διαφορετική προσέγγιση στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του γιού της.

Αυτό σημαίνει ότι πολλές φορές κυκλοφορεί χωρίς ρούχα όταν ο γιος της είναι στο σπίτι. «Είμαι πολύ φιλελεύθερη όσον αφορά το γυμνό και δεν υπάρχει τίποτα σεξουαλικό στο να είμαι γυμνή στο σπίτι. Είμαι το είδος του ανθρώπου που δεν έχει πρόβλημα να κυκλοφορεί περιστασιακά γυμνή.» είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ