Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

O κομμωτής που... λατρεύουν οι επώνυμοι στη Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ)

Οι περισσότεροι παίκτες του ΠΑΟΚ, πολλοί καταξιωμένοι τραγουδιστές, εφοπλιστές και επιχειρηματίες επισκέπτονται το κομμωτήριο της οδού Κομνηνών στη Καλαμαριά.

Συνέντευξη στον Θεολόγο Ηλιού

Ο Τάσος Τσαρούχας είναι ο προσωπικός κομμωτής πολλών επωνύμων, ενώ μαζί με την ομάδα του, αποτελούν τα πιο γνωστά «χέρια» της πόλης. Μέσα σε 20 χρόνια κατάφερε να κερδίσει 7 κύπελλα σε διαγωνισμούς κομμωτικής, να κάνει πελάτες και έπειτα φίλους πολλούς καλλιτέχνες αλλά και να κυριαρχεί στο χώρο, με τους συναδέλφους του να του δείχνουν σεβασμό. Το σημαντικότερο είναι πως έχει καταφέρει από τον τρόπου που κουρεύει, να καταλαβαίνεις όταν βλέπεις ένα κεφάλι αν κουρεύεται σε αυτόν.



Ομολογεί πως στην αρχή δεν είχε ιδιαίτερη τρέλα με την δουλειά και πως σκεφτόταν τα ταμπού που υπάρχουν με τους κομμωτές. Η ιδέα του μπήκε όταν τελείωσε με την θητεία του με τον στρατό και ήθελε να κάνει ένα βήμα στη ζωή του. «Μόλις τελείωσα από το στρατό είπα κάτι πρέπει να κάνω στην ζωή μου, να βρω τους στόχους μου, αναρωτήθηκα πως θα ήθελα να είναι η ζωή μου». Πριν φύγει στρατό είχε αποκτήσει γνώσεις ηλεκτρονικού από τεχνική σχολή και εργάστηκε ως οπερατέρ και ηχολήπτης για τα κανάλια Μέγκα, Σκάι και Αντ1. «Έκατσα έναν χρόνο στην δουλειά αλλά μετά πήγα στον ΟΑΕΔ για να μάθω κομμωτική, όπου εκεί κατέβηκα από τον πρώτο κιόλας χρόνο σε διαγωνισμό, αν και δεν γίνεται από τον πρώτο χρόνο, αλλά επειδή με έβλεπαν οι καθηγητές ότι γενικά έπιανε το χέρι μου αποφάσισαν να με κατεβάσουν και βγήκα 2ος».

«Η μητέρα μου ήταν κομμώτρια, είχε μαγαζί στην οδό Πασσαλίδη. Μπήκα στην δουλειά δειλά-δειλά, χρησιμοποιώντας τον κάτω χώρο του κομμωτηρίου της μητέρας μου. Η μάνα μου δεν με ήθελε καθόλου στην δουλειά. Ξαφνικά όμως μόλις με είδε ότι έπιανε το χέρι μου, γιατί γενικά εμένα έπιαναν τα χέρια μου, αυτό το κληρονόμησα από τον παππού μου, του οποίου πιάνανε τα χέρια και είχε αντίληψη, τότε άρχισε σιγά -σιγά να μαζεύεται, να μην λέει τίποτα και να πιστεύει ότι το χω».

Τα παιχνίδια που παίζει η ζωή

Ο Τάσος Τσαρουχάς ταυτόχρονα πήγαινε σχολή, δούλευε στο κομμωτήριο αλλά ήταν και ντελιβεράς. «Τα πρώτα χρόνια, το πρωί ήμουν στο κομμωτήριο και το βράδυ έκανα πακέτο, πίτσες- σάντουιτς, ώστε να μπορώ να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο. Ερχόταν κάποιος τον κούρευα καλά, έλεγε ότι θα μπορούσα να γίνω καλός κομμωτής και το βράδυ με έβλεπε να του πηγαίνω την πίτσα και αναρωτιόταν τι κάνει ο κομμωτής μου εδώ». Σύντομα κατάφερε να φύγει από το κομμωτήριο της μητέρας του και να ανοίξει το πρώτο δικό του κομμωτήριο στην οδό Κομνηνών στη Καλαμαριά, αλλά τίποτα δεν έγινε εύκολα. «Τα παιδιά πηγαίνανε σινεμά και εγώ πάντα ήμουν στην δουλειά». Το 2000 όταν εγκατέλειψε το κομμωτήριο της μητέρας του, η ίδια ανησύχησε για το αν θα τα καταφέρει. «Η μάνα μου ανησύχησε για αν θα μπορέσω να τα καταφέρω αλλά εγώ τόλμησα γιατί είχα παράλληλα και τα μπουζούκια, που χτένιζα τους τραγουδιστές. Δούλευα από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ και μετά πήγαινα έκανα μπάνιο και κατευθείαν έφευγα στα μπουζούκια. Τότε δούλευαν 6 μέρες την εβδομάδα, τύχαινε να πηγαίνω σε 7 μπουζουξίδικα και να χτενίζω 10 τραγουδιστές το βράδυ». Έτσι όμως κατάφερε μετά από δυο χρόνια να αγοράσει το δικό του μαγαζί, πάλι στην οδό Κομνηνών, το οποίο αποτέλεσε στέγη της δουλειάς του για 10 χρόνια. Αυτή την φορά όμως ο ίδιος έδωσε έναν χώρο στην μητέρα του , στο πάνω μέρος του μαγαζιού, για να κάνει τα γυναικεία κουρέματα. Αυτά είναι τα παιχνίδια της ζωής. «Τώρα που πάλι άλλαξα μαγαζί, είναι πάλι στο πάνω μέρος η μητέρα μου, μαζί με την γυναίκα μου».



Το καινούριο μαγαζί, το οποίο βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το προηγούμενο, έχει ένα πολύ περίεργο και μοναδικό design. «Το concept το έκλεψα από την Ολλανδία, όταν επισκέφτηκα ένα κομμωτήριο, όπου οι ιδιοκτήτες ήταν πολύ περίεργοι και ωραίοι τύποι. Δεν έχει κάποιο όνομα όλο αυτό, αλλά μου αρέσει πολύ, είναι πολύ κοντά σε μένα. Ήθελα έναν ωραίο χώρο, να έχουμε μεγαλύτερη άνεση από το προηγούμενο, ώστε να δημιουργήσω μεγαλύτερα κεφάλαια για να βοηθήσω τα παιδιά που δουλεύουν στο μαγαζί».

Πως άρχισε να ασχολείται με τους τραγουδιστές

Ο Τάσος Τσαρούχας είναι αυτός που πρώτος ξεκίνησε και καθιέρωσε να χτενίζονται οι τραγουδιστές πριν βγουν στην πίστα. Όλα άρχισαν όταν μια βραδιά του 98, ο φίλος του και τραγουδιστής Θοδωρής Φέρρης, τον οδήγησε στο καμαρίνι του Δημήτρη Χρυσοχοΐδη στα Άστρα. Ο Φέρρης ήθελε να συστήσει τον κομμωτή του, καθώς οι συνάδελφοι του τον πείραζαν επειδή είχε άσπρο μαλλί. «Ανοίγει την πόρτα από το καμαρίνι ο Θοδωρής και λέει «αυτός είναι ο κομμωτής μου που μου έκανε το μαλλί έτσι». Με ρωτάει ο Χρυσοχοΐδης τι να κάνει στα δικά του μαλλιά, του λέω εγώ την άποψη μου και μου απαντάει ότι αυτό ακριβώς σκεφτόταν και ο ίδιος αλλά δεν ήξερε πώς να το δώσει να το καταλάβουν στους κομμωτές.».

Λίγα λεπτά μετά την γνωριμία τους, αφού καθόταν στο μπαρ του μαγαζιού, ο φίλος του ο Θοδωρής, τον ρώτησε αν μπορεί να χτενίσει εκείνη την στιγμή επιτόπου τον Χρυσοχοΐδη. «Αν και δεν είχα μαζί μου τίποτα, πήγα τον χτένισα, παίρνοντας πιστολάκι και βούρτσες από τις τραγουδίστριες του μαγαζιού και βάζοντας ένα πρόχειρο ζελέ που είχε αυτός. Το αποτέλεσμα του άρεσε πολύ και μου ζήτησε να τον χτενίζω κάθε βράδυ. Έτσι ξεκίνησα με την νύχτα».



Με αυτό τον τρόπο στην συνέχεια άρχισε κάθε βράδυ να χτενίζει τους τραγουδιστές του μαγαζιού, οι οποίοι την επόμενη σεζόν, σκορπιστήκαν σε διαφορετικά μαγαζιά και έτσι γνώρισε και άλλους τραγουδιστές. Χτένιζε τους Κιάμο, Χρυσοχοΐδη, Μακρόπουλο, Βέρτη, Μακρή, Κυπριανίδη και άλλους πολλούς, οι οποίοι όλοι βρίσκονταν τότε στα πρώτα τους βήματα. Πιστεύει ότι χρωστάει ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δημήτρη Χρυσοχοΐδη, καθώς ήταν ο πρώτος που τον εμπιστεύτηκε και του άνοιξε το δρόμο. Επίσης ο Χρυσοχοΐδης τον σύστησε και στον Αντώνη Ρέμο. «Ένα μεγάλο ευχαριστώ όμως, οφείλω και στην οικογένεια μου που χρόνια τώρα είναι δίπλα μου σε κάθε απόφαση που παίρνω».



Η πρόταση να γίνει τραγουδιστής

Πιστεύει πως το ατού είναι η επαφή του με τον κόσμο και η ικανότητα να κερδίζει τον συνομιλητή του. Κάτι που είναι και σημαντικός παράγοντας για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν οι καλλιτέχνες. «Εμπιστευόντουσαν το χέρι μου γιατί τους άρεσε το αποτέλεσμα. Αλλά δεν είναι μόνο η τέχνη είναι και η επαφή». Ο Τάσος τα πηγαίνει καλά με τις δημόσιες σχέσεις, τόσο που προκάλεσε εντύπωση σε μάνατζερ και του έκαναν πρόταση να γίνει τραγουδιστής. «Έμπαινα μέσα στο μπουζουξίδικο και μέχρι να φτάσω στο τραπέζι μπροστά, μπορεί να χαιρετούσα 30 άτομα. Κάποια στιγμή ο Νικολαΐδης, ο οποίος ήταν μάνατζερ του Νίκου Βέρτη, στα πρώτα του βήματα, με έβαλε στο καμαρίνι, έφερε έναν μπουζουξή, κλείδωσε την πόρτα και μου είπε τραγούδα. Ήθελε να με κάνει τραγουδιστή, γιατί με τόσο κόσμο που ήξερα πίστευε θα πάω καλά. Την ίδια πρόταση μου έκανε και ο άντρας της Πέγκυς Ζήνας, Γιώργος Λύρας αλλά και ο αδελφός του Νίκου Μακρόπουλου. Έβλεπαν ότι είμαι ένας κινητικός άνθρωπος, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για έναν τραγουδιστή. Όμως εγώ ντρεπόμουν να κάνω κάτι τέτοιο γιατί είχα φίλους τραγουδιστές και δεν μπορούσα ξαφνικά να αρχίσω να τραγουδάω.».

«Δεν μπερδεύω την δουλειά με την φιλιά, η δουλειά είναι δουλειά»

Με τον Νίκο Βέρτη γνωρίζονται πολλά χρόνια, από τα πρώτα βήματα του τραγουδιστή στη Θεσσαλονίκη και διατηρούν πολύ καλή φιλική σχέση. Λίγο πριν την συνέντευξη στο κομμωτήριο, την ώρα που κουρεύει μια κοπέλα, χτυπάει το κινητό του, η Ειρήνη που δουλεύει στο μαγαζί του λέει «Τάσο σε έπαιρνε ο Βέρτης». Λογικό είναι οι υπόλοιποι πελάτες να γυρνάνε περιένοντας να ακούσουν τι θα απαντήσει. Μιλώντας τελικά στο τηλέφωνο, ο Νίκος Βέρτης του ζήτησε να κουρευτεί, αλλά δεν υπήρχε χώρος στα ραντεβού εκείνη την στιγμή και αναγκάστηκε να του πει ότι δεν μπορεί να τον κουρέψει. Μέσα από αυτό το περιστατικό μπορείς να καταλάβεις την σχέση που έχουν οι δυο άντρες αλλά και τον επαγγελματισμό που δείχνει ο Τάσος. «Όπως σέβομαι εγώ τον Νίκο για τον τρόπο που λειτουργεί, έτσι και αυτός σέβεται εμένα. Δηλαδή αν έρθει ο Βέρτης εδώ και εγώ έχω ραντεβού εσένα και δεν σε κουρέψω, επειδή ήρθε ο Βέρτης, δεν θα τα βάλεις μόνο με μένα αλλά και με τον ίδιο. Δεν μπερδεύω την δουλειά με την φιλιά, η δουλειά είναι δουλειά. Όπως εγώ δεν εξυπηρέτησα τον Νίκο και αυτός αν το πάρω και εγώ ξαφνικά ένα βράδυ και του πω θέλω πρώτο τραπέζι δεν θα μπορέσει να το κάνει. Θα μου πει και ο ίδιος ότι: «Ρε συ Τσαρούχα έχω έναν πελάτη που έρχεται πρώτο τραπέζι κεντρικό κάθε μέρα, τι θα του πω εγώ, ότι έρχεται ένας φίλος από την Θεσσαλονίκη και ότι πρέπει να τον αφήσω απ’ έξω;».»



«Το να φτάσεις στην κορυφή είναι το πιο εύκολο, το δυσκολότερο είναι να κρατήσεις την κορυφή. Όλους τους αντιμετωπίζω το ίδιο και ίσως τους πελάτες μου που δεν είναι διάσημοι, επειδή μπορούν να νιώθουν λίγο αμήχανα, μπορεί να ασχοληθώ λίγο περισσότερο μαζί τους. Για μένα δεν υπάρχει εφοπλιστής, τραγουδιστής, ποδοσφαιριστής, για μένα είναι όλοι το ίδιο γιατί με εκτιμάνε το ίδιο και μου αφήνουν τα λεφτά τους». Ενώ υπάρχουνε και πελάτες που δεν γνωρίζουν ποιοι μπαινοβγαίνουν στο μαγαζί. «Έχει τύχει να έχω πελάτη 5 χρόνια και να μην γνωρίζει ότι κουρεύονται σε μένα ποδοσφαιριστές και τραγουδιστές, τώρα με το facebook το μαθαίνουν. Δεν χρειαζόταν να το προβάλουμε αυτό το πράγμα, γιατί δίνουμε βάση στην δουλειά μας».

Η σχέση του με τον Αντώνη Ρέμο



Ο Τάσος Τσαρούχας γνωρίζεται και συνεργάζεται με τον Αντώνη Ρέμο από το 1999, όταν ο τραγουδιστής ήταν ήδη καταξιωμένος. «Τον εκτιμώ και τον σέβομαι, έχω πάει σε πολλά μέρη μαζί του. Είναι απίστευτος» λέει ο κομμωτής για τον Αντώνη Ρέμο. Μεταξύ τους υπάρχει μια πολύ καλή σχέση και ο Ρέμος τον παίρνει μαζί του σχεδόν όπου πάει. Εδώ και δυο χρόνια ο Τάσος πηγαίνει μια φορά τον μήνα στην Αθήνα, όταν δουλεύει ο Αντώνης Ρέμος για να τον κουρέψει.«Έχει τύχει να πάω με το αεροπλάνο, να τον κουρέψω και να γυρίσω κατευθείαν πάλι πίσω». Με τους περισσότερους τραγουδιστές-πελάτες του διατηρεί φιλικές σχέσεις. Ωστόσο πιστεύει πως «δεν πρέπει να μπερδεύεσαι, μπορεί να είναι φίλος σου ο άλλος αλλά θα πρέπει να ξέρεις ότι είναι τραγουδιστής, που θα πρέπει να τον σέβεσαι και να το προστατεύεις. Θα κάνεις και τον χαβαλέ αλλά όταν είσαστε μόνοι σας».

Ο ΠΑΟΚ «παίζει» μπάλα στον Τσαρούχα

Οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ κουρεύονται στο κομμωτήριο Τσαρούχας, ενώ στο ίδιο κομμωτήριο πηγαίνουν και οι γιοι του προέδρου του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη. «Αν σκαλώσεις έναν παίκτη από μια ομάδα και πάει αυτό το μαλλί στα αποδυτήρια, το δούνε και αυτός έχει πει τα καλύτερα για σένα, μετά θα ακολουθήσουν και άλλοι. Ο πρώτος που είχε έρθει ήταν ο Οκκάς . Εγώ με το ποδόσφαιρο δεν ασχολούμαι πολύ, τώρα τελευταία άρχισα να πηγαίνω για ποδόσφαιρο σε γηπεδάκια 5x5. Μια μέρα με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε θα έρθει ο Οκκάς, εγώ είπα ποιος είναι αυτός. Οι φίλοι μου με έβρισαν και μου είπαν ο Οκκάς ρε μ@@κα που παίζει στον ΠΑΟΚ. Μετά από αυτό άρχισα να ασχολούμαι περισσότερο με το ποδόσφαιρο, παίζοντας και παιχνίδια στο playstation για να έρθω σε επαφή, γιατί ένιωθα λίγο ντροπή που δεν ήξερα τι γίνεται».



Πρόσφατα «ένα μεγάλο ξεκίνημα έγινε με τον Στέφανο Αθανασιάδη, που ήρθε και μετά έφερε και τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές που είναι φίλοι του. Στο κομμωτήριο έρχονται ο Κωνσταντινίδης, ο Πέλκας, ο Γλύκος, ο Κίτσιου, ο Χαρίσης, ο Κουλούρης, ο Μαλεζάς, ο Τζαβέλας, αν ξεχνάω κάποιον αυτή την στιγμή ζητάω συγνώμη». Ο Τάσος αποκαλύπτει πως στον Κλαόυς του αρέσει να παίζει αρκετά με το μαλλί του αλλά ταυτόχρονα «φοβάται» για το τι θα του κάνει γιατί θα το δει πολύς κόσμος. «Συνήθως ρωτάνε ποιος θα με κουρέψει καλά, αν ακούνε καλά λόγια από πέντε άτομα για ένα πρόσωπο, λογικό είναι να έρθουν, τώρα για αν θα τον κρατήσεις είναι δικό σου θέμα. Συνήθως τους κρατάω» αναφέρει σχετικά με τον τρόπο που μαθαίνουν για αυτόν.



Ο επιτυχημένος κομμωτής της Θεσσαλονίκης, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Δεν σταματάει ποτέ να ψάχνεται, να ταξιδεύει για να βλέπει καινούρια πράγματα αλλά και να παρακολουθεί σεμινάρια. Πλέον βέβαια παραδίδει και ο ίδιος πολλά σεμινάρια σε συναδέλφους του. Μέχρι στιγμής έχει κατακτήσει 7 κύπελλα, συμμετέχοντας σε βαλκανικούς, πανευρωπαϊκούς και πανελλαδικούς αγώνες κατακτώντας πρώτες και δεύτερες θέσεις σε θέματα. Ενώ είχε προκριθεί και η συμμετοχή του σε παγκόσμιο διαγωνισμό, για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Ρωσία, αλλά δεν μπόρεσε να πάει, διότι δεν κάλυπταν τα έξοδα αποστολής.



Σήμερα δηλώνει πιο ντροπαλός από όταν ξεκίνησε, αλλά του αρέσει να καμαρώνει τις δημιουργίες του. «Όσο μεγαλώνω γίνομαι πιο ντροπαλός, παλαιότερα μου άρεσε να βγαίνω έξω και ο τραγουδιστής να φωνάζει «Τσαρούχα». Τώρα όταν οι τραγουδιστές λένε το όνομα μου στο μικρόφωνο, σκύβω το κεφάλι. Δεν νιώθω κάπως που ο κόσμος με βλέπει να μπαινοβγαίνω στα καμαρίνια των τραγουδιστών. Απλά γουστάρω που βλέπω τους τραγουδιστές στην πίστα και τους έχω χτενίσει εγώ. Για να καταλάβεις, τώρα που βλέπω το DVD από την συναυλία του Βέρτη στο Λιμάνι, χαίρομαι γιατί ξέρω ότι το μαλλί αυτό είναι δικό μου και μπορώ να λέω στα παιδιά με περηφάνια ότι εγώ τον χτένισα».



Στην πορεία του σαφώς έχει συναντήσει και ιδιόρρυθμους ανθρώπους αλλά είναι λίγοι. «Έχω συναντήσει κάποιον ιδιόρρυθμο, δεν είχε να κάνει με το ότι ήταν τραγουδιστής αλλά ήταν έτσι ως άνθρωπος. Παρ’ όλα αυτά κατάφερα να τον προσεγγίσω και να με εμπιστευτεί». Όσο για την συνεχόμενη επιτυχία του κομμωτηρίου του πιστεύει πως αυτό που τους ξεχωρίζει τον ίδιο και την ομάδα του είναι πλέον η πείρα και τα χρόνια. «Είμαι στο μαγαζί μου και τρέχω περισσότερο από τους υπαλλήλους μου, γιατί πολύ απλά έτσι πρέπει να γίνεται. Λεπτομέρειες μας ξεχωρίζουν μεταξύ μας, κυνηγάμε ο ένας τον άλλον αλλά καλοπροαίρετα. Δεν έχω τον φόβο, όταν έρχεται κάποιος επώνυμος να τον κουρέψει ο Σίμος ή ο Γιώργος. Δεν λέω θα τον κουρέψω εγώ επειδή είμαι ο Τσαρούχας. Είμαστε μια ομάδα και θέλω να πουλάμε την τρέλα μας.»

Δεν έφυγε ποτέ στην Αθήνα αλλά γιατί δεν ήθελε να εγκαταλείψει τον κόσμο που τον στήριξε στην Θεσσαλονίκη. Στο κέντρο δεν ανοίγει μαγαζί γιατί θεωρεί πως θα διασπαστεί η ομάδα και δεν θέλει να προδώσει και την Καλαμαριά, αν και οι πελάτες του από την Καλαμαριά είναι το 60% της πελατείας του.

Μας το κοινοποίησε το seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ