Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΙ ΚΑΠΡΙΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ

Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού GQ ενώ στη συνέντευξη που παραχώρησε μίλησε για την καριέρα του αλλά και την επιρροή που είχε πάνω του η γνώμη του πατέρα του.

Σχετικά με το ενδεχόμενο στο μέλλον να ασχοληθεί στο μέλλον και με τη σκηνοθεσία, ο 36χρονος σταρ του Χόλιγουντ δήλωσε: «Ναι με ενδιαφέρει. Και αν θα το έκανα, θα το έκανα με τον απροβλημάτιστο τρόπου του Κλιντ Ίστγουντ και της ομάδας του. Σοβαρά τώρα, δεν υπάρχουν καθόλου παραξενιές στα γυρίσματα τους. Είναι μικρή και πολύ δεμένη ομάδα».
Η ταινία, την οποία ξεχωρίζει από την καριέρα του, είναι ο “Ιπτάμενος Κροίσος” (The Aviator): « Ήθελα να υποδυθώ τον Howard Hughes για 10 χρόνια και ήμουν ανάμεσα σε διάφορες εκδοχές του. Ο Μάικλ Μαν ήταν σύμφωνος από την μία μεριά. Και τελικά, δούλεψε μαζί μας και ο Μάρτιν Σκορτσέζε. Ήμουν πολύ περήφανος για την ταινία αυτή. Ήταν η πρώτη ταινία που ένιωσα πραγματικά αναπόσπαστο κομμάτι».
Επίσης, ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο μίλησε για την ταινία που αρχικά δεν αξιολόγησε σωστά και ύστερα άλλαξε γνώμη. «Ο πατέρας μου είχε πάντα επιρροή πάνω μου. Είχα αγνοήσει αρχικά, ένα σενάριο για τη ζωή του Γάλλου ποιητή Αρθούρου Ρεμπό (σ.σ. κεντρικό ήρωα της ταινίας Total Eclipse). Όμως ο πατέρας μου, μου εξήγησε πως ο Ρεμπό ήταν ο Τζέιμς Ντιν της εποχής του… Έκανα την ταινία και πραγματικά λάτρεψα τον ρόλο αυτό. Αν περίμενα για τις στιγμές που σκέφτηκα “αυτό αξίζει να το κάνω”, θα έκανα μια ταινία κάθε 4 ή 5 χρόνια»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ