Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Αλέξης Παππάς: «Αυτή η συκοφαντία δεν θα περάσει στο ντούκου» – Επικός Λάκης Γαβαλάς: «Εγώ δήλωσα ότι τα έχω με νέο»


Φανερά ενοχλημένος είναι ο Αλέξης Παππάς με κυπριακό δημοσίευμα που τον ήθελε ως τη νέα σχέση του Λάκη Γαβαλά.

Ο ίδιος μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» για το αν θα κινηθεί νομικά για το ζήτημα. «Αυτή η συκοφαντία δεν είναι κάτι που μπορεί να το περάσει κάποιος στο ντούκου. Με ενόχλησε. Αν δεν απολογηθούν και δεν το κατεβάσουν, θα κινηθώ νομικά. Είναι συκοφαντία και από ό,τι με ενημερώσανε βάσει του νόμου διώκεται ποινικά και δεν είναι σωστό να λέγεται. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Λάκη. Είναι ένα ψέμα και με ενοχλεί» είπε ο Αλέξης Παππάς στην Κατερίνα Καινούργιου.

Ο Λάκης Γαβαλάς που αυτός και αυτός καλεσμένος στην εκπομπή του Alpha το είδε πιο χιουμοριστικά. «Δεν μου αρέσει καθόλου που αρνείται τον έρωτά μας. Κουμπάρα μας είναι η Θεοδώρα!», σχολίασε ο Λάκης Γαβαλάς. «Με τον Αλέξη όντως μας συνδέει κάτι, πριν από πάρα πολλά χρόνια όταν έκανε ένα σόου στον Πειραιά. Χαίρομαι για την πορεία του αν και κάποια πράγματα που έκανε τηλεοπτικά δεν μου άρεσαν. Εγώ όμως δήλωσα ότι τα έχω με έναν νέο!» είπε επικά ο Λάκης Γαβαλάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ