Δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα ο Σεμπάστιαν Φέτελ και πήρε μια ακόμη νίκη. Ο 24χρονος Γερμανός απέχει μόνο ένα βαθμό από την κατάκτηση του τίτλου για 2η συνεχή χρονιά.
Πίσω από το συνήθη πρωταγωνιστή φέτος δόθηκαν ομηρικές μάχες. Ο Τζένσον Μπάτον χωρίς να πιέζεται προσπάθησε να απειλήσει το Φέτελ ενώ οι Γουέμπερ, Αλόνσο άλλαξαν πολλές φορές θέσεις και μονομάχησαν με τελικό νικητή τον Αυστραλό που είχε σαφώς ταχύτερο μονοθέσιο στη διάθεσή του.
Στα αξιοσημείωτα η σύγκρουση του Σουμάχερ με τον Πέρεζ που έθεσε το Γερμανό εκτός αγώνα αλλά και η επαφή του Χάμιλτον με το Μάσα που οδήγησε τους αγωνοδίκες να επιβάλλουν δίκαια ποινή διέλευσης στο Βρετανό.
Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari ήταν έξαλλος μετά τον αγώνα με το Χάμιλτον. Οι δυο τους είχαν μια αψιμαχία και στις κατατακτήριες δοκιμές και ο Μάσα έλεγε το Σαββατόβραδο ότι ο Χάμιλτον δε χρησιμοποιεί το μυαλό του.
Μετά τη λήξη του αγώνα στη μεικτή ζώνη φανερά απογοητευμένος ξεσπάθωσε: «Θα σας πω το ίδιο με χτες δε σκέφτεται. Θα μπορούσε να προκαλέσει άσχημο ατύχημα. Πληρώνει την αβελτηρία του αλλά δε δείχνει να τον προβληματίζει αυτό. Δυστυχώς βρέθηκα στην πορεία του και το κλατάρισμα που μου προκάλεσε μου κόστισε. Είναι σημαντικό ότι η FIA τον τιμωρεί συνέχεια κάθε φορά που μπαίνει στο μονοθέσιο γιατί δε σκέφτεται καθόλου τι κάνει. Μόνο εμένα με έχει χτυπήσει πολλές φορές φέτος» κατέληξε ο Μάσα.
Το φινάλε του αγώνα βρήκε τους μηχανικούς της Red Bull να πανηγυρίζουν έξαλλα και τον Κρίστιαν Χόρνερ να σημειώνει: «Σεμπάστιαν Φέτελ απέχεις μόλις ένα βαθμό από την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου».
Από την πλευρά του ο Μπάτον που στο τέλος πίεσε όσο μπορούσε συνεχάρη τους μηχανικούς του και την ομάδα της McLaren καθότι ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο στη Σιγκαπούρη. Ο Βρετανός είχε παράπονα από τις ενέργειες των υπολοίπων οδηγών που βρίσκονταν ένα γύρο πίσω καθότι δεν έκαναν αμέσως στην άκρη για να περάσει ως όφειλαν. Ειδικά για τον Κομπαγιάσι ο Μπάτον επιφύλαξε ειδική αναφορά.
Ο Βρετανός στο τέλος πίεζε για να φτάσει πίσω από το Φέτελ αλλά τα μονοθέσια που μπήκαν ανάμεσά τους τον εμπόδισαν να ολοκληρώσει.
Από την πλευρά του ο Φέτελ ξεκαθάρισε ότι ήλεγχε σε κάθε περίπτωση το ρυθμό του αγώνα.
Συνολικά η κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος
1. Vettel Red Bull-Renault 1’59:06.537
2. Button McLaren-Mercedes + 1.737
3. Webber Red Bull-Renault + 29.279
4. Alonso Ferrari + 55.449
5. Hamilton McLaren-Mercedes + 1:07.766
6. Di Resta Force India-Mercedes + 1:51.067
7. Rosberg Mercedes + 1 γύρο
8. Sutil Force India-Mercedes + 1 γύρο
9. Massa Ferrari + 1 γύρο
10. Perez Sauber-Ferrari + 1 γύρο
11. Maldonado Williams-Cosworth + 1 γύρο
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
13. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρο
14. Kobayashi Sauber-Ferrari + 2 γύρους
15. Senna Renault + 2 γύρους
16. Kovalainen Lotus-Renault + 2 γύρους
17. Petrov Renault + 2 γύρους
18. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 γύρους
19. Ricciardo HRT-Cosworth + 4 γύρους
20. Liuzzi HRT-Cosworth + 4 γύρους
21. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 5 γύρους
Ταχύτερος γύρος: Button, 1:48.454
Εγκατέλειψαν:
Οδηγός Ομάδα Γύρος
Trulli Lotus-Renault 48
Schumacher Mercedes 29
Glock Virgin-Cosworth 10
Βαθμολογία:
Οδηγοί: Κατασκευαστές:
1. Vettel 309 1. Red Bull-Renault 491
2. Button 185 2. McLaren-Mercedes 353
3. Alonso 184 3. Ferrari 268
4. Webber 182 4. Mercedes 114
5. Hamilton 168 5. Renault 70
6. Massa 84 6. Force India-Mercedes 48
7. Rosberg 62 7. Sauber-Ferrari 36
8. Schumacher 52 8. Toro Rosso-Ferrari 29
9. Heidfeld 34 9. Williams-Cosworth 5
10. Petrov 34
11. Sutil 28
12. Kobayashi 27
13. Di Resta 20
14. Alguersuari 16
15. Buemi 13
16. Perez 9
17. Barrichello 4
18. Senna 2
19. Maldonado 1
Πίσω από το συνήθη πρωταγωνιστή φέτος δόθηκαν ομηρικές μάχες. Ο Τζένσον Μπάτον χωρίς να πιέζεται προσπάθησε να απειλήσει το Φέτελ ενώ οι Γουέμπερ, Αλόνσο άλλαξαν πολλές φορές θέσεις και μονομάχησαν με τελικό νικητή τον Αυστραλό που είχε σαφώς ταχύτερο μονοθέσιο στη διάθεσή του.
Στα αξιοσημείωτα η σύγκρουση του Σουμάχερ με τον Πέρεζ που έθεσε το Γερμανό εκτός αγώνα αλλά και η επαφή του Χάμιλτον με το Μάσα που οδήγησε τους αγωνοδίκες να επιβάλλουν δίκαια ποινή διέλευσης στο Βρετανό.
Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari ήταν έξαλλος μετά τον αγώνα με το Χάμιλτον. Οι δυο τους είχαν μια αψιμαχία και στις κατατακτήριες δοκιμές και ο Μάσα έλεγε το Σαββατόβραδο ότι ο Χάμιλτον δε χρησιμοποιεί το μυαλό του.
Μετά τη λήξη του αγώνα στη μεικτή ζώνη φανερά απογοητευμένος ξεσπάθωσε: «Θα σας πω το ίδιο με χτες δε σκέφτεται. Θα μπορούσε να προκαλέσει άσχημο ατύχημα. Πληρώνει την αβελτηρία του αλλά δε δείχνει να τον προβληματίζει αυτό. Δυστυχώς βρέθηκα στην πορεία του και το κλατάρισμα που μου προκάλεσε μου κόστισε. Είναι σημαντικό ότι η FIA τον τιμωρεί συνέχεια κάθε φορά που μπαίνει στο μονοθέσιο γιατί δε σκέφτεται καθόλου τι κάνει. Μόνο εμένα με έχει χτυπήσει πολλές φορές φέτος» κατέληξε ο Μάσα.
Το φινάλε του αγώνα βρήκε τους μηχανικούς της Red Bull να πανηγυρίζουν έξαλλα και τον Κρίστιαν Χόρνερ να σημειώνει: «Σεμπάστιαν Φέτελ απέχεις μόλις ένα βαθμό από την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου».
Από την πλευρά του ο Μπάτον που στο τέλος πίεσε όσο μπορούσε συνεχάρη τους μηχανικούς του και την ομάδα της McLaren καθότι ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο στη Σιγκαπούρη. Ο Βρετανός είχε παράπονα από τις ενέργειες των υπολοίπων οδηγών που βρίσκονταν ένα γύρο πίσω καθότι δεν έκαναν αμέσως στην άκρη για να περάσει ως όφειλαν. Ειδικά για τον Κομπαγιάσι ο Μπάτον επιφύλαξε ειδική αναφορά.
Ο Βρετανός στο τέλος πίεζε για να φτάσει πίσω από το Φέτελ αλλά τα μονοθέσια που μπήκαν ανάμεσά τους τον εμπόδισαν να ολοκληρώσει.
Από την πλευρά του ο Φέτελ ξεκαθάρισε ότι ήλεγχε σε κάθε περίπτωση το ρυθμό του αγώνα.
Συνολικά η κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος
1. Vettel Red Bull-Renault 1’59:06.537
2. Button McLaren-Mercedes + 1.737
3. Webber Red Bull-Renault + 29.279
4. Alonso Ferrari + 55.449
5. Hamilton McLaren-Mercedes + 1:07.766
6. Di Resta Force India-Mercedes + 1:51.067
7. Rosberg Mercedes + 1 γύρο
8. Sutil Force India-Mercedes + 1 γύρο
9. Massa Ferrari + 1 γύρο
10. Perez Sauber-Ferrari + 1 γύρο
11. Maldonado Williams-Cosworth + 1 γύρο
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
13. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρο
14. Kobayashi Sauber-Ferrari + 2 γύρους
15. Senna Renault + 2 γύρους
16. Kovalainen Lotus-Renault + 2 γύρους
17. Petrov Renault + 2 γύρους
18. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 γύρους
19. Ricciardo HRT-Cosworth + 4 γύρους
20. Liuzzi HRT-Cosworth + 4 γύρους
21. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 5 γύρους
Ταχύτερος γύρος: Button, 1:48.454
Εγκατέλειψαν:
Οδηγός Ομάδα Γύρος
Trulli Lotus-Renault 48
Schumacher Mercedes 29
Glock Virgin-Cosworth 10
Βαθμολογία:
Οδηγοί: Κατασκευαστές:
1. Vettel 309 1. Red Bull-Renault 491
2. Button 185 2. McLaren-Mercedes 353
3. Alonso 184 3. Ferrari 268
4. Webber 182 4. Mercedes 114
5. Hamilton 168 5. Renault 70
6. Massa 84 6. Force India-Mercedes 48
7. Rosberg 62 7. Sauber-Ferrari 36
8. Schumacher 52 8. Toro Rosso-Ferrari 29
9. Heidfeld 34 9. Williams-Cosworth 5
10. Petrov 34
11. Sutil 28
12. Kobayashi 27
13. Di Resta 20
14. Alguersuari 16
15. Buemi 13
16. Perez 9
17. Barrichello 4
18. Senna 2
19. Maldonado 1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ