Τετάρτη 3 Ιουλίου 2024

Σοκάρουν οι αποκαλύψεις του Γιώργου Μαργαρίτη για τους εθισμούς του: Δέκα χρόνια ο τζόγος με έκανε ό,τι ήθελε


Στην εκπομπή του Τhe 2night Show του Γρηγόρη Αρναούτογλου φιλοξενήθηκε ο Γιώργος Μαργαρίτης το βράδυ της Τρίτης 02/07 και μεταξύ άλλων ο μεγάλος ερμηνευτής αναφέρθηκε για τις καταχρήσεις που έκανε πριν 20 χρόνια.

Αναλυτικότερα ο γνωστός τραγουδιστής τόνισε αρχικά πως «προσέχω πάρα πολύ και την υγεία μου και την μάσα μου. Το τσιγάρο έχει φύγει εδώ και 22 χρόνια από τη ζωή μου, το να πιω τώρα μια βότκα δεν λέει τίποτα».

«Οι καταχρήσεις οι μεγάλες που έκανες; Υπήρχαν εποχές με πολλή κατάχρηση; Δηλαδή τσιγάρο πολύ;» ρώτησε τότε ο οικοδεσπότης της εκπομπής για να εξηγήσει ο γνωστός τραγουδιστής τα εξής. «Έχουν φύγει αυτές μια 20ετία τώρα. Ε, δεν θα υπήρχα και γω τώρα. Εντάξει. Θα σου πω κάτι, μου μπήκε μια ιδέα όταν βγήκε αυτός ο δίσκος «Οι δρόμοι του πουθενά» και δεν μου άρεσε η ερμηνεία μου. Λέω «γιατί τραγουδάω έτσι;». Αυτό ήταν όλο από το τσιγαριλίκι και από τα ποτά και από αυτά» επισήμανε στη συνέχεια ο ίδιος.

«Πήγα σε έναν μεγαλογιατρό, φίλο μας, δεν μου είπε τίποτα το σπουδαίο αλλά με κοίταξε και μου είπε: «Γιώργο, δεν έχεις χορτάσει τσιγαριλίκι;». Αυτή ήταν η λέξη του και σκεφτόμουν γιατί μου την είπε. Δεν είχα πάει ποτέ σε κανέναν γιατρό για τον λαιμό μου. Κάνω έτσι μέσα στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός, βγαίνω έξω παίρνω το πακέτο με τα τσιγάρα και τον αναπτήρα και τα πετάω στον κάλαθο των αχρήστων. Εκεί ήταν το τέλος, το 2002, Μάιος μήνας. Και αυτό και ο τζόγος το ίδιο» πρόσθεσε ακόμα ο λαϊκός καλλιτέχνης.

«Δέκα χρόνια ο τζόγος με έκανε ό,τι ήθελε. Μέχρι που πήγε το μυαλό μου να βάλω τις καβάτζες και όταν φέρνω μια καλή ζαριά, να βάζω κανένα χαρτζιλίκι για να έχω για τις γκίνιες. Θα μπορούσα, Γρηγόρη φίλε μου, να ήμουν 10 χρόνια πριν γνωστός και το κατάλαβα αυτό από 20 χρονών» συμπλήρωσε ο Γιώργος Μαργαρίτης στη νέα του τηλεοπτική συνέντευξη .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ