Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ "ΗΜΕΤΕΡΩΝ" ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ;

Έχω ξαναγράψει αρκετές φορές ότι το "σύστημα" δεν αλλάζει!

Παραμένει πάντα στην παλιά ΚΑΚΗ συνταγή.

Ρε, δεν πα να αναλάβει ο "ανατρεπτικός" ο "έτσι" ο "αλλιώτικος" ο "λιμανιώτικος".

Μερικά πράγματα μένουν κλασσικά!

Σήμερα, πήγε ο Φίλιος Στάγκος και είπε στον πρώην υπεύθυνο γραφείο τύπου του δήμου Θεσσαλονίκης:
"Άσε, το δελτίο τύπου θα το γράφω εγώ"!

Ποιος είναι ο Φίλιος Στάγκος;


Η νέα πρόσληψη* στο δήμο Θεσσαλονίκης του νέου δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη.

Αμ, τι νομίζατε;

Και θα γίνουν πολλές ακόμη προσλήψεις, να μου το θυμηθείτε.

Bomber


ΥΓ. 1 *Εκτός αν δεν είναι "πρόσληψη" και είναι κάτι ακόμα χειρότερο.......


ΥΓ.2 Δείτε ότι η προπαγανδίτσα παραμένει ίδια κι απαράλλαχτη με όλες τις κυβερνήσεις και όλες τις διοικήσεις. Ακολουθέι το δελτίο τύπου που έγραψε σήμερα Φίλιος Στάγκος:



Πραγματοποιήθηκε χθες η 2η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης υπό την προεδρία του Παναγιώτη Αβραμόπουλου, με αντικείμενο την ενημέρωση εκ μέρους των Αντιδημάρχων σχετικά με την κατάσταση στις εποπτευόμενες από αυτούς υπηρεσίες και οργανισμούς καθώς και τη σύσταση των Επιτροπών του Δημοτικού Συμβουλίου και των Διοικητικών Συμβουλίων των νομικών προσώπων και φορέων που υπάγονται ή στους οποίους συμμετέχει ο Δήμος. Ειδικότερα:

Ο Αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, Ανδρέας Κουράκης, επεσήμανε ότι εκκρεμεί η μετακίνηση της διεύθυνσης Τοπογραφίας από την παλιά έδρα της Δημαρχίας για την οποία ο Δήμος συνέχισε να καταβάλει το ενοίκιο των 85.000 € και μετά τη μεταφορά των υπόλοιπων υπηρεσιών στο νέο δημαρχιακό μέγαρο (Αύγουστος-Δεκέμβριος). Για τη σχολική στέγη, σημείωσε ότι απαιτείται ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου καθώς τα τελευταία χρόνια δεν έγινε καμία ενέργεια για την ανέγερση νέων κτιρίων ενώ επείγει η υποβολή σχεδίων σε συνεργασία με τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων προκειμένου να δεσμευθούν τα σχετικά κονδύλια του ΕΣΠΑ.
Ο Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης και Διαχείρισης Οικονομικών Πόρων, Χασδάϊ Καπόν, αναφέρθηκε στις σοβαρές ελλείψεις που δεν επέτρεπαν τη χρηστή διαχείριση των οικονομικών του Δήμου. Επεσήμανε ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης δεν διαθέτει λογιστήριο, μηχανογραφημένο διπλογραφικό σύστημα, μητρώο παγίων (η τελευταία απογραφή είναι του 2003), σύστημα παρακολούθησης των αποθηκών. Οι οφειλές του Δήμου σε προμηθευτές υλικών ή υπηρεσιών ανέρχονται σε 34 εκατ.€, τα χρέη προς πιστωτές (τράπεζες, Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων) σε 43 εκατ.€ και οι οφειλές στην εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία σε 27 εκατ. €. Επίσης εκκρεμούν πρόστιμα και προσαυξήσεις συνολικού ύψους 27 εκατ. € για τα οποία γίνεται προσπάθεια διακανονισμού με τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες. Τόνισε, δε, ότι η εικόνα αυτή είναι προσωρινή καθώς μέρα με τη μέρα προκύπτουν νέα στοιχεία ενώ πρόθεση της νέας δημοτικής Αρχής είναι η λειτουργία Κεντρικού Συστήματος Προμηθειών και η δημιουργία Υπηρεσίας Εσωτερικού Ελέγχου. Η επικαιροποίηση του προϋπολογισμού θα ολοκληρωθεί μετά την έκθεση των ορκωτών λογιστών και πριν την 31η Μαρτίου 2011.
Ο Αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης και Καθαριότητας, Στάθης Αβραμίδης, ανέφερε ότι από τα 73 απορριμματοφόρα του Δήμου, βρίσκονται σε λειτουργία 12 με 18 (ανάλογα με την ημέρα) και μόνο ένας (1) από τους 12 τράκτορες. Η ανανέωση του στόλου, πρόσθεσε, πρέπει να λάβει υπόψη το σημερινό κόστος συντήρησης που υπερβαίνει τα 2 εκατ. € ετησίως.
Ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Ελεύθερων Χώρων Κωνσταντίνος Ζέρβας σημείωσε τον μεγάλο αριθμό των συμβασιούχων που εργάζονται στον τομέα του «πρασίνου» και υπενθύμισε την παλαιότητα του εξοπλισμού στους πέντε (5) δημοτικούς σταθμούς μέτρησης ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Παιδείας και Τουρισμού, Σπύρος Πέγκας, ανέφερε ότι εκκρεμούν καταδικαστικές αποφάσεις συνολικού ύψους άνω του 1 εκατ. € από προσφυγές υπαλλήλων στις ορχήστρες και το Ωδείο. Πρόσθεσε ότι ο Δήμος προτίθεται να ακολουθήσει ενιαία πολιτική σε ότι αφορά την παραχώρηση για πολιτιστικές εκδηλώσεις χώρων που ανήκουν στο Δήμο.
Η Αντιδήμαρχος Νεότητας, Αθλητισμού και Εθελοντών, Μαρία Πασχαλίδου, τόνισε ότι «ο εθελοντισμός παραμένει άστεγος» ενώ επείγει η δημιουργία αυτοτελούς γραφείου διοικητικής βοήθειας των ΑΜΕΑ που δεν έχουν πρόσβαση στα ΚΕΠ. Σε εκκρεμότητα βρίσκεται επίσης η αδειοδότηση κάποιων δημοτικών γυμναστηρίων.
Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη, Καλυψώ Γούλα, υπενθύμισε ότι οι κοινωνικές υπηρεσίες δεν έχουν μεταφερθεί στο νέο κτίριο επί της οδού Μοναστηρίου καθώς εκκρεμεί χρέος ύψους 350.000 € προς την κατασκευάστρια εταιρία. Ελλείψεις σε πετρέλαιο θέρμανσης και τροφή διαπιστώθηκαν σε αρκετούς δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς (εκτός Κοινότητας Τριανδρίας). Για τη σίτιση των αστέγων – η οποία διενεργείται σε ακατάλληλο υπόγειο της οδού Κρυστάλη - βρίσκεται σε εξέλιξη διεθνής διαγωνισμός που θα ολοκληρωθεί έως το Φεβρουάριο.
Εξάλλου, κατόπιν παρέμβασης του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου αποφασίστηκε η σύσταση δύο ειδικών διαπαραταξιακών Επιτροπών που θα ασχοληθούν με τη μελέτη της εφαρμογής του «Καλλικράτη» καθώς και με τις απαιτούμενες ρυθμίσεις στον κλάδο των εκδιδόμενων επ’ αμοιβή προσώπων. Επίσης έγινε ομόφωνα δεκτή η πρόταση του Π. Αβραμόπουλου, η ημερήσια διάταξη των Δημοτικών Συμβουλίων καθώς και οι σχετικές εισηγήσεις της υπηρεσίας να αποστέλλονται στους Συμβούλους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για λόγους οικονομίας και ορθής περιβαλλοντικής διαχείρισης.
Τέλος, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου έκανε δεκτό το αίτημα αντιπροσωπείας δημοτών να συζητηθεί εκτός ημερήσιας διάταξης το ζήτημα της αύξησης του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ. Το Δημοτικό Συμβούλιο υιοθέτησε ομόφωνα ψήφισμα με το οποίο ζητά να επανεξετασθεί η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου και σε κάθε περίπτωση να μην γίνουν αλλαγές στον αριθμό των μετεπιβιβάσεων που δικαιούνται ο χρήστες των μέσων του ΟΑΣΘ.  

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

2 σχόλια:

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ