Μια υπάλληλος στη Σκωτία απολύθηκε επειδή έφαγε μια σοκολάτα σε γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ που εργαζόταν, χωρίς να την πληρώσει. Ωστόσο, στη συνέχεια δικαιώθηκε και έλαβε ως αποζημίωση για την περιπέτειά της 3000 λίρες.
Το περιστατικό συνέβη το 2019. Η επόπτρια όταν έλεγξε τις κάμερες κλειστού κυκλώματος, ενημέρωσε ότι η υπάλληλος έδωσε μια σοκολάτα στο παιδί ενός πελάτης που βρισκόταν στο σούπερ μάρκετ. Στη συνέχεια εθεάθη να πηγαίνει προς το ταμείο και φαινόταν να τρώει κάτι.
Η ίδια ωστόσο, δεν τα αρνήθηκε. Ομολόγησε ότι έδωσε τη σοκολάτα στο παιδάκι του πελάτη και ότι έφαγε και η ίδια. Μόνο που επισήμανε ότι πήρε τις σοκολάτες από την συσκευασία ενός συνάδελφού της. «Συνηθίζουμε να τρώμε ο ένας το φαγητό του άλλου», είπε.
Το δικαστήριο κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το περιστατικό δεν διερευνήθηκε σωστά και πως η γυναίκα απολύθηκε άδικα. Έτσι αποφάσισε να την αποζημιώσει με 3010 λίρες για άδικη απόλυση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ